Budoucí vývoj automobilismu
- mikki
- Pokročilý

- Příspěvky: 922
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je vidět že o tom něco víš víc než ostatní. Jak s těmi emisemi korespondují potom nově uváděná auta na trh?. Například včera v Autosalonu na primě byl Mercedes 3.0 na 98 benzín se spotřebou kolem 9l a když ho chytneš pěkně pod krkem tak uváděl až 20 L na 100.Jak dlouho se budou tyto auta vyrábět a provozovat když ostatním stále cpou nesmyslně do hlavy Elektroauta. Napiš co o tom víš.
Ford focus 2016 1.5 Titanium 134kw automat
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Byl Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Byl Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 442
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já už vlastně žádné nové auto ani nechci.
Jsou to regulace EK, které mi je zošklivily.
Kdo měl zájem o BMW řady 3, pořídil si ho ve verzi E30, pak přišla verze E36 s lepšími motory a podvozky a pak E46 ještě lepší. No a pak M3 s řadovým benzínovým 3,2 l šestiválcem, který bez vibrací a rád točil 8500 otáček a měl výkon 343 koní bez turba.
Ale dnes si můžete pořídit jedině pojízdný Facebook s povinným připojením k internetu, který má černou skřínˇku. Ta zaznamenává kde jsem byl a kolik a s jakou spotřebou tam jedu a dokáže tyhle informace komukoliv předat.
Po nastartování musím povypínat několik otravných asistentů, aby mi na křižovatkách nechcípalo auto nebo se se mnou nepřetahovalo o volant a nebo jen otravně nepípalo.
Dnešní auto má také mnohem méně zajímavý pohon, než to auto před ním a než to ještě před ním.
Díky tomu všemu a vnucované elektromobilitě je také mnohem dražší, než auta, která se mi líbila víc.
Je to také mnohem méně kvalitní auto, protože výrobce šetřil na čem jen mohl, aby i tenhle přeregulovaný produkt mohl nabídnout za asponˇ trochu přijatelnou cenu.
Je to hrozné, když si uvědomím, že před takovými 25 - 30 lety jsme zažívali zlaté časy automobilizmu a že se ty zlaté časy už asi nikdy nevrátí.
Jenže tak to je, že si neuvědomujete, že žijete ve zlatých časech, když v nich žijete.
Myslíte si, že to bude ještě lepší a ne že to půjde do háje...
Jsou to regulace EK, které mi je zošklivily.
Kdo měl zájem o BMW řady 3, pořídil si ho ve verzi E30, pak přišla verze E36 s lepšími motory a podvozky a pak E46 ještě lepší. No a pak M3 s řadovým benzínovým 3,2 l šestiválcem, který bez vibrací a rád točil 8500 otáček a měl výkon 343 koní bez turba.
Ale dnes si můžete pořídit jedině pojízdný Facebook s povinným připojením k internetu, který má černou skřínˇku. Ta zaznamenává kde jsem byl a kolik a s jakou spotřebou tam jedu a dokáže tyhle informace komukoliv předat.
Po nastartování musím povypínat několik otravných asistentů, aby mi na křižovatkách nechcípalo auto nebo se se mnou nepřetahovalo o volant a nebo jen otravně nepípalo.
Dnešní auto má také mnohem méně zajímavý pohon, než to auto před ním a než to ještě před ním.
Díky tomu všemu a vnucované elektromobilitě je také mnohem dražší, než auta, která se mi líbila víc.
Je to také mnohem méně kvalitní auto, protože výrobce šetřil na čem jen mohl, aby i tenhle přeregulovaný produkt mohl nabídnout za asponˇ trochu přijatelnou cenu.
Je to hrozné, když si uvědomím, že před takovými 25 - 30 lety jsme zažívali zlaté časy automobilizmu a že se ty zlaté časy už asi nikdy nevrátí.
Jenže tak to je, že si neuvědomujete, že žijete ve zlatých časech, když v nich žijete.
Myslíte si, že to bude ještě lepší a ne že to půjde do háje...
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5847
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Super, budu na cestách volněji, ještě že tady ten zlý Brusel máme!Tonda-B píše: 14.11.2025 11:03 Já už vlastně žádné nové auto ani nechci.
Jsou to regulace EK, které mi je zošklivily.
Co teprve takových 125 - 130 let zpátky! Zlatý věk parních strojů a koňských povozů. Škoda, že jsem u toho nemohl být!Tonda-B píše: 14.11.2025 11:03
Je to hrozné, když si uvědomím, že před takovými 25 - 30 lety jsme zažívali zlaté časy automobilizmu a že se ty zlaté časy už asi nikdy nevrátí.
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 442
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stanley_vy píše: 14.11.2025 11:30 Co teprve takových 125 - 130 let zpátky! Zlatý věk parních strojů a koňských povozů. Škoda, že jsem u toho nemohl být!
Tak dej pozor abys to neřekl ve špatnou hodinu - mohlo by se ti to splnit.
Ještě pár let regulací, zjištění že i elektromobily škodí a skončíme zase u koní...
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13617
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Esteze automobilky nerobia auta podla toho, co nejaky tonda z krcmy vypisuje po internetoch. Lebo ludia kupuju uplne modely, maju uplne ine poziadavky. A ked take auto aj uvedu, tak si ho ani tonda nekupi, lebo jemu zostane iba na pivo a borovicku.
A pred 30 rokmi aj trava bola zelensia. Pivo lepsie. Voda mokrejsia. Aj erekcia pevnejsia. Vsetko bolo za mlada lepsie. EU nemoze za tvoj spomienkovy optimizmus.
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13533
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Čekal jsem, kdy tu někdo do toho zamotá rusko, nebo Ukrajinu. SStano nezklamal. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], mrož a 5 hostů

