Smysl naftového motoru
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
chmelko, ty provokater

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Spotreba Opel Corsa OPC Kombinovaná spotreba (l/100 km) 7,9 (krutiaci 230NM/260)chmelko píše:ake výkony by mala približne preplnovana 1.6 16V![]()
"Opel Corsa OPC:
Přeplňovaný čtyřválec má výkon 192 koní a maximální točivý moment 230 Nm, který lze přeplňováním zvýšit až na 260 Nm. Nejvyšší rychlost je stanovena na 225 km/h."
kolko má teda 1.6 TDCi?
FOFO II 1.6TDCI Kombinovaná spotreba (l/100 km) 4,8 (krutiaci 240NM/260)
Kolko ma teda Opel Corsa ??
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
nie nie, nieje to o tom, dajme tomu čisto virtualne,že bude nafta za 50kč a benzín za 30kč, uvidíte čo by sa stalo...začali by sa produkovat benzínove motory s turbom a nafta by v osobakoch skončila..
nieje to o tom, že turbo skratka k nafte patri, ale o tom, že s turbom dosahuje omnoho lepšie výkony a vyrovnava sa s nim benzinu bez turba....
u oživení tohoto vlakna mi šlo, aby som vývrytil tzv.zátah dieslu...je to ale zatah turba...
ak by sme postavili vedla seba dajme tomu prave tie dve 1.6 obe v turbu..diesel bude mat jeden jediny plus a to spotrebu...uplne nič ine (maximalka, kone, Nm)
nieje to o tom, že turbo skratka k nafte patri, ale o tom, že s turbom dosahuje omnoho lepšie výkony a vyrovnava sa s nim benzinu bez turba....
u oživení tohoto vlakna mi šlo, aby som vývrytil tzv.zátah dieslu...je to ale zatah turba...
ak by sme postavili vedla seba dajme tomu prave tie dve 1.6 obe v turbu..diesel bude mat jeden jediny plus a to spotrebu...uplne nič ine (maximalka, kone, Nm)
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
vývoj už tu je dávno a to v závodných autach...
trh určuje cena nakupu a provozu (preto aj toto vlakno sa zaobera myšlienkou,že ak zdraží nafta na tolko ,že bude nerentabilne provozovat naftový motor) moja odpoved je, že by diesel v osobakoch skončil...podla mna je benzínový motor s turbom vždy lacnejší ako naftový a to hlavne kvoli vysokotlakemu čerpadlu,ktoré benzín nepotrebuje a prave ono navyšuje cenu spolu s turbom oproti benzínu pri nakupe
trh určuje cena nakupu a provozu (preto aj toto vlakno sa zaobera myšlienkou,že ak zdraží nafta na tolko ,že bude nerentabilne provozovat naftový motor) moja odpoved je, že by diesel v osobakoch skončil...podla mna je benzínový motor s turbom vždy lacnejší ako naftový a to hlavne kvoli vysokotlakemu čerpadlu,ktoré benzín nepotrebuje a prave ono navyšuje cenu spolu s turbom oproti benzínu pri nakupe
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
takze zas jsme u spotrebychmelko píše:...trh určuje cena nakupu a provozu...
Ale je pravda, ze to je smysl tohoto vlakna, jestli se vyplati diesel z hlediska ceny nafty.
Naposledy upravil(a) zewl dne 19.12.2007 15:38, celkem upraveno 1 x.
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ked uz sa potom bavime o normalnych ludoch , tak majorite je jedno , ci ma vykon 100koni , alebo 200koni, ludi bude zaujimat spotreba a hlavne spotreba
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti


