Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
KUTY

Příspěvek od KUTY » 10.12.2007 11:08

to chmelko: ty ty ty...citaj poriadne :)

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 11.12.2007 13:45

moje skusenosti s 1,6 Ti-VCT :
- ked som sam a prazdne auto, tak to ide fajn a je aj citit slusnu akceleraciu
- ked sme nalozeni, tak auto len velmi pozvolne zrychluje
- ked sme nalozeni a je dlhy kopec, tak auto ledva udrzi rychlost, nastastie nespomaluje
- jazda na spotrebu mesto+mimo+dialnica 5-6l
- normalna jazda mesto+mimo+dialnica 6-7l
- sportova jazda mesto+mimo+dialnica 8-9l
- sportova jazda v meste 10-11l
- jazda na spotrebu v meste 7-8l
- najnizsia dosiahnuta priemerna spotreba mimo mesta 5,1l
- najnizsia dosiahnuta priemerna spotreba v meste 6,1l
- najvyssia dostiahnuta priemerna spotreba v meste 13,9l
- zvuk je do 3tis ot. minimalny, nad 3tis je ho uz pocut, ale zvuk ma celkom dobry, takze je to OK
PS: na beznu kludnu jazdu s poloprazdnym autom staci podla mna akykolvek motor, bohate aj 1,4, ak chces prevazat veci a ludi a necakat aj 20 km na prilezitost predbehnut nejaku liazku, tak minimalne ta 1,6 ti-vct, idealne silnejsi diesel, alebo 2,0 benzin :idea: :wink:

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 29.01.2008 11:56

Nemáte někdo výkonovou křivku pro motor FFII 1.6 Duratec 74kW/100k ? Nikde to nemůžu najít :( .
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mehturt » 29.01.2008 15:56

Ja som nasiel nieco taketo:
Obrázek
Naposledy upravil(a) mehturt dne 29.01.2008 22:20, celkem upraveno 1 x.
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 29.01.2008 16:25

No to je přesně ono!!! Obrázek Super, díky!!!Obrázek
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pirrri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od pirrri » 05.02.2008 10:32

No tak jak už jsem psal v jiném tematu..mám focusII combi motor 1,6i 74kW kupovanej ted na podzim,,zatím teda nemám moc najeto km,ale co bych zatím mohl říci,tak i když se jej snažím moc nevytáčeta držet zatím v záběhu,,tak se mi zdá že jede slušně a to jsem jel už i plně obsazen a nezdálo se mi zatím že by se mu nechtělo...přibývající km jsou znát a zdá se mi že jede čím dál lépe..už se těším až bude pěkně zajetej.. zatím jezdím tak do těch 3000ot....

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 05.02.2008 13:17

Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:

Uživatelský avatar
pirrri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od pirrri » 05.02.2008 14:26

zirafak píše:Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:
což to jsem si říkal,také ,ale v servisní knižce mají napasáno prvních tak 1500 km moc nevytáčet a nepodtáčet..a často řadit...tak že to tak nějak jedu..ale jak už jsem psal,párkrát jsem jej už také trochu přetáh..

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 06.02.2008 22:59

ano, vytoc ho hned ked budes mat na tacho 1501 km.
na tej cervenej sipke co zasvieti na budikoch, vtedy chodi uuuuplne najlepsie :twisted:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

babo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.02.2008 22:02

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od babo » 10.02.2008 22:14

Inak tu je to ako v 1984 :) Zmizli dobre 2 strany prispevkov v tomto vlakne :) Najprv som myslel, ze ked som napisal, ze 1.6 Ti-VCT by mohol mat o nieco lepsiu trakciu (v zime a na mokre obcas hrabe a elektronike to chvilu trva, kym urobi korekciu), ze ma admin zmazal a tvaril sa, ze som nikdy neexistivoal (aj konto som mal zrusene, musel som zalozit nanovo). Az potom som pochopil, ze to asi vzniklo nedopatrenim pri migracii na nove forum :D

babo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.02.2008 22:02

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od babo » 10.02.2008 22:18

zirafak píše:Nieje dobre ho prilis setrit,lebo zlenivie a uz ho nikdy nepreberies a bude z neho pekne lenivy Fofak.Len mu poriadne naloz.Benzinak od Fordu to ma sakra rad :idea:
No s 1.6 Ti-VCT by som bol teda urcite opatrny. Minimalne, ale naozaj minimalne 1500 otacok by som ho prilis neprehanal. Verim, ze to moze mat v celku rad, ale nie ak ma variabilne casovanie a je v zabehu. Ja by som aspon do 5000 nechodil prilis cez 4000 otacok (uplne staci ho tak raz za 1000km prehnat na 15 minut do vyssich otacok a potom zase kludne). Kazdodene" vylety k red line" by som urcite doporucil az po 10000km (vzdy na kvalitne zahriaty motor, samozrejme).

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od chmelko » 10.02.2008 22:20

hmmm, 10 000 km čakat na vychutnanie si motora? neblbni....
ak by si videl, čo s nimi vystupní technici pri pojíždení po fabrike robia, prešla by ta ta šetrivost

babo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.02.2008 22:02

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od babo » 10.02.2008 22:52

chmelko píše:hmmm, 10 000 km čakat na vychutnanie si motora? neblbni....
ak by si videl, čo s nimi vystupní technici pri pojíždení po fabrike robia, prešla by ta ta šetrivost
Co je 10 000km oproti vecnosti? :) Isteze vo fabrike mozu urobit vslico, ale ked Ti pride uplna funglovka auto, tak mas nabehane tak 35km (a podobne cisla). Ani Tebe sa nic nestane, ked to urobis raz. Pravidelne to podla mna fakt nie je dobry napad. Do 1500km by som si to odpoustil fakt uplne, do 10 tak len uplne obcasne.

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 10.02.2008 23:29

no neviem, ja chodim ku "cervenej sipke" skoro kazdy den, mam cca 7300km na tacho, zacal som chodit hned po 1500km, najprv pomenej, teraz uz pravidelnejsie / pravidelne :mrgreen:
ked sa mi nieco pokazi na motore dam ti hned vediet, ze si mal pravdu :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 11.02.2008 06:31

Bobo...na studeno nikdy,ani ked bude mat 50 000 nabehane.To mi je viac ako jasne.
Lenivca vsak z neho robit ja osobne nemienim.Zabeh,ak sa to vobec zabehom da nazvat,som cca dodrzal.Dalsie setrenie,alebo zabiehanie uz nema vyznam.Ak od Forda odporucaju do 1500 km,je to aj s dostatocne velkou rezervou.Dalej to skutocne uz nema vyznam ani kvoli tvojej spominanej variabilnej technologii.
Ak taky motor mas,kludne ho setri a ak sa raz niekde stretneme,porovname moj nesetreny a tvoj setreny motor a uvidime.Myslim,ze budes prekvapeny,alebo ze by ja :?: :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů