Jak Vám topí focus?
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jestli si dobre vzpominam, tak pelen ma termostat meneny
Nebo jenom koupeny? O vymene jsem nic nenasel, akorat 100x prispevek, ze ho 3x menil na S 105 a nakonec to byla prohnuta hlava

Uz to pisu po padesate naposled, delalo mi to na starem focusu pred i po vymene termostatu, navic to slo uplne jednoduse poznat na nezavislem topeni a dela mi to i na novem...




Uz to pisu po padesate naposled, delalo mi to na starem focusu pred i po vymene termostatu, navic to slo uplne jednoduse poznat na nezavislem topeni a dela mi to i na novem...
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- giacomo
- Nováček
- Příspěvky: 138
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškovsko, E50
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Tak v -15 jsem to zatim ještě nezkusil, ale i při nízkých otáčkách a i se zapnutym ventilátorem se mi to neochladí. Myslim že jsem zatim jel max v -10 a dneska taky v -7. Prostě jak se jednou ručička vyšplhá kolmo nahoru, tak se už spátky nehne.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
A jak dlouhou dobu, pri jake rychlosti a v jakych otackach a v jakem provozu jsi to zkousel?Jozkablack píše:Tak v -15 jsem to zatim ještě nezkusil, ale i při nízkých otáčkách a i se zapnutym ventilátorem se mi to neochladí. Myslim že jsem zatim jel max v -10 a dneska taky v -7. Prostě jak se jednou ručička vyšplhá kolmo nahoru, tak se už spátky nehne.
Napr. 15 minut 90km/h 1700ot., ventilator 3.
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No koukám že to každýmu dělá něco jinýho.
Tak například nedávno jsem čekal před poštou na manželku. Teplota -5, pošta asi 1km od baráku, takže jsem tam dojel se studenym motorem a i když to nesnášim (kvuli motoru) tak jsem tam byl nucenej asi 10min čekat s nastartovanym motorema zaplim ventilátrorem, protože jsem měl sebou prcka. Teplota mi jednoznačně stoupala. Dokonce za těch deset minut byla ručička už kolmo vzhuru. Ale vůbec mne to nepřekvapilo, protože když u Fiesty nastartuju a nechám jí brblat tak má za 5minut ručku na optim. teplotě, ale tam ofuk nedávám.
A dneska. Ráno jsem se byl jen tak projet, protože tady bylo -7 a mě se zdá že začíná haprovat baterka, tak jsem to chtěl zkusit. A když už auto vrnělo, tak jsem vyjel. Nejdřív okruh Petřiny-Liboc-St. Ruzyně-Bílá hora, zpět na Petřiny to vše cca 12km. Ručička nahoře a ventilátor na 2. Pak byl čas na snídani tak jsem si sjel do práce a to už jsem tady popisoval. Je to 11km Petřiny - Zlíchov a v sobotu ráno žádnej provoz, takže jsem nepopojížděl, ale až na dva semafory jsem plynule jel a je to dolu z kopce. Vypich - Tunel cca 3km dolu na čtyřku otáčky asi 1500?! a pak tunelem na Radlickou cca 3km dolu na pětku 70km/h, tak jaký asi mohli bejt otáčky? A jednoznačně se ručička ani nehla.


Tak například nedávno jsem čekal před poštou na manželku. Teplota -5, pošta asi 1km od baráku, takže jsem tam dojel se studenym motorem a i když to nesnášim (kvuli motoru) tak jsem tam byl nucenej asi 10min čekat s nastartovanym motorema zaplim ventilátrorem, protože jsem měl sebou prcka. Teplota mi jednoznačně stoupala. Dokonce za těch deset minut byla ručička už kolmo vzhuru. Ale vůbec mne to nepřekvapilo, protože když u Fiesty nastartuju a nechám jí brblat tak má za 5minut ručku na optim. teplotě, ale tam ofuk nedávám.
A dneska. Ráno jsem se byl jen tak projet, protože tady bylo -7 a mě se zdá že začíná haprovat baterka, tak jsem to chtěl zkusit. A když už auto vrnělo, tak jsem vyjel. Nejdřív okruh Petřiny-Liboc-St. Ruzyně-Bílá hora, zpět na Petřiny to vše cca 12km. Ručička nahoře a ventilátor na 2. Pak byl čas na snídani tak jsem si sjel do práce a to už jsem tady popisoval. Je to 11km Petřiny - Zlíchov a v sobotu ráno žádnej provoz, takže jsem nepopojížděl, ale až na dva semafory jsem plynule jel a je to dolu z kopce. Vypich - Tunel cca 3km dolu na čtyřku otáčky asi 1500?! a pak tunelem na Radlickou cca 3km dolu na pětku 70km/h, tak jaký asi mohli bejt otáčky? A jednoznačně se ručička ani nehla.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Dovolim si nesouhlasit....pokud termostat funguje jak má, tak by neměla ručička lítat nahoru a dolu. Naopak když funguje správně tak si pohlídá teplotu třeba 85°C +-5°C a to by němělo bejt na ručičce znatelný. Mám tři auta a když už se mi motor zahřeje tak je prostě ručička na stejnym místě. Možná u Mitsubishi, když jsou vedra a stojim někde v koloně tak se ručička krátkodobě hne ještě vejš, ale jen do tý doby než se to ochladí ventilátorem. Pokud termostat má pomalejší rekce (podle mne neni 100%) a otvírá a zavírá najednou, pak ručička lítá jak vzteklá. To se stane když je zavřenej a malej okruh se dostatečně ohřeje, tak se vadnej termostat neotevře plynule, ale najednou a rychle a to je potom ten propad ručičky.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Kluci omlouvám se
Já jsem asi přetaženej, já si to blbě přečet.
Pelen: Sorry
Rači kašlu na tohle téma, nebo ze mne bude cvok.




Pelen: Sorry

Rači kašlu na tohle téma, nebo ze mne bude cvok.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti