Moje poslední reklamace u Alzy je teď zpětně úsměvná, ale ten den když mi přišlo vyrozumění, tak se ve mě vařila krev a hned jsem volal na infolinku.
K Vánocům jsem manželce koupil tyčový vysavač, jelikož starý už dosluhuje a ona má vysavače ráda (nechápu)
Takže jsem ho objednal přes Alzu do alzaboxu, už jak byl v alzaboxu tak se mi nezdál obal, protože začali dělat "eko verzi" balení, takže to tam hodí nezabalený, obal byl lehce pootevřený fakt jenom škvírka, takže nebyl důvod podezírat jestli tam něco chybí.
Schoval jsem to do sklepa a před uložením jsem jenom na to kouknul a v pohodě.
Vánoce jsme nakonec kvůli chřipce měli posunutý o cca týden, až někdy před silvestrem.
Po Novým roce, když jsme se vrátili od rodičů, tak jsem šel smontovat vysavač a po smontování jsem zjistil, že chybí napájecí adaptér, takže už jsem byl pěkně nasr..., že to musím rozebrat a zase jak ocas složit do těch debilních "plat od vajec" kde není poznat kam co pořádně patří a narovnat do krabice.
Tak jsem to odnesl na pobočku všechno v pohodě, pak pán na konci pronesl, že se to pošle do servisního střediska kde se to bude zkoumat

tak to jsem byl překvapený co chtějí na chybějícím adaptéru zkoumat

dál jsem to neřešil.
No uplynulo asi 14 dní a nic, pak uplynula zákonná reklamační doba 30 dní a přišla SMS, že mi reklamaci schválili a že mi vrátí peníze a že mám na pobočku doručit chybějící příslušenství, přitom já jim dal všechno co u toho bylo.
Přišel email, že mi reklamaci schválili a že mám doručit na pobočku chybějící příslušenství a tam byl vypsáno co chybí. Napájecí adaptér
Po přečtení se to začalo ve mě vařit, tak jsem okamžitě zavolal na infolinku abych si ulevil

do toho to vzala nějaká slovenka, která byla asi z východu a nebylo jí vůbec rozumět

to mě ještě přidalo
Tak jsem spustil jestli si ze mě dělají srandu jak po mě chtějí něco vrátit, když jsem to kvůli tomu reklamoval. Nakonec mi vrátili peníze
PS: trošku jsem se rozepsal
