Změna podsviceni-návod na topení str 29
- _djproces
- Zkušený

- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
oooooooooooooooooooox
clovek tu chvilu nie je a uz... no totoooo. fuuuuuuuj
pocuvajte. ako odpojim kable z budikov? mal som budiky von a ne a ne tie kable vytiahnut. a aj ked ich vytiahnem. Ako spravim modre podsvietenie budikov? Tu foliu treba zlupat co? a aku tam potom dam? pojdem do firmy kde robia reklamy a popytam si od nich foliu alebo kde? DIKESKA 
- Kobrlik
- Zkušený

- Příspěvky: 1427
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Změna podsviceni
• Demontáž přístrojové desky
Přístrojová deska - demontáž a montáž
Před výměnou sestavy přístrojů si poznamenáme počet ujetých kilometrů, který nám pak v servisu zadají do nového ukazatele.
Demontáž
Poznámka: K demontáži přístrojové desky není zapotřebí demontovat volant, na obrázcích volant chybí pouze pro názornost. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Odpojíme ukostřovací (-) kabel od baterie. Pozor: Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu elektronických pamětí. Vymaže se paměť rádia a registr závad motoru. Před odpojením baterie musíme vyvolat registr závad a případně si zapamatovat bezpečnostní kód rádia. Pokud kód rádia neznáme, pak lze nechat rádio uvést znovu do provozu pouze v odborném servisu Ford.
- Vyšroubujeme tři šrouby pro upevnění clony přístrojové desky -viz horní šipky-. Opatrným povytažením clony přístrojové desky uvolníme čtyři svorky -viz spodní šipky-.
- Clonu přístrojové desky -1- přizvedneme.
- Odpojíme konektor -2- od spínače zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Clonu přístrojové desky povytáhneme ven a uvolníme z ní gumové obložení, které je nad sloupkem volantu.Pak clonu sejmeme.
- Vyšroubujeme čtyři upevňovací šrouby přístrojové desky -viz šipky-.
- Povytáhneme přístrojovou desku ven. Pozor: Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Uvolníme držák -1- a vytáhneme konektor -2-.
- Nakonec vyjmeme přístrojovou desku -3- úplně ven.
Montáž
- Nasadíme přístrojovou desku na místo, připojíme k ní konektor a zacvakneme držák. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Vyrovnáme přístrojovou desku v montážním otvoru a připojíme konektor zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Nasadíme clonu přístrojové desky, usadíme její těsnění a přišroubujeme ji šesti šrouby.
- Připojíme ukostřovací (-) kabel k baterii. Nařídíme hodiny a zadáme kód rádia. Naprogramujeme řídicí jednotku motoru a automatiku stahování oken, viz kapitola "Elektrická instalace".
Přístrojová deska - demontáž a montáž
Před výměnou sestavy přístrojů si poznamenáme počet ujetých kilometrů, který nám pak v servisu zadají do nového ukazatele.
Demontáž
Poznámka: K demontáži přístrojové desky není zapotřebí demontovat volant, na obrázcích volant chybí pouze pro názornost. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Odpojíme ukostřovací (-) kabel od baterie. Pozor: Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu elektronických pamětí. Vymaže se paměť rádia a registr závad motoru. Před odpojením baterie musíme vyvolat registr závad a případně si zapamatovat bezpečnostní kód rádia. Pokud kód rádia neznáme, pak lze nechat rádio uvést znovu do provozu pouze v odborném servisu Ford.
- Vyšroubujeme tři šrouby pro upevnění clony přístrojové desky -viz horní šipky-. Opatrným povytažením clony přístrojové desky uvolníme čtyři svorky -viz spodní šipky-.
- Clonu přístrojové desky -1- přizvedneme.
- Odpojíme konektor -2- od spínače zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Clonu přístrojové desky povytáhneme ven a uvolníme z ní gumové obložení, které je nad sloupkem volantu.Pak clonu sejmeme.
- Vyšroubujeme čtyři upevňovací šrouby přístrojové desky -viz šipky-.
- Povytáhneme přístrojovou desku ven. Pozor: Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Uvolníme držák -1- a vytáhneme konektor -2-.
- Nakonec vyjmeme přístrojovou desku -3- úplně ven.
Montáž
- Nasadíme přístrojovou desku na místo, připojíme k ní konektor a zacvakneme držák. Při manipulaci musíme držet přístrojovou desku vždy ve vodorovné poloze, jinak vyteče její silikonová výplň.
- Vyrovnáme přístrojovou desku v montážním otvoru a připojíme konektor zámku výklopné zádě/víka zavazadlového prostoru.
- Nasadíme clonu přístrojové desky, usadíme její těsnění a přišroubujeme ji šesti šrouby.
- Připojíme ukostřovací (-) kabel k baterii. Nařídíme hodiny a zadáme kód rádia. Naprogramujeme řídicí jednotku motoru a automatiku stahování oken, viz kapitola "Elektrická instalace".
- Přílohy
-
[Přípona doc byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
-
[Přípona doc byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
-
[Přípona doc byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
-
[Přípona doc byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
Ford Focus 1.8 16v Hatchback metal zelená VITRO r.v.duben 2003
Ford Mondeo ST220
Ford Mondeo ST220
- Damon
- Test driver

- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- _djproces
- Zkušený

- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
i tak som z toho jelen. Ako odpojim konektory? Budiky som uz drzal v ruke a som nevedel PIN konektor oddelit. A ani som nemal - pol na baterii odpojeny. Este ze sa mi to nepodarilo

- Stela
- Test driver

- Příspěvky: 2754
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
mala technicka ? přístrojovku sem měl venku už asi 5x nikdy sem neopojoval baterku a sundaní je otazka 10min. bez problemu ?
nic se nemusi nařizovat neni tam jak by se neco posr. jediny co tak napoprvy rozpojit ten konektor od tachaků . Je tam takova packa jinak sem se stim moc namazlil co se tyče zachazení s přistrojovkou ohledně vodorovné pozice to tak asi vše
nic se nemusi nařizovat neni tam jak by se neco posr. jediny co tak napoprvy rozpojit ten konektor od tachaků . Je tam takova packa jinak sem se stim moc namazlil co se tyče zachazení s přistrojovkou ohledně vodorovné pozice to tak asi vše
Naposledy upravil(a) Stela dne 10.08.2008 21:33, celkem upraveno 1 x.
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO


Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO

- _djproces
- Zkušený

- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
ale ako odpojim PIN konektor? som to drel doslova von a nechcel ist 
- Stela
- Test driver

- Příspěvky: 2754
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
je tam takovy capl ten musiš odklopit
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO


Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO

- _djproces
- Zkušený

- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa. DIKI. No a otazka. Co sa skryva pod budikmi? zelena folia? ako dosiahnem vlastne modre podsvietenie? CIM?
- Stela
- Test driver

- Příspěvky: 2754
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
tak v tom ti ja už neporadím to sem nedelal 
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO


Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO

- _djproces
- Zkušený

- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
skoda no. ale ze vraj tu zelenu foliu zoskrabat a dat tam modru. Ale odkial? tu v presove nieco kupit otras
-
markkepi
- .

- Příspěvky: 2359
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolenice
Re: Změna podsviceni
velmi to pisete komplikovane....myslim ze to tu uz bolo vysvetlovane niekolko krat....tu foliu neskrab dole lebo ti tam nezoostane nic....skus treba v samolepkatuning....tam maju nejake farebne potlace....ale zapametaj si polohu budikov...ja som dal o kusok dalej kontrolku od paliva a auto ma pekne nechalo na ceste!!!zeby Benzin???;-))
Focus mk3 ST
Kuga 4x4
exMonDie 2,2 TDCi
ex Slivka 2.0i
exFord Focus II 1.6 66kW TDCi
exFord Focus I 1.4i
Kuga 4x4
exMonDie 2,2 TDCi
ex Slivka 2.0i
exFord Focus II 1.6 66kW TDCi
exFord Focus I 1.4i
- ihrdlick
- Test driver

- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
Na polském fóru jsem četl, že se ustřihne hrdlo z modré PET lahve nebo nějaká její část a vymění se to...nebo tak nějakRedDVD píše:A jak "predelat" ten plast okolo zapalovace? Ten je normal zelenej da se nekde sehnat treba modrej nebo jakym stylem jste to svepomoci predelali? Diky

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- jofo27
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
Zdravim Vas.tak uz mam aj ja takmer prerobene budiky.riesil som to stiahnutim starej folie a zmazanie tej zelenej farby(pouzil som odlakovac a vatovy tampon)ak mozem poradit tak by som uz nabuduce pouzil tycinky do usi a ocistil by som len cisla a ciarocky,lebo ja som cistil aj okolie a teraz my to trosku presvyta(musim to niecim zatriet).Povodne ziarovky som vymenil za hyperledky (290 sk par),tie su pouzite na pravu a v strede a nalavo som obycajnu rozptylku (90sk par)chcel som vediet co je lepsie.jednoznacne hyperled.tak ju budem musiet kupit a vymenit.A namiesto tej zelenej folie pod displayom som dal kancelarsky papier(docasne)a nehal tam povodnu ziarovku.na fotke to nevidno ale svieti to tak sedo.to este musim poriesit.Ospravedlnujem sa za kvalitu fotiek je to fotene len mobilom,ked to bude v konecnej faze tak to odfotim normalne
A zaroven mam aj otazku.Poradte ako nakalibrovat rucicku rychlosti?
A zaroven mam aj otazku.Poradte ako nakalibrovat rucicku rychlosti?
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- forbes
- Pokročilý

- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Změna podsviceni
kvalita fotek je vyborna (KRIZKY)
uz to vidim ,ok
uz to vidim ,ok
- ihrdlick
- Test driver

- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
Na 3.rychlostní stupeň ukazaje otáčkoměr a rychlost stejně...forbes píše:kvalita fotek je vyborna (KRIZKY)
uz to vidim ,ok

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





