Vadný píst EB 1.6
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Vadný píst EB 1.6
Tak auto bylo na servisu, s tim ze at se podivaji ze mi pred 3 mesici auto zakourilo. Nakonec zakourilo i tesne pred servisem. Asi 4km bily dym a pak jak kdyz utne. Mechanik nic moc nenasel tak jsme se domluvili ze udelame servis a uvidi se. Vymena oleje, svicek (ty byly pry v poho) tycky stabilizatoru a zavarit vyfuk. Cestou ze servisu zas kour jak blazen nedalo se za autem ani jet, odstavil jsem auto, po chvili natocil vydal se zpet, po 7 km jak kdyz utne a dojel sem do servisu s autem jako kdyby mu nic nebylo. Zustalo tedy tam a bude se zkoumat. Napada vas co by to mohlo byt? Pist asi ne kdyz to neni porad. Turbo? Odvetrani? Nebo nevim kde by se jeste mohl dostat olej do sani.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Myslite, ze se LSPI muze projevit ve 2500 ot. na 5. prevodovy stupen po prerazeni ze 4. st. pri cca. 1/2 plynu?
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Vadný píst EB 1.6
Asi by klidne i mohlo ne? Zalezi hodne na zatizeni motoru a na 5 klidne i tech 2,5 tis muze byt malo.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Vadný píst EB 1.6
Jinak ja stale nemam vyreseno, cooler suchy, dnes sundane sani a sucho. Auto 2x projete jednou v pohode jednou hulilo, tak ja uz nevim odkud by mohl jit olej. Nekdy to jede uplne v pohode a jindy to je proste des.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Je pravda, že to bylo do mírného kopce, ale neroztahoval jsem auto na pětku z nízkých otáček, ale ve 3 tis. přeřadil ze 4 na 5 (otáčky spadly někam k těm 2,5 tis.) a přidal plyn, ale určitě ne na podlahu. Přijde mi, že auto trochu ztratilo tah a ozvalo se takové zaťukání/rezonování. Ale pořád je to režim, co mi na LSPI úplně nesedíSagic píše: 05.10.2023 15:41 Asi by klidne i mohlo ne? Zalezi hodne na zatizeni motoru a na 5 klidne i tech 2,5 tis muze byt malo.

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Zere ti to olej ? Jakej pouzivas ?
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Nezere. Resp. po 11 tis. km od vymeny je hladina kousek pod polovinou mezi ryskama, takze max. 0,5 l na 10 tis. km. Coz si myslim, ze je pri najezdu 184 tis. km normalni stav. Pouzivam Ford Motorcraft 5W-30 (predtim Formula F).
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Zacal bych preventivne pouzivat nakej LSPI olej... Total FGC, Millers LSPI apod.
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Asi na něj přejdu. A norma Ford WSS-M2C 946 by měla být USA norma pro Ecoboost motory včetně 1.5 a 1.6? Našel jsem nějaký USA návod k obsluze a tam se pro tyhle motory uvádí 5W-20 s normou 945. 946 mi mazací plány nabízejí jenom pro dvoulitr.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Primarne jsou predepsany 5W20, 5W30 maji tu 946 (pripadne jeste jinou novejsi normu)
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadný píst EB 1.6
Rozumím, díky.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Vadný píst EB 1.6
Tak zda se hotovo, kdyby nekoho zajimalo nakonec to dostal do ruky clovek co fordum fakt rozumi a zjistil ze je takovy "pavouk" trubek, jeden konec tusim jde do sani, dalsi odvetrani motoru, dalsi nekde k turbu myslim a na na nem je nekolik ventilu ktere se oteviraji a zaviraji dle toho jestli je tam podtlak nebo pretlak a nektery z nich byl nejspis vadny protoze kdyz zkousel podtlak a tlak na tom co vytahl me z auta a na jinym kusu tak se oba chovali jinak... takze vymenil tohle a od ty doby mam klid.Sagic píše: 05.10.2023 15:42 Jinak ja stale nemam vyreseno, cooler suchy, dnes sundane sani a sucho. Auto 2x projete jednou v pohode jednou hulilo, tak ja uz nevim odkud by mohl jit olej. Nekdy to jede uplne v pohode a jindy to je proste des.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti