Koupe FF2
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Koupe FF2
K vybave: je to nejaky Trend nebo jeste pod nim Ambiente (pokud se to delalo). Ma to jen obycejny pocitadlo km tj. nema to palubni pocitac. Ma to ale vyhrev celniho skla a ESP (predpoklad kotoucu vzadu). Radio lepsi zaklad (nejchudsi mely kazetak). Ma to 6 airbagu (v CR byl zaklad 4, v Nemecku 6). Vpravo vzadu vozili dite na detsky sedacce - je tam okopana sedacka zezadu a mam pocit, ze i vytazena operka hlavy. Mrkni na stav sedacky, muze tam byt i dodatecne namontovany ISOFIX. Kliky, naraznik a zrcatka v cernym plastu = znamka nejnizsi vybavy, vyssi to jiz mely v barve karoserie. Volant gumovej, da se vymenit za kozeny a dodelat tempomat. Sterace budou asi original (soude dle zlutych tecek). Mrkni zespoda v jakym stavu je podvozek. Motor by mel byt asi jeden z nejlepsich, ktery si muzes zvolit (neni to zadna dynamicka hitparada, ale jezdit se s tim spolehlive da). Tazny muze znamenat vyssi zatizeni spojky, zadni napravy apod. = zamer se na to pri kontrole.
- Michal07
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.04.2023 11:03
Ford focus
Zdravim fordaci.Som tu novu a chcem sa opitat na ford focus 1,6 tdci 85kw.Je to dobra kúpa.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Koupe FF2
U motoru 1.6 TDCi mám největší problém s malou olejovou náplní, která vlivem vyšších teplot oleje rychleji degraduje. Druhé mínus je výměna oleje odsátím, motor nemá klasický vypouštěcí šroub. Řešilo se to prolisováním nebo výměnou olejové vany za neoriginální.
Tuším, že byly i trable s podfouklými vstřiky, ale to musí potvrdit jiní.
Tuším, že byly i trable s podfouklými vstřiky, ale to musí potvrdit jiní.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Koupe FF2
Nema vypustaci srob? To je co za hlupost?
Tema je kupa FF2, ale 85kW 1.6TDCi sa davali podla mna az do FF3.
Tema je kupa FF2, ale 85kW 1.6TDCi sa davali podla mna az do FF3.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Koupe FF2
Vidíš a já byl přesvědčený že to tak bylo. Nikdy jsem to do detailu nesledoval a tak jsem nabyl dojmu, že když tam nějaký olej zůstává, asi se pouze odsává a že až alternativní výrobci udělali vanu se šroubem. Nenapadlo mě, že Ford bude dělat vanu s výpustným šroubem ze které všechen olej nevyteče. Alespoň ponaučení pro mě, že ani automotiv nedělá vždy logická řešení.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Koupe FF2
Srob je ohladom vymeny rieseny hlupo, to ano. Nie je to vysadou iba PSA motorov. Taketo riesenie ma svoj dovod - vana je plechova, nie odliatok. Je odolnejsia voci prerazeniu - nepraskne, skor sa ohne. A zaroven srob netrci, takze sa neurve o kamen/obrubnik.
Ak sa pridvihne lave predne koleso, tak oleja vytecie trocha viac a zostane ho na dne naozaj malo. Ak to robi niekto doma "na zemi", aj tak musi dvihat niektoru stranu, aby sa dostal pod auto. Pripadne sa da este strcit hadicka a este vytiahnut nejake necele deci oleja. Len ci to ma zmysel - v olejovych kanaloch, hydrosteloch, priehlbinach hlavy, zostane tiez nemalo oleja. Ten takisto kontaminuje novu napln.
Takze radsej menit 2x castejsie ako zakazdym laborovat nad poslednymi kvapkami vo vani.
Treba skontrolovat ako casto sa menil olej. Ak to natahovali cez 20t km, asi radsej pozriet inde. Takisto pozriet volu v stredoch turba. A zamerat sa na podfuknuty vstrek. Ak po otvoreni viecka doplnania oleja je vidno na vackach cierny "piesok" - zopar bodiek karbonu, tak ruky prec.
Ak sa pridvihne lave predne koleso, tak oleja vytecie trocha viac a zostane ho na dne naozaj malo. Ak to robi niekto doma "na zemi", aj tak musi dvihat niektoru stranu, aby sa dostal pod auto. Pripadne sa da este strcit hadicka a este vytiahnut nejake necele deci oleja. Len ci to ma zmysel - v olejovych kanaloch, hydrosteloch, priehlbinach hlavy, zostane tiez nemalo oleja. Ten takisto kontaminuje novu napln.
Takze radsej menit 2x castejsie ako zakazdym laborovat nad poslednymi kvapkami vo vani.
Treba skontrolovat ako casto sa menil olej. Ak to natahovali cez 20t km, asi radsej pozriet inde. Takisto pozriet volu v stredoch turba. A zamerat sa na podfuknuty vstrek. Ak po otvoreni viecka doplnania oleja je vidno na vackach cierny "piesok" - zopar bodiek karbonu, tak ruky prec.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6779
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Koupe FF2
to neni jen oprava vany, vypustaku, dela se toho vic, hlavne k vuli turbu YouTube Video
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Koupe FF2
Dopis este kedy tam zavadza. Nie vsetko je pravda.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6779
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Koupe FF2
V čem, ja nad tím moc nepřemýšlel, ropak nejsem už roky. Ale pokud si vzpominam, tak jeho argumenty znely docela logicky a i tu na foru se to probiralo.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host