
mlžení oken
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: mlžení oken
ondraZ:ak bol filter v takom stave ako hovoríš, tak je to na 100% že to bolo ním 

- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
takze vcera po delsi dobe jizda v desti/vlhku, a okna opet zamlzene - uplne stejne jako s tim starym pylovym filtrem... daji se odmlzit pouze zapnutim klimy, ale jakmile ji pak vypnu a necham zapnuty vetrak, je to do 30 vterin zamlzene zpatky. kdyz vypnu cely system (mam digiklimu), zamlzi se to o neco pomaleji - asi do 1 minuty. vypozoroval jsem ze kdyz necham vetrak jen primo na celni sklo (aby se odmlzilo nejdrive), je to celni sklo zamlzene do 5-10 vterin (a to tak ze NENI VIDET VEN). bezprostredne po vypnuti klimy je to jasne, ale dela to i kdyz klimu vubec nezapnu a zkousim se zamlzenym celnim sklem bojovat jen vetrakem nastavenym prave na celni sklo - cim vic pustim vetrak, tim rychleji se mlzi. porad me to nejak smeruje k te nefunkcni klapce vnitrni cirkulace, ale kdyz jsem byl minule ve Fordu, mechanik ji udajne kontroloval (jak, to nevim, nebyl jsem u toho) a pry funguje spravne. ale fakt se mi to nezda, uz proto ze v aute je i pri bezne jizde dost "dusno", a musim obcas otevirat okna aby byl vubec nejaky cerstvy vzduch. taky kdyz zapnu vetrak bez klimy smrdi to zatuchlinou kombinovanou s tou Wurth desinfekci, kterou mi to pred tydnem cistili.... kurnik musim teda jeste jednou vyndat ten kastlik u spolujezdce a zkusit sam nejak zkontrolovat plnou funkcnost te zatracene klapky - budu doufat ze je to ten bazmek ktery je prilepeny na tom valci a vedou do nej nejake draty
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
takze jeste jednou: je TOHLE ta soucastka, ktera ovlada klapku vnitrni cirkulace? vite prosim nekdo? nez neco zacnu rozebirat, tak at vim, ze to neni neco k airbagu nebo tak neco... jo a co je ten velky valec? to je vetrak? DIKY!
[img=http://img374.imageshack.us/img374/2769/1003998ara1.th.jpg] je to foceno po vymontovani kastliku pred spolujezdcem smerem doleva dopredu, ten "valec" je cca presne za stredovym panelem smerem k motorovemu prostoru...
[img=http://img374.imageshack.us/img374/2769/1003998ara1.th.jpg] je to foceno po vymontovani kastliku pred spolujezdcem smerem doleva dopredu, ten "valec" je cca presne za stredovym panelem smerem k motorovemu prostoru...
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
a jeste jednu otazku si dovolim - kdyz uz si tady zak pisu sam pro sebe
- kdyz ve svych autech za jizdy vypnete vetrak UPLNE (tedyv manualnim pripade do polohy nula a v digitalu proste vypnete system OFF), FOUKA Z VYDECHU do kabiny nebo NE??? mne totiz ani tuk (at jedu 40 nebo 140), jako bych je vsechny ZAVREL. to mi pripada divne.

ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: mlžení oken
nevim, jestli je v tomto rozdil ve FFI a FFII, ale kdyz vypnu digiklimu tlacitkem OFF a predtim jsem mel smer foukani na xicht, tak i presto, ze jsou vetraky vypnute, tak pri rychlejsi jizde (cca 80 km/h a vice) je zretelne citit vanek z vydechu 
Podle me, ze pri 140 km/h ti nic nefouka dovnitr pri OFF je opravdu znamka toho, ze mas vnitrni okruh...

Podle me, ze pri 140 km/h ti nic nefouka dovnitr pri OFF je opravdu znamka toho, ze mas vnitrni okruh...
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
jojo taky mam ten pocit, jen nevim JAK to resit. TOTIZ: byl jsem tedy dnes opet ve Fordu, poptat se co a jak ze mi porad smrdi ta klima desinfekci a mlzi se okna a nefouka to z vetraku a necitim zadny smrad kdyz jedu na nakladakem/autobusem atd. kdyz mi pred tydnem rikali ze klapka po ovladnai vnitrni cirkulace FUNGUJE. no a prijimaci technik me ujistil, ze ta soucastka kterou ja povazuju za tu klapku (viz obrazek v mem predpredchozim prispevku oznacena cervenym koleckem) je jen motorek ventilatoru a ze ta klapka je nekde "dole" dobre schovana za stredovym panelem a musi se rozdelat palubka a udajne tohle jeste NIKDY nedelali (ta pry tohle se na tehhle autech proste nekazi...). pak jsem jeste konzultoval telefonicky s borcem ktery dela Fordy garaznicky v ostrave, ten mi taky rikal, ze se s timhle problemem jeste nesetkal a porad me smeroval na ucpany odtokovy kanalek od klimy (po odvod kondenzatu, pry jestli kdyz dojedu, mam pod autem kaluz vody...coz ja nevim). takze se asi pokusim sam demontovat tu spodni cast palubky ve ktere drzi kastlik zda neuvidim neco co by pripominalo nejakej motorek s klapkou, no nevim nevim, je k tomu pekne hloupej pristup (zvlast pro amatera jako jsem ja). kdyz jsme mel Astru G, odesla tahle soucastka a mlzily se okna snad kazdemu clenovi www fora...a bylo to pristupne prave pres kastlik spolujezdce (hned vedle pyloveho filtru) - u fofo2 je ale pylak dole za stredovym panelem, takze jestli ta klapka bude nekde u nej, nemam sanci se k ni vlastnimi silami dostat. a ani v autorizaku to zda se neumi...
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
pokracovani pribehu: vyndal jsem (pokolikate uz?) kastlik pred spolujezdcem, a z toho velkeho valce (fakt nevim jak se tomu rika odborne...) jsem odmontoval tu vecicku, kterou povazuji za motorek, ktery ovlada tu klapku pro prepinani vnitrni/vnejsi cirkulace. na te strane kterou je prilepena na "valci" mela ta vecicka cca 1cm v prumeru a cca 1cm dlouhy "tisicihran" (no asi spis nepravidelny 8-mi hran), ktery zapada do stejne "samice" ve valci. nechal jsem ten motorek pripojeny na draty a zkusil zapnout zapalovani. ihned se ten tisicihran zacal otacet tam a zpet nez se po chvili usadil v jedne poloze. zkousel jsem (digiklima) nasledne zapinat topeni, vetraky, klimu, atd, ale ten motorek nereagoval absolutne na nic. az kdyz jsem pouzil tkacitko "recirkulace", ten tisicihran se pohnul. pritom jsem v ruce jasne citil, ze ten morotek vibruje (vrni). nekolikrat jsem pak mackal to tlacitko recirkulace a motorek reagoval pokazde jinak (tim myslim ze pootocil tim tim tisicihranem pokazde do jine polohy, ne ze by stridal jen dve, zajimave...). kdyz jsem delal stejny pokus pri NASAZENEM motorku na valec, nebyly citit zadne vibrace (tedy se asi nic netocilo). tak jsem tedy rucne (kdybyste to nekdo nekdy delali, dejte bacha, je to pomerne mekky material) pootocil ten protikus v tom valci a hned zacaly vetraky foukat O DOST MENE - z toho dedukuji, ze jsem pootevrel na vnejsi okruh. tak jsem to nechal v poloze "asi 70% otevreno", motorek jsem tam zpatky vubec nedal (jednak ani ten tisicihran nebyl v poloze kdy by zapadl do samice ve valci a druhak jsou ty 3 sroubky docela blbe pristupne, a tretak vysledek celeho pokusu je neznamy...), odpojil jsem ho z dratu a hotovo, ted lezi v kastliku. ted si tedy myslim, ze mam klapku vnitrni cirkulace nafix v poloze cca 70% otevreno pro cerstvy vzduch zvnejsku bez moznosti regulace vnitrniho/vnejsiho okruhu. a cekam na dest, abych to vyzkousel v praxi zda se budou okna i nadale mlzit. zajimave je, O KOLIK MENE foukaji vetraky (a timpadem i pri zapnute klime studeny vzduch do kabiny), takze do budoucna to jednoznacne musim vyresit nejak "systemove", protoze pri horkem pocasi je ta poloha "vnitrni okruh" urcite hodne dulezita pro rychle vychlazeni kabiny. zkusim ten motorek vzit a stavit se ve Fordu co mi na to reknou - co to je za soucastka a kolik stoji nova.. btw nemel byste prosim nekdo tip na vrakoviste tady v okoli Ostravy kde by byla sance sehnat dily na fofo2?
taky doufam ze to odpojeni motorku nebude mit nejaky negatovni vliv na funkcnost celeho digiklimasystemu - ale nenapada mne nic, v cem by to mohlo uskodit. co myslite?
koukam je to skoro na roman, ale vzhledem k tomu, ze jak vidno to jeste nikdo tady na fofo2 neabsolvoval, delim se o zkusenosti.
taky doufam ze to odpojeni motorku nebude mit nejaky negatovni vliv na funkcnost celeho digiklimasystemu - ale nenapada mne nic, v cem by to mohlo uskodit. co myslite?
koukam je to skoro na roman, ale vzhledem k tomu, ze jak vidno to jeste nikdo tady na fofo2 neabsolvoval, delim se o zkusenosti.
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: mlžení oken
Podle vseho co jsi napsal soudim ze mas po problemu.
Nemuze to nahodne cestovani motorku (klapky) byt zpusobeno chybejici informaci z nejakeho koncaku polohy klapky? Nebo jsi teda mel vydrenej ten osmihran? Asi by pomohlo nejake šéma tadytohoto soustroji.
Ja mam FF I a kaslik uz sundavam za 20 vterin. Me klapka funguje taky zajimave, ale na ni si v mem pripade nestezuju.
Je otevrena - 100 % z venku. Macknu knoflik, "pouzavre" se tak na 70 z vnitrku 30 z venku. Kontrolka sviti, kdyz ji ted v rychlem sledu zmacknu 2 X, tak se uzavre uplne a vsechen vzduch je nasavan jen z kabiny... Prset bude zitra urcite, tak dej vedet. Preju at mas po problemu - da se rict i dost nebezpecnem, kdyz nejni pres celni okno videt (vim o cem mluvim, mam v zime to same).
Nemuze to nahodne cestovani motorku (klapky) byt zpusobeno chybejici informaci z nejakeho koncaku polohy klapky? Nebo jsi teda mel vydrenej ten osmihran? Asi by pomohlo nejake šéma tadytohoto soustroji.
Ja mam FF I a kaslik uz sundavam za 20 vterin. Me klapka funguje taky zajimave, ale na ni si v mem pripade nestezuju.
Je otevrena - 100 % z venku. Macknu knoflik, "pouzavre" se tak na 70 z vnitrku 30 z venku. Kontrolka sviti, kdyz ji ted v rychlem sledu zmacknu 2 X, tak se uzavre uplne a vsechen vzduch je nasavan jen z kabiny... Prset bude zitra urcite, tak dej vedet. Preju at mas po problemu - da se rict i dost nebezpecnem, kdyz nejni pres celni okno videt (vim o cem mluvim, mam v zime to same).
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
prave ze ten 8mi hran byl na obou stranach v naprostem poradku. no ted uz neni, ale sedrel jsem to pri tech pokusech jen na krajich
jen ten motorek si delal co chtel. pritom bez jakychkoli znamek poskozeni, vsechno jako nove... ale moment, pokud je v tom nejaky system, tedy naprikald zmacknu 2x po sobe a uzavre se, zmacknu 2x rychle po sobe a otevre se (o cemz silne pochybuju, ale mrknu pro jistotu jeste do navodu, clovek nikdy nevi), bylo by to vyreseno. no uvidime jak se to bude chovat bez toho motorku. btw jak pokracujes se svym "zimnim problemem" ty, nejaky vysledek?

ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: mlžení oken
Takovy system v tom asi nebude. Jen me to funguje jak jsem to popsal, nikdo jiny to az tak jak ja "nestudoval", takze to mozna uplne normalni nejni (asi by se to melo uzavrit pro nasavani uplne zevnitr hned na prvni macknuti), ale co uz...
Auto je u Fokiho, zitra nebo pozitri si pron jedu a uvidim esli na neco prisel...
Auto je u Fokiho, zitra nebo pozitri si pron jedu a uvidim esli na neco prisel...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
tak at ti to dobre dopadne.
jeste uvaha ohledne vlivu odpojeni toho motorku na funkcnost chladiciho systemu (z navodu na fofo2 - tyka se digitalni klimy): v navodu se pise, ze kdyz je v modu AUTO spustena klima, a v aute je hodne vysoka teplota, klima sama UZAVRE pouze na vnitnri cirkulaci, aby se interier rychleji ochladil. po dosazeni pozadovane nizke teploty v kabine se klapka zase sama prepne na pristup vzduchu zvenku do kabiny. tak nevim jak se to bude chovat, kdyz jsem ten motorek odpojil... a tato pasaz z navodu by take MOZNA castecne vysvetlovat ten "nekolikakrokovy" chod toho motorku - mozna ze se s klesajici teplotou v kabine (jak klima ochlazuje) POSTUPNE otevira vstup vzduchu zvenku. no nechame se prekvapit.
jeste uvaha ohledne vlivu odpojeni toho motorku na funkcnost chladiciho systemu (z navodu na fofo2 - tyka se digitalni klimy): v navodu se pise, ze kdyz je v modu AUTO spustena klima, a v aute je hodne vysoka teplota, klima sama UZAVRE pouze na vnitnri cirkulaci, aby se interier rychleji ochladil. po dosazeni pozadovane nizke teploty v kabine se klapka zase sama prepne na pristup vzduchu zvenku do kabiny. tak nevim jak se to bude chovat, kdyz jsem ten motorek odpojil... a tato pasaz z navodu by take MOZNA castecne vysvetlovat ten "nekolikakrokovy" chod toho motorku - mozna ze se s klesajici teplotou v kabine (jak klima ochlazuje) POSTUPNE otevira vstup vzduchu zvenku. no nechame se prekvapit.
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- ondraZ
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13.05.2008 13:56
- Bydliště: Praha
Re: mlžení oken
cituji prispevek elektrikare z astra-g.cz fora (snad se kluci nebudouzlobit kdyz rad pomohou i jinde...): motorek je ovládán proudovým relé (stejně jako třeba motorky pro stahování oken nebo vysouvání prutu teleskopické antény), který vyhodnotí nárůst proudu při zastavení motorku v koncové poloze a odpojí jej od přívodu. Pokud motorek prokluzuje na spojce nebo v hřídelce, ke zvednutí proudu nedojde a motorek běží pořád dál. Nebo pokud je příliš zatuhlé stahování oken nebo klapky a při rozjezdu si motorek "vezme" moc, projeví se stávkováním motorku a "zblbnutím" stavu otvírání - zavírání. Maximální odběr proudu je zřejmě nastaven velikostí odporů na desce ovládání vzduchotechniky (snad se nemýlím...)
takze z toho pro mne vyplyva, ze by se mozna vyplatilo (ale mozna taky NE) demontovat a rozebrat cely ten mechanismus klapky a vycistit od eventuelniho bordelu, aby nekladla vetsi odpor nez ma. ja mam ale auto koupene po bouracce na predek (sice lehce, ale prece), takze myslim ze se tam neco nekde ulomilo nebo zdeformovalo, a ted to ten motorek proste "neutahne" - resp. klade to tomu motorku nekdy takovy odpor, ze odberovy proud prekroci tu hranici a motorek se sam vypne (nebo se treba ani nepohne).
takze z toho pro mne vyplyva, ze by se mozna vyplatilo (ale mozna taky NE) demontovat a rozebrat cely ten mechanismus klapky a vycistit od eventuelniho bordelu, aby nekladla vetsi odpor nez ma. ja mam ale auto koupene po bouracce na predek (sice lehce, ale prece), takze myslim ze se tam neco nekde ulomilo nebo zdeformovalo, a ted to ten motorek proste "neutahne" - resp. klade to tomu motorku nekdy takovy odpor, ze odberovy proud prekroci tu hranici a motorek se sam vypne (nebo se treba ani nepohne).
ford focus II turnier 1.6 16V 74kW rv 2005, najeto cca 100tkm
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: mlžení oken
Takhle to bude asi Chmelko lepsi (lepsi nez psat OT vsude mozne), davam nase SZ sem (snad Ti to nevadi), trebas nekoho dalsiho neco napadne...
Mate nekdo nejake tuseni od ceho jeste bych mohl mit "mastne" okna??
Diky za postrehy, Milos.
Stehnak píše:No jak asi tusis mam aj jeden (asi o5 divnej) dotaz.
Konecne se to stalo - zacina my cvakat el.mag spojka klimatizace. Odhaduju to na male mnozstvi chladiva.
Ale, cele ty dva roky sleduju jednu asi nenormalni vec:
Po nejakem case (je to viditelne uz po cca 1 mesici od vylesteni oken vhodnym pripravkem) jsou okna (vypada to ze vsechny krome celniho) v aute pokryta nejakou mastnou vrstvou. Takze ta voda z oken nejde dolu obycejnym ani mikrovlaknovym hadrem. Musim se na ten hadr jakoby fest tlacit a pak se ta mastnota "vpije" do toho hadru... Pri mych zimnich peripetiich mi take jednou v servisu sdelili ze na oknech v aute nasli silikon, nebo jemu podobnou latku. NIc takoveho samo na okna nepouzivam, silikonovym olejem jen mazu panty dveri (2 x do roka).
No uz asi vis kam mirim.
- je ciste teoreticky mozne ze mi chladivo unika do kabiny a olej obsazeny v nem zustava na oknech?
Jak by jsi postupoval na mem miste?
1) Zajet na servis klimy
2) vycucnout zbytek a zjistit kolik g tam este zbylo
3) vaakum test (tady nevim esli by neco nasli, klima (stale) jede (2 roky), unik je asi opravdu minimalni
4) klimu bych nechal prazdnou a "sledoval" okna
5) klimu bych nechal prazdnou i pres zimu a sledoval tvoreni ledu
6) napadlo me i seskrabat vatou vzorek z oken a dat to na rozbor. Problem je ze za to chteji 500€...
Takze vyduchy sem vytahal, a v tom nahubku nic nenasel. V "trubkach" ktere pak byly videt "za" palubovkou byl jen prach, ale zadna mastnota.Chmelko píše:kua chlape,mozno sme trafili klincek po hlavicke...ked som si to prečítal, napada ma fakt možnost toho, že mas nejaký mikro unik na výparníku, (sám vieš,že klima používa olej na mazanie kompresoru a ten čo ja viem je na silikonovej bazi..)takže..docvakuje ti to tiež? podla mna mas zakontaminovy komplet rozvod od HVAC modulu po vyduchy..(čo ti poradim teraz je vytiahnut čelne vyduchy a poriadne pozriet vnutrajšok..ak budu mastne tak je to jasne...
Mate nekdo nejake tuseni od ceho jeste bych mohl mit "mastne" okna??
Diky za postrehy, Milos.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Compressor
- Pokročilý
- Příspěvky: 773
- Registrován: 08.03.2008 18:02
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Mlžení čelního skla
Zravím všechny.
Pravidelně se mi při dešti nebo chladu zamlží čelní sklo.Když pustím ofuk čelího skla,tak se vůbec nic nestane,zamlženo stále,až když pustím klimu,tak se okno bleskově odmlží.Pylový filtr by měl být nový(auto mám asi měsíc od Fokiho).Něco jsem tady četl o zaseknuté klapce vnitřní cirkulace.Měla by být někde pod přihrádkou u spolujezdce. Co mě teda zajímá,jestli se dá nějak odzkoušet funkčnost klapky. Nějaké zabzučení jde slyšet po stisknutí tlačítka pro vnitřní cirkulaci,ale mám takový pocit,že to bzučí naprázdno. Nebo jestli se dá nějak vizuálně ta klapka pozorovat,abych viděl,jestli se opravdu zavírá a otvírá.Nemáte někdo fotky nebo video,kde přesně ji hledat?
PS:funkci hledat už jsem použil
Pravidelně se mi při dešti nebo chladu zamlží čelní sklo.Když pustím ofuk čelího skla,tak se vůbec nic nestane,zamlženo stále,až když pustím klimu,tak se okno bleskově odmlží.Pylový filtr by měl být nový(auto mám asi měsíc od Fokiho).Něco jsem tady četl o zaseknuté klapce vnitřní cirkulace.Měla by být někde pod přihrádkou u spolujezdce. Co mě teda zajímá,jestli se dá nějak odzkoušet funkčnost klapky. Nějaké zabzučení jde slyšet po stisknutí tlačítka pro vnitřní cirkulaci,ale mám takový pocit,že to bzučí naprázdno. Nebo jestli se dá nějak vizuálně ta klapka pozorovat,abych viděl,jestli se opravdu zavírá a otvírá.Nemáte někdo fotky nebo video,kde přesně ji hledat?
PS:funkci hledat už jsem použil

- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Mlžení čelního skla
uz sem to tu daval... nekde.
Odmontuj kaslik u spolujezdce (3 sroubky ) a budes mit klapku primo pred ocima. Nastartuj, mackej knoflik na vnitrni cirkulaci a sleduj co se bude dit s klapkou...
Odmontuj kaslik u spolujezdce (3 sroubky ) a budes mit klapku primo pred ocima. Nastartuj, mackej knoflik na vnitrni cirkulaci a sleduj co se bude dit s klapkou...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti