Děkuji za odpovědi.
Právě, že na výkonu se nic nemění, turbo začne pořádně makat od těch +- 1800 otáček.
Sundal jsem to a je tam takový kovový těsnění, byla na něm původně i nějaká vrstvička barvy, ale na některých místech už není. Tak jsem to více dotáhl a zatím docela dobrý, už se tam neobjevují kapky oleje, ale pořád to teče, sice méně, ale přeci jen. Nevíte jestli se toto těsnění dá někde koupit? Nikde jsem nic nenašel.
Ale nastal další problém, teď mi začíná zřejmě turbo ve vysokých otáčkách dělat dosti znepokojívé zvuky. Tak jen doufám, že pomalu neodchází. Je to takový dutý kovový zvuk, jako když chrastí plech, nevím jak jinak to popsat.
a další problém je že se mi zřejmě ulomilo několik šroubů od svodů výfuku. Nevím jak je to možné, ale našel jsem pod autem ulomenej šroub a vypadá to, že už se tam ulomily asi 2 šrouby.