Rozdíly mezi H4, H7 a H1 ???
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
TO Wolf2:Musím bohužel pro Tebe (žádná SRN nebude
) uznat, že máš asi pravdu. Já jsem to bral tak, že když jsem viděl jak jede auto s H4 a za ním auto s H7, tak mi to světlo připadalo výraznější a i trochu jiné po barevné stránce. Tak jsem to přisuzoval automaticky žárovce a nenapadlo mne, že by to mohlo být i parabolou. 
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- mm2
- Nováček

- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hořice
H7 NEMÁ lepší světlo, než H4. Při stejné watáži, při stejném výrobci a stejných materiálech (vlákno a náplň) svítí úplně stejně.Hurvajs píše:... proč H7 "MÁ LEPŠÍ SVĚTLO" než H4...
Rozdíl o kterém píšeš (lepší barevné spektrum atd.) je pouze v materiálech. U Osramu to je rozdíl např. mezi BILUX, SILVER STAR a NIGHT BREAKER. Ale to je všem jasný.
mm2 michal
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
- ostomas
- Nováček

- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Zarovky v aute nesviti pri 12V ale asi pri 13.5V a pri tomto napeti nemaji stejny vykon. Stejny vykon neznamena stejne svetlo. Zalezi na delce vlakna. h7 sviti o tretinu lepe a to pri mensim vykonu:
E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505/Rev.1/Add.36 Předpis 37
h1 pri 13.2V ma 68W delka vlakna je 5.0mm a svetelny tok 1550lm
h4 pri 13.2V ma 68W delka vlakna je 5.5mm a svetelny tok 1000lm
h7 pri 13.2V ma 58W delka vlakna je 4.1mm a svetelny tok 1500lm
h7 je typove novejsi, h4 se uz prestava pouzivat, naopak se budou delat dvouvlakna na kombinaci dalkove/denni...
Zaver: kdyby h7 byla stejne levna jak h1, tak se h1 a h4 vubec nepouzivaji, h4 se pouziva uz jen u levnych aut
E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505/Rev.1/Add.36 Předpis 37
h1 pri 13.2V ma 68W delka vlakna je 5.0mm a svetelny tok 1550lm
h4 pri 13.2V ma 68W delka vlakna je 5.5mm a svetelny tok 1000lm
h7 pri 13.2V ma 58W delka vlakna je 4.1mm a svetelny tok 1500lm
h7 je typove novejsi, h4 se uz prestava pouzivat, naopak se budou delat dvouvlakna na kombinaci dalkove/denni...
Zaver: kdyby h7 byla stejne levna jak h1, tak se h1 a h4 vubec nepouzivaji, h4 se pouziva uz jen u levnych aut
- ostomas
- Nováček

- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jeste bych chtel dodat ze svetelny vykon neni roven tepelnemu vykonu. Je to prave dano delkou vlakna a velikosti banky. Tepelny vykon je odveden tremi zpusoby prestupu tepla (radiaci, konvekci a kondukci), kdezto svetelny vykon je odveden optikou svetla (hodne podobny princip jako radiace), tedy parabolou, filtrem a sklem.
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
ostomas smekám, neumřu jako blb

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
Radek 1.8 16V
- Test driver

- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
-
FoFo7
- Nováček

- Příspěvky: 80
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Detva SK
- Kontaktovat uživatele:
-
Wolf2
-
Radek 1.8 16V
- Test driver

- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majklaz a 1 host





