klinovy remen

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Focusini
Junior
Junior
Příspěvky: 484
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 5 - Barrandov

Příspěvek od Focusini » 04.02.2006 22:26

Už jsem to tady někde psal......v motoru mi taky pískalo - nejdřív po nastartování a po nějakém čase to přestalo, pak to přetrvávalo i při jízdě. Přečetl jsem plno diskuzí a verzí, co všechno by to mohlo způsobovat-kladka, vodní pumpa...atd. Pomohla mi výměna klínového řemene od Fokiho - taky mi vysvětlil, že se do těch drážek dostávají nečistoty, kamínky..po bouračce jsou tam i kousky skla, čímž to vydává ten zvuk. Ten řemen jsem si prohlédnul a kamínky jsem tam viděl....takže výměna řemene by to mohla vyřešit i u vás.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 04.02.2006 22:38

[quote="Anonymous"]olej na remen je nejvetsi blbost!!!


to jenom zkouška když to postříkáš olejem,jestli to píská nebo ne.
Jak může mít málo nabitá baterie vliv na pískání řemenu,to jsi vzal kde.

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Příspěvek od AdsBot [Google] » 05.02.2006 08:09

vzal sem to v praci.zvlast v zime je hodne lidi co jezdi jen kratke trasy.hned po nastartovani pusti radio svetla a vetrak od topeni a jedou jen treba tri KM do prace a vecer to same zpet.je jasne ze baterie neni dost nabita.to znamena ze ihned po nastartovani alternator pracuje na plny vykon a staci vlhkost nebo horsi stav remene a kladky a piskani je tu.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 05.02.2006 08:29

to máš pravdu,že nejhorší pro auto a hlavně pro baterku je krátké popojíždění zvlášt ted v zimě,kdy se ti nestačí ani zahřát kolikrát motor,ale to někteří lidi ani nevědí.

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Příspěvek od AdsBot [Google] » 05.02.2006 09:21

take sem vzpominam na omegu MV6 pan se dusoval ze remen je novy kamarad automechanik mu ho menil.baterie byla OK tak sem kontroloval kladky byly take vporadku.uz sem nevedel co tak sem vyndal novy remen a zjistil ze mu namontoval o 1cm delsi.kladka nebyla scchopna remen spravne napnout. na 2metrovem remenu je to kousek a kladka byla jen o malo dal ale napnuti nebylo dostatecne.

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Příspěvek od AdsBot [Google] » 05.02.2006 13:07

me piskalo TDCI a kdyz jsem dal spravnou baterku tak to prestalo . melo to velkej odber a remen nebyl zrovna nejmladsi a prokluzovalo to , hlavne to piskalo pri pridani .

foki

Uživatelský avatar
Higiligi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Higiligi » 10.02.2006 15:47

Já měl stejný problém,řemen pískal,po polití čím koliv to přestalo,ale za chvíli to pískalo znova.Řemen jsem nechal vyměnit,přitom se zjistilo,že dvě kladky by chtěly také vyměnit,tak jsem nic nenechával náhodě a dnes je vše bez problému.

Uživatelský avatar
bofi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1837
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bofi » 18.04.2006 18:41

Zdravím.Mám na všechny prosbu.Potřebuji vyměnit na napínací kladce klínového řemenu tu spodní rolnu , která sama o sobě fyzicky napíná řemen.Nechci tedy měnit celý napínák , ale jenom to plastové kolečko , ve kterém se mi už ozývá ložisko.Prý se , ale mění jenom celý napínák (cca 4 tis Kč).Máte s tím někdo nějaké skušenosti.Dík
http://www.istore.com.pl/prods/246883.jpg
Byl - Focus Kombi 2001, 1.8 TDdi, Byla - Fiesta 1,25 16V 55kW, 1998

Opel Zafira 1.6 74kW + LPG

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 19.04.2006 11:10

Jen jsem se chtěl optat má nejakou životnost ten klínový řemen?Nebo až je prostě KO tak se vymění?
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Frost
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frost » 19.04.2006 14:55

bofi píše:Zdravím.Mám na všechny prosbu.Potřebuji vyměnit na napínací kladce klínového řemenu tu spodní rolnu , která sama o sobě fyzicky napíná řemen.Nechci tedy měnit celý napínák , ale jenom to plastové kolečko , ve kterém se mi už ozývá ložisko.Prý se , ale mění jenom celý napínák (cca 4 tis Kč).Máte s tím někdo nějaké skušenosti.Dík
http://www.istore.com.pl/prods/246883.jpg
Tak přesně to samé potřebuji já u mé 1.6ky... ty máš hladkou...já drážkovanou. Bádal jsem zda by se nedalo koupit samotné ložisko a nikde mi ho nejsou schopni sehnat v rozměrech, které používá Ford. Napínací mechanizmus s kolečkem sem sehnal za 1500Kč origo ve fordu(zatim nekoupil). Mrkni na http://www.mjauto.cz zda to tvoje kolečko nemaj.. něco podobného jsem tam viděl.
Ford Focus 5dv 1.6 Ghia 00 Eibach+OZ Racing+Rieger+Brembo+K&N+MOMO
Frost Focus

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 19.04.2006 19:23

to frost: pošli rozměr ložiska , má firma se nákupem ložisek zabývá .Pokud ho někdo vyrábí tak ho seženu.
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
bofi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1837
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bofi » 26.04.2006 20:06

Tak už jsem to vyřešil.Nakonec tam pasuje rolna , která se prý montuje jenom na benzínové motory.Stojí nejakých 650.-Kč , ale furt lepší než dát 4 tis. za celý napínák.A na vylisování ložiska bych si stejně netroufnul , takže spokojenost.

Uživatelský avatar
Frankie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Frankie » 31.08.2006 21:41

driver píše:Zvedneš auto sundáš kolo pravé,jetam takový kryt na čerpadlu od posilovače,tak ho odšroubuješ.
Pak povolíš šroub na napínací kladce(tuším po směru hodinových ručiček),a sundáš klínák.

Jak budeš dávat nový tak začni na napínací kladce,jde to líp,pak dotáhni šroub na kladce,a hlavně to celé zkontroluj.
Seřizovat ho nemusíš,napínací kladka sito hlídá.
Jestli máš diesla tak to seřídit musíš.
Mám diesla a nic jsem neseřizoval, jen jsem odtlačil tu kladku. Ono se dá taky seřizovat předpětí té napínací pružiny? Možná by to chtělo trochu přidat.. Taky mám problémy s pískáním, pískal- dal jsem novej přestal, jenže pak jsem ho nastříkal nějakým spešl sajrajtem a začal pískat jako prase. Od té doby jsem ho už 3krát vyndaval a a pročišťoval všechny drážky- i na kolech-no byly totálně zasraný žmolky gumy a prachu. Pokaždý je to zas o trochu a déle lepší. Takže doporučuji nic nestříkat, ,,pouze" vše vyčistit a odmastit, nepomůže-li vyměnit.
Ford Mondeo Combi Titanium 2009
2.0 TDCI 103 kW, Machine Silver

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 04.06.2007 07:27

Damon píše:Jen jsem se chtěl optat má nejakou životnost ten klínový řemen?Nebo až je prostě KO tak se vymění?
Jo, taky by me tohle dost zajimalo. Nevidi pls lidi jak je to s tou zivotnosti klinoveho remene? Mydlo pomohlo na par dni. Premyslim o vymene, auto ma najety 150tis. Rozvody (vc. napinaci kladky) jsem delal pred tydnem a od te doby to zacalo
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Itak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Prievidza/Bratislava

Příspěvek od Itak » 09.06.2007 19:05

zewl píše: Jo, taky by me tohle dost zajimalo. Nevidi pls lidi jak je to s tou zivotnosti klinoveho remene? Mydlo pomohlo na par dni. Premyslim o vymene, auto ma najety 150tis. Rozvody (vc. napinaci kladky) jsem delal pred tydnem a od te doby to zacalo
No mam podobny problem - pred asi mesiacom som menil rozvody, a vymenili mi aj klinovy remen (podla faktury) a pred tyzdnom mi to zacalo piskat. Vlastne je jedno ci je motor studeny alebo zahriaty - piska... :( prvy krat som to spozoroval ked som dorazil do Prahy z Ba (nieco cez 2.5 hodky sviznej jazdy po dialnici).
Kedze sa mi nechce davat to znova naspat nastavovat do servisu de to spravili (Prievidza) asi to dam spravit niekde v Ba. Kedze je to 1.8 Tdci, ratam ze sa to musi iba nastavit (podla starsich prispevkov).
Je tak?
FF 1.8TDCi, 2001, (115+24)k, 3d, black<br>

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host