Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Majo
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr.Košice
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
Poradte aky je rozdiel medzi benzinovým motorom 1,6 a 1,6 Ti-VCT pre fofo 2 a rozdiel v jazdnych vlastnostiach. Je dostatočný motor 1,6 pre fofo 2 combi?
Ford Focus combi 1,8 TDCi 85kW 2002/10
Mondeo 2,0 107kw LPG
Mondeo 2,0 107kw LPG
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze nepoviem blbost ked poviem, ze tu na fore prevlada akysi konsenzus ze "stara" 1.6 74kW je pre FoFo II kvoli jeho vahe oproti FoFo I nedostatocna
1.6 Ti-VCT je myslim slusny zaklad ktory neskame. Ale do kombi ked budes casto prevazat naklad tak skor diesel. ALe ked sa rozhodujes len medzi 1.6 tak jednoznacne Ti-VCT. Konkretne postrehy ti daju ti ktori ho jazdia

1.6 Ti-VCT je myslim slusny zaklad ktory neskame. Ale do kombi ked budes casto prevazat naklad tak skor diesel. ALe ked sa rozhodujes len medzi 1.6 tak jednoznacne Ti-VCT. Konkretne postrehy ti daju ti ktori ho jazdia

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Tak to som prekvapeny. Moj 74kW v kombiku sa mi zda optimum, obcas pri plnom nalozeni je treba podradzovat, vytacat do nepricetnosti (od toho tam motor je, aby sa vytacal). Ked citam, ze nova 85kW verzia v benzine je nic-moc pre kombik, tak potom neviem. Inak som pocul dost nazorov (kladnych a zapornych) ohladom spotreby pre Ti-VCT. Ja sa nedostanem cez 8 litrov pri ceste dlhej 700km. Tocim v priemere cca 3500-4000ot/min.
Niekedy mam pocit, ze aj pri 15-20.000km rocne by som bral naftu (FFII 1.8TDCi/85kW) najma pri dlhsich cestach na SK...to predbiehanie a akceleracia z nizkych otacok je famozne.
Niekedy mam pocit, ze aj pri 15-20.000km rocne by som bral naftu (FFII 1.8TDCi/85kW) najma pri dlhsich cestach na SK...to predbiehanie a akceleracia z nizkych otacok je famozne.
- miro
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Ono se tohle těžko hodnotí. Je to spíš věc názoru, každýmu se může ten danej motor zdát jinej. Mě například moje TDDičko na combi naprosto vyhovuje a dokonce jsou tady majitelé 1.4 a maj combi, kterým naprosto dostačuje, ale na druhou stranu je tady plno lidí kteří Ti odpřísáhnou že tyhle motorizace jsou slabý. Jde jen o názor každýho. No já nemám zkušenosti s Fofem II, ale se staršim 1.6 74KW jsem toho najezdil celkem dost a motor mi stačil a jestli je F II o 100kg těžší tak mi to nepřijde tak staršný. Dvě 50kg vážící krasavice v tom autě ani nepoznáš 

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- olso
- Nováček
- Příspěvky: 83
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zalezi hodne aj na sprevodovani(zrychlenie vs spotreba). Ake ma 1.6 100k vo FoFo II prevody? Zmenilo sa nieco oproti FoFoI? 1,6Ti-VCT ma kratsiu prevodovky, toci vyssie otacky ako 1.6 vo FoFoI?
Ford Focus II 1.6TDCi, 109k, Generation X, Sea Grey Wagon
Ford Focus Combi I 1.6, r.v. 2004 - kralovska modra, Fiat Grande Punto 1.2 rodicovske - silver
Ford Focus Combi I 1.6, r.v. 2004 - kralovska modra, Fiat Grande Punto 1.2 rodicovske - silver
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
urcite je to vec nazoru a stylu jazdy aku preferujes. samozrejme, ze ak sa snazis jazdit podla predpisov, musi ti benzinovych 100k v aute typu focus2 uplne stacit.Jozkablack píše:Ono se tohle těžko hodnotí. Je to spíš věc názoru, každýmu se může ten danej motor zdát jinej. Mě například moje TDDičko na combi naprosto vyhovuje a dokonce jsou tady majitelé 1.4 a maj combi, kterým naprosto dostačuje, ale na druhou stranu je tady plno lidí kteří Ti odpřísáhnou že tyhle motorizace jsou slabý. Jde jen o názor každýho. No já nemám zkušenosti s Fofem II, ale se staršim 1.6 74KW jsem toho najezdil celkem dost a motor mi stačil a jestli je F II o 100kg těžší tak mi to nepřijde tak staršný. Dvě 50kg vážící krasavice v tom autě ani nepoznáš
15 koni navyse ale tiez obcas potesi

podla mna ale na velmi sviznu a sportovejsiu jazdu na tomto aute treba aspon tych 140k

na druhej strane ale 1.6 ani 1.6 ti-vct si asi kvoli sportovemu zazitku z jazdy kupovat nebudes



btw tato otazka sa riesi asi odkedy sa zacal focus2 predavat. skoda ze ford neponuka ten jediny VCT benzinovy motor o nieco silnejsi. napr. 1.8 ti-vct

- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
zaujimave nazory, pridam torchu do ohna aj ja: Podla mna je 1.6 16V dostatocne silny na beznu prevadzku.. aj ked v aute prevazam vacsie naklady, tak je auto dostatocne svizne a nemal som nikdy pocit nedostatku vykonu a to ani na dialnici a ani pri predbiehani.. Ked je prazdny je natolko svizny, ze si dovolim to nazvat "sportovou jazdou", avsak, ak je fofo II tazsie tak to moze byt limitujuce..
mozno by bolo zaujimave dat pomer kW/tonu, aby bolo mozne porovnat dynamiku.. priklad: moje fofo I kombik pri 74kW, vaziaci 1118 (podla papierov) ma pomer cca 66.19 kW/tonu
Neviem kolko papierovo vazi novy..
mozno by bolo zaujimave dat pomer kW/tonu, aby bolo mozne porovnat dynamiku.. priklad: moje fofo I kombik pri 74kW, vaziaci 1118 (podla papierov) ma pomer cca 66.19 kW/tonu
Neviem kolko papierovo vazi novy..
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mam moznost porovnavat tieto 2 motory.Prvy som mal vo FO1 a druhy mam vo FO2.Sice verzie HB 5 dverak,ale az taky rozdiel oproti kombi to nebude.
1,6-tka 74 kw vo focuse HB 1 bola uplne dostacujuca motorizacia a vdaka dobremu sprevodovaniu dostatocne temperamentna,usporna a pomerne ticha.
1,6 Ti-VCT 85 kw vo focuse HB 2 je trosku inac sprevodovana a aj napriek tomu,ze mam najazdenych este len nejakych 3400 km,zda sa byt temperamentnejsia a zivsia,ako 74 kw v predchodcovi aj pri o zopar 100 kil vyssej hmotnosti.
Mal som moznost jazdit aj FO 2 KOMBI s motorizaciou 1,6 74 kw.
Jazdil som ho sice nazatezeny,takze vtedy sa javil,ako celkom svizny.Mal vsak najazdenych 50 000 km a mozno ho niekto dobre zabehol.
Zalezi,co od auta ocakavas,ale ja by som sa urcite vo verzii kombi rozhodol pre Ti-VCT,lebo je vykonnejsi,pruznejsi a uspornejsi vdaka variabilnej technologii nasavacich a vyfukovych ventilov.
1,6-tka 74 kw vo focuse HB 1 bola uplne dostacujuca motorizacia a vdaka dobremu sprevodovaniu dostatocne temperamentna,usporna a pomerne ticha.
1,6 Ti-VCT 85 kw vo focuse HB 2 je trosku inac sprevodovana a aj napriek tomu,ze mam najazdenych este len nejakych 3400 km,zda sa byt temperamentnejsia a zivsia,ako 74 kw v predchodcovi aj pri o zopar 100 kil vyssej hmotnosti.
Mal som moznost jazdit aj FO 2 KOMBI s motorizaciou 1,6 74 kw.
Jazdil som ho sice nazatezeny,takze vtedy sa javil,ako celkom svizny.Mal vsak najazdenych 50 000 km a mozno ho niekto dobre zabehol.
Zalezi,co od auta ocakavas,ale ja by som sa urcite vo verzii kombi rozhodol pre Ti-VCT,lebo je vykonnejsi,pruznejsi a uspornejsi vdaka variabilnej technologii nasavacich a vyfukovych ventilov.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: slavmas a 1 host