Rozvody - kompletni info na straně 62

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Zamčeno
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.08.2006 21:01

Hledat, hledat, hledat, hledat, hledat, ... :roll:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 27.08.2006 21:04

Trosku si prihreju polivcicku a vlomim se sem s dotazem:
Jak se projevi spatne nasazeny rozvodovy remen, resp. posunuty o zub?
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 21:20

stigi píše:Trosku si prihreju polivcicku a vlomim se sem s dotazem:
Jak se projevi spatne nasazeny rozvodovy remen, resp. posunuty o zub?
Prece chybne casovani ventilu a neoptimalni chod motoru. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 27.08.2006 21:59

pelen píše:
stigi píše:Trosku si prihreju polivcicku a vlomim se sem s dotazem:
Jak se projevi spatne nasazeny rozvodovy remen, resp. posunuty o zub?
Prece chybne casovani ventilu a neoptimalni chod motoru. :lol:
Supr, to bych necekal... konkretneji by to neslo :D Slo mi o to, jestli se treba neposune pruber krouticiho momentu do jinych otacek atd.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 23:39

stigi píše:
pelen píše:
stigi píše:Trosku si prihreju polivcicku a vlomim se sem s dotazem:
Jak se projevi spatne nasazeny rozvodovy remen, resp. posunuty o zub?
Prece chybne casovani ventilu a neoptimalni chod motoru. :lol:
Supr, to bych necekal... konkretneji by to neslo :D Slo mi o to, jestli se treba neposune pruber krouticiho momentu do jinych otacek atd.
To myslim ani nikdo nezkousi. Pro vymenu remenu se pouzivaji i specialni pripravky, ktere pridrzi puvodni polohu rozvodu, kdyz se odmontuje puvodni remen. Pokud si vzpominam, tak pro zavodni verze se u nekterych aut pouzivaly jine vacky a ne posunuti rozvodu o nejaky zub vedle.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 28.08.2006 06:14

stigi píše:Trosku si prihreju polivcicku a vlomim se sem s dotazem:
Jak se projevi spatne nasazeny rozvodovy remen, resp. posunuty o zub?
Najlepsi sposob,ako zabit motor :!: :!:

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 28.08.2006 06:50

Resim to, ze jsem pred nedavnem delal rozvody, menil veskere filtry a olej a od te doby to auto proste nechce jet. Neni to tak zive jako driv, stoupla mi asi o litr spotreba a pri seslapniti spojky ve vyssich rychlostech padaji otacky az na 300 nebo motor chcipne.

Co jsem zjistoval tak nejake zkusenosti max. z Accordu nebo Roveru, kde pri posunuti o jeden zub dopredu jelo auto lepe v nizsich otackach, ale pri vyssich jako s omezovacem. O jeden zub dozadu presne opacne...

Ja nemam zajem posouvat rozvodovy remen, podle me bych tim akorat zmenil/posunul dobu otevirani/zavirani ventilu a ne cas po ktery je ventil otevreny. To se opravdu dela jinym zpusobem, ostrou vackou.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 28.08.2006 06:56

Jo a jeste jedna vec... soucasne se vykuchala trubka z posledniho dilu vyfuku, ale to by melo mit snad presne opacny vliv, odvod spalin a vyplachovani motoru by se melo zvysit ne?
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Stenly
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 608
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tábor

Příspěvek od Stenly » 28.08.2006 13:14

stigi píše:Jo a jeste jedna vec... soucasne se vykuchala trubka z posledniho dilu vyfuku, ale to by melo mit snad presne opacny vliv, odvod spalin a vyplachovani motoru by se melo zvysit ne?
Já bych viděl problém v té vykuchané trubce :( a tím bych začal než se znovu hrabat v rozvodech
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 28.08.2006 13:50

Kazdopadne jsem auto vcera predal a bude se delat novy vyfuk Remus a prekontroluji se rozvody, pripadne to pujde vylozene k motorarovi. Uvidim, ale uz me to sere. Vic jak mesic jsem nejezdil kvuli naborenymu zadku a po par dnech to davam zase pryc a musim cekat.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 28.08.2006 14:59

Nemenil jsi i svicky? Vykuchany vyfuk taky udela hodne, protoze to nema ten spravny odpor a tim padem nemas ten vykon v nizkych otackach. Super sportovni vyfuky a katy ti udelaji neco podobneho, z auta mas sice formuli, ale kdyz to tocis na 7000 ot.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 28.08.2006 16:54

stigi píše:Jo a jeste jedna vec... soucasne se vykuchala trubka z posledniho dilu vyfuku, ale to by melo mit snad presne opacny vliv, odvod spalin a vyplachovani motoru by se melo zvysit ne?
Lepsi vyplachovani, vetsi spotreba. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 28.08.2006 18:02

Ahmed píše:Nemenil jsi i svicky? Vykuchany vyfuk taky udela hodne, protoze to nema ten spravny odpor a tim padem nemas ten vykon v nizkych otackach. Super sportovni vyfuky a katy ti udelaji neco podobneho, z auta mas sice formuli, ale kdyz to tocis na 7000 ot.
Svicky jsem nemenil, na ty se teprve chystam. Jestli to bude vyfukem uvidim po vymene za toho Remuse. Focus ma posledni dil maly a jak se to projevi muzu akorat teoretizovat. Kazdopadne jak to bude pisnu...
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 28.08.2006 19:14

Jsem po kontrole rozvodu a vse v poradku jak ma byt. Zitra menim vyfuk a svicky, zrejme NGK. Uvidime co to udela. Doufam, ze nebudou v haji kabely nebo civka.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 31.08.2006 06:35

Tak... nove svicky, novy vyfuk Remus a stav se podstatne zlepsil a auto je zase zivejsi. Dalsi na rade bude asi kit sani, ale to uz je na jine tema. Ma smysl davat nejake lepsi zapalovaci kabely?
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti