Pojistovna a delka likvidace
- Smejca
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Pojistovna a delka likvidace
Ahoj, mam dotaz jak je limitovana pojistovna delkou vyrizovani pojistne udalosti. napr Ceska se holenba do peti dnu a trvalo ji to mesic, coz u kradeze auta beru, to je neco jineho nez odrenej blatnik. Ale udajne na to maj az pul roku. Je tohle mozne? Je to nekde nejak osetreno? Ve smlouve sem to nenasel... Prosim o Vase rady a zkusenosti.
Diky Honza
Diky Honza
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Případ z roku 2000: Na parkovišti do mě v březnu nacouvalo Fáčko s koulí-promáčklé dveře, po dohodě s likvidátorem Kooperativy /povinné ručení majitele Fáčka/ jsem si je nechal vyměnit, zaplatil ze svého a účet donesl na pojišťovnu. Peníze přišly v září..... Ale bylo to z povinného ručení, havarijní je asi něco jiného.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Alonso68: nestras me, ze budu cekat pul roku na penize z pojistovny... viz http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... sc&start=0
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Vetsinou cekaji na nejaky dokument a vzdycky nejaky chybi, takze o to se to prodlouzi. Pri kradezi nejakou dobu cekaji, jestli se to auto nenajde. Kdyz ma pojistovna platit, vzdycky ma na to cas. Tusim, ze maji stanovene nejake lhuty od doruceni posledniho dokumentu, u moji tusim az 3 mesice!? Proplaceni celniho skla mi trvalo pres mesic.
- rainmann
- Junior
- Příspěvky: 206
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havirov/Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Taky se podělím o svou zkušenost, neboť jsem za poslední měsíc něl dvě škodné událostli.
1.Nějaký tajtrlík mi rozbil mé krásné vyhřívané přední sklo na Fofíkovi(mám ho ale připojištěný u Čp).V pondělí jsem to zjistil, hned jsem volal na Čp, ve středu jsem zajel do smluvního servisu.Na pátek jsem se domluvil na výměnu skla.Finance šly pojišťovna-servis.Naprosto bez problému.
2.Na kruháči mi borec s Mondeem nedal přednost, nabourakl mi Felinu.(měl to u Alianz) .Ještě ten den jsem to šel nafotit.Asi za dva dny jsem jim poslal ofocený velký Tp,domluvil jsem se na opravě svépomocí.Opravil jsem to za 5000.Do 14 dnů mi poslali necelých 12000.V obou případech velice profesionální přístup.
1.Nějaký tajtrlík mi rozbil mé krásné vyhřívané přední sklo na Fofíkovi(mám ho ale připojištěný u Čp).V pondělí jsem to zjistil, hned jsem volal na Čp, ve středu jsem zajel do smluvního servisu.Na pátek jsem se domluvil na výměnu skla.Finance šly pojišťovna-servis.Naprosto bez problému.
2.Na kruháči mi borec s Mondeem nedal přednost, nabourakl mi Felinu.(měl to u Alianz) .Ještě ten den jsem to šel nafotit.Asi za dva dny jsem jim poslal ofocený velký Tp,domluvil jsem se na opravě svépomocí.Opravil jsem to za 5000.Do 14 dnů mi poslali necelých 12000.V obou případech velice profesionální přístup.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- Smejca
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- pytlakrudolf
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mšeno
Já nám zkušenost s Koperativou loni si někdo během půl roku půjčil 2 vozy FF 1, měsíc čekáte na dopis od policie a pak jsem čekal cca měsíc na peníze Dulezite upozornění : pokud Vám ukradnou auto a popisujete co vše mělo za výbavu pište uplně všechno jako opěrky hlavy, dělená sedadla opravdu do deitailu jak pro blbce ... tento popis Vám udělá cenový rozdíl cca 50 tisíc na částce kterou dostanete od pojišťovny moje zkušenost .... pokud dostanete málo musíte připomínkovat a uvest pořádně výbavu 

- Maros
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Když už jsme u té Kooperativy. Přidám svojí zkušenost s bouračkou. Zavinil jsem to já, takže mě čekalo úžasný běhání. Pokusím se to zkrátit:
1. návštěva - V celé republice spadl interní pc systém Kooperativy, nemohli pro mě nic udělat. Budiž, může se stát.
2. návštěva - Systém už měl v tomto termínu jít a nešel. Dvě báby na pobočce nad tím dumali cca 15 min, než přišli na to, že si ani jedna nepřečetla mail od jiné báby, že systém funguje, ovšem až na hlášení pojistné události
3. návštěva - Přinesl jsem komplet vyplněné formuláře i s přílohou s velkým plánkem nehody (to vše 2x - 2 pojistné události). Bába zadávala do systému, když se to najednou seklo. Vše ostatní fungovalo, pouze moje číslo smlouvy to po*raný PC nechtělo přijmout. Nechal jsem si udělat ode všeho kopie s tím, že origo holt pošlou poštou a nehodlám tam už chodit. Čas ukázal, že jsem se zmýlil.
Za cca 14 dní mi přišel dopis, že mě žádají o podrobný popis nehody+nahlášení škody u jedné z poj. událostí (?). Čili následovala:
4. návštěva - To už jsem byl poměrně nervní. Bába mi nedokázala vysvětlit, proč po mě chtějí nahlášení škody, když jsem ji už nahlásil (??). Nicméně jsem jim odevzdal další papíry s popisem a plánkem, který jsem si doma udělal-opět se využily služby ČP.
Před dvěma dny mi přišlo potvrzení o uzavření jedné z poj. událostí. O druhé ani zmíňka (ta, u které chtěli nahlášení). Dodám jen, že "infolinka" Kooperativy je buď nedostupná nebo jsou operátoři vytíženi. Po cca 9ti pokusech jsem to vzdal. Může mi někdo vysvětlit, jak je možný, že se v době mailů, internetovýho bankovnictví apod. děje něco takovýho????
1. návštěva - V celé republice spadl interní pc systém Kooperativy, nemohli pro mě nic udělat. Budiž, může se stát.
2. návštěva - Systém už měl v tomto termínu jít a nešel. Dvě báby na pobočce nad tím dumali cca 15 min, než přišli na to, že si ani jedna nepřečetla mail od jiné báby, že systém funguje, ovšem až na hlášení pojistné události

3. návštěva - Přinesl jsem komplet vyplněné formuláře i s přílohou s velkým plánkem nehody (to vše 2x - 2 pojistné události). Bába zadávala do systému, když se to najednou seklo. Vše ostatní fungovalo, pouze moje číslo smlouvy to po*raný PC nechtělo přijmout. Nechal jsem si udělat ode všeho kopie s tím, že origo holt pošlou poštou a nehodlám tam už chodit. Čas ukázal, že jsem se zmýlil.
Za cca 14 dní mi přišel dopis, že mě žádají o podrobný popis nehody+nahlášení škody u jedné z poj. událostí (?). Čili následovala:
4. návštěva - To už jsem byl poměrně nervní. Bába mi nedokázala vysvětlit, proč po mě chtějí nahlášení škody, když jsem ji už nahlásil (??). Nicméně jsem jim odevzdal další papíry s popisem a plánkem, který jsem si doma udělal-opět se využily služby ČP.
Před dvěma dny mi přišlo potvrzení o uzavření jedné z poj. událostí. O druhé ani zmíňka (ta, u které chtěli nahlášení). Dodám jen, že "infolinka" Kooperativy je buď nedostupná nebo jsou operátoři vytíženi. Po cca 9ti pokusech jsem to vzdal. Může mi někdo vysvětlit, jak je možný, že se v době mailů, internetovýho bankovnictví apod. děje něco takovýho????

Fofík 1,6; 74kw; r.v. 12/2000;3 dv.; Blekouš


- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Tak pytal som sa kamarata v poistovni, nevedel mi povedat.. vraj sa pytal aj likvidatorov
asi to nechcu sirit pre to aby to ludia nevedeli..
V obcianskom zakonniku je nieco taketo:
Cize v konecnom dosledku tam ziadny limit pre poistovnu nie je.
Toto plati samozrejme pre SR

V obcianskom zakonniku je nieco taketo:
Kód: Vybrat vše
§ 797
(3) Plnenie je splatné do pätnástich dní, len čo poistiteľ skončil vyšetrenie potrebné na zistenie rozsahu povinnosti poistiteľa plniť. Vyšetrenie sa musí vykonať bez zbytočného odkladu; ak sa nemôže skončiť do jedného mesiaca po tom, keď sa poistiteľ o poistnej udalosti dozvedel, je poistiteľ povinný poskytnúť poistenému na požiadanie primeraný preddavok.
Toto plati samozrejme pre SR

- JardaB
- Pokročilý
- Příspěvky: 592
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mladá Boleslav, (občas) Praha, (skoro) Písek
- Kontaktovat uživatele:
Re:
To jsi mne moc nepotěšil - řeším stejný případ jako bod 1 u stejného ústavu. Zatím jsem dodal všechny požadované podklady ze své strany. Teď ještě čekám na Usnesení PČR, na které mají lhůtu 60 dnů. Pak dám vědět, jak jsem dopadl.mehturt píše:Ja mam tiez 2 skusenosti..
1. vykradnute auto (ukradnute autoradio, rozbite sklo) - Kooperativa - skoro 1/2 roka, hned som samozrejme poistovnu zmenil
2. prasknute celne sklo - v servise som zaplatil len spoluucast, zvysok si riesil servis s poistovnou
Ford Focus Combi 1.6, 74kW, 02/2002, Moondust Silver


- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistovna a delka likvidace
Moje skusenosti:
Ceska poistovna Slovensko - kradez auta - po doruceni vsetkych podkladov z mojej strany a zo strany policie poslali peniaze okamzite - za 2 dni boli na ucte
Ceska poistovna Slovensko - odrety plech - ani neviem, peniaze si vybavili medzi sebou servis a poistovna, ja som len prisiel hned po oprave pre auto.
Takze ja na Cesku SR nedam dopustit

Ceska poistovna Slovensko - kradez auta - po doruceni vsetkych podkladov z mojej strany a zo strany policie poslali peniaze okamzite - za 2 dni boli na ucte
Ceska poistovna Slovensko - odrety plech - ani neviem, peniaze si vybavili medzi sebou servis a poistovna, ja som len prisiel hned po oprave pre auto.
Takze ja na Cesku SR nedam dopustit


- Joose
- Zkušený
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha,V.Osek,Ždársko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistovna a delka likvidace
Já se s váma taky musím podělit je to trochu mimo ale ne zas tak.Tátík teď řešil problém u ČP prasklé přední sklo, měl ho připojištěno. Zavolal tam nahlásil a v někde v novinách se dočetl ,že jistá firma v Praze nabízí , že když si u ní necháš na pojišťovnu vyměnit přední sklo dají ti zdarma roční dálniční známku. Vše proběhlo v pohodě.
A já blbec jsem ji kupoval. Stačilo kladivo a mohl jsem ji mít zdarma...



A já blbec jsem ji kupoval. Stačilo kladivo a mohl jsem ji mít zdarma...


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host