Příspěvek
od gabriiel » 26.06.2024 19:39
Tak problem asi vyresen.
Kdysi pred 3 lety mi menili svicky (uz byl cas i pocet km), pul roku na to se v zime objevil takovy drobny problem, ze to hodilo chybu do diagnostiky (rozsvitila se kontrolka motoru), kde byl problem P2303 - ignition coil B primary control circuit low. Jsem to smazal, rok auto jezdilo jako vino, po roce opet kontrolka. Nevysledoval jsem, cim to mohlo byt. Zase jsem to smazal a neresil to.
Minuly tyden jsem zapnul za jizdy klimu a opet to asi po minute klimatizovani hodilo tu chybu, rikam si, to by asi chtelo fakt vyresit (za 3 roky ji hodilo tedy 3x). Objednal jsem nove civky, vymenil, nastartoval a otacky okamzite srovnany, chod motoru plynuly jako vino, zadne chveni jako predtim.
EDIT: Problem porad trva, ale vysledoval jsem zajimave chovani. Kdyz jsem menil civky, odpojil jsem baterku. Po nahozeni vse zresetovano a otacky sedly hned. Po dalsim startu opet chvili trvalo, nez si sedly. Vymenil jsem tedy i svicky (uz byl pomalu cas), opet s odpojenou baterkou, zase po prvnim nastartovani vse v cajku, po druhem uz opet chvili trvalo, nez to sedlo. Evidentne se tam nekde neco zresetuje a neblbne to v ten prvni moment. Ale nevim jak to najit.
Jeste doplnim, ze uz netrva 5 minut, nez si to pak sedne, uz jen neco mezi 15-30 sekundama.
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |
