na prvych metroch sa 2,0tdci nechyta na 1,6ti-vct !!

vyskusane v praxi : s bratrancom sme (ja 1,6ti-vct on 2,0tdci) skusali na semaforoch 0-100 a do cca 60 kmh som bol o auto vpredu a potom ma uz predbehol on. pri 100kmh uz bol vpredu asi o dve auta. a to iba pre to, ze mu na trojke zacalo fukat turbo a auto doslova z mojej urovne vyletelo dopredu. dovtedy vzhladom na tri turbodiery a tri preradovania jednoducho nestihal.
este k tym prvym metrom z nuly: ono sa moze zdat ze tam ma vyhodu diesel lebo ma v nizsich otackach vacsi krutak, ale netreba zabudat na onu turbodieru. na tom diesly som sa rozbiehal uz viac krat, no pri zoslapnuti pedalu z pokoja, ci v akejkolvek rychlosti sa asi tak sekundu vobec nic nedeje !! a to sa pri sprinte 0-100 zazije celkom 3 krat a to je uz do povedat !!!
a este jedna vec ad. 50-100 na ti-vct : na dvojke to nedas, lebo pri 90kmh musis preradit na trojku

a toto meranie neni o vykone motorov, ide o porovnanie pre konkretnu situaciu - 4. rychlost pri 50kmh a plny kotol az po 100. pri ti-vct auto okamzite ale pozvolna (

) zrychli az po 100kmh, pri tdci po zosliapnuti pedalu sa sekundu nic nedeje, ale auto potom vystreli a 100 je tam cobydup. je to sice u kazdeho ine, ale casy su (by mali byt) take ake uvadzaju a o to v tomto teste ide, neporovnavat vykony ani principy ale 50-100 na 4.ke, nic viac
PS: flame je v pohode, len to netreba brat nejako osobne, sak normalne diskutujeme
