Chiptuning TDDi
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 25.02.2008 19:28
Re: Chiptuning TDDi
nazdare s chipom u Tddi by som to neriesil sasom odchadza turbo a kluka je tak po case v haji u Tdci by som to mozno riesil ale inac nie mam to odskusane
- fplisek
- Zkušený
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDDi
Tomu turbu bych i věřil, ale klika asi ne a pokud jo, tak to bude stejný i u TDCI, protože holý motor je úplně stejný
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie


-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Ahoj Lidičky. Tak jsem si nechal načipovat Focuse. Nyní by měl mít 81kW a 240 Nm, ale vůbec se mi to nelíbí. Tyto výkonové údajé jsou téměř stejné jako u silného TDíčka od VW, ale jízdní vlastnosti jsou neporovnatelně jiné!
Včera jsem to zkoušel porovnat a nedá se to srovnat. Mám to od renomované firmy, ale tomu nárůstu nevěřím!!! Nevíte náhodou někdo, čím by to mohlo být? Důležitý poznatek - při prošlápnutí plynu na místě auto téměř vůbec nezakouří a vlastně ani během všech režimů jízdy vůbec nekouří. Podle mě tam jde asi málo nafty, ale diagnostika (motoru ani ta od Bosche) nic neukazuje. Někde jsem četl, že by to mohl bát snímač tlaku v sacím potrubí, že ten také ovlivňuje množství vstřikovaného paliva. Myslel jsem, že tím načipováním vyřrším problém s "líným" motorem, ale bohuže... Poradíte někdo? Díky! 


Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDDi
u jaké firmy sis to nechal dělat 

je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Nechci kazit jméno firmy... Podle mě to stejně není jejich softwarem, ale nějakým problémem v mém autě. Spousta lidí, co od nich má načipováno, je max.spokojená. To s tím kouřením (vlastně nekouřením
) motoru jsem měl už před úpravou. Jak to máš, prosím Tě, Ty s výkonem? Mě to začne táhnout kolem 1900 ot/min, ale tak kolem 2700ot/min už to rychle vadne. Na 4. a 5. rychlost už je to dost líné. Včera jsem jezdil s tím TDíčkem (Octavia) 81kW a to táhlo asi od 2000otúmin, ale do maxima, žádné vadnutí. A když u toho jedeš na pětku 100km/h, tak stačí přišlápnout a pěkně to zrychluje. U mě to teda trvá...
Podle mě na tom motoru musí něco být. EGR ventil mám zaslepený, katalyzátor čistý, turbo tlačí fest, filtry nové, diagnostika mlčí jen to nechce kouřit. Problém musí být v naftě, ale kde a hlavně jak HO odstranit. Uvítám každou radu! Díky.


Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Chiptuning TDDi
To by mohla byt vymenena elektornika na cerpadle, ked ho niekto opravoval.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
To Jamaka: To jako, že má kvůli té elektronice třeba jen těch základních 55 kW?
Dnes jsem ještě zkoušel funkčnost snímače tlaku v sacím potrubí a dle hodnot z chytré knihy to celkem odpovídá. Každopádně, když ten snímač odpojím ze sání, tak není vůbec žádná změna. Zkoušel jsem trochu vyčistit sání (jen kam jsem dosáhl po odpojení hadice od cooleru) a byl v tom pěkný monajz... Černá, hustá "srágora" (pardon ten výraz
). Myslel jsem, že ta trubička, co vede právě do toho snímače tlaku byla tím monajzem ucpaná (fakt byla ucpaná), a že to po vyčištění pojede líp, ale nic. Mimochodem, jak velký vliv má tento snímač tlaku na výkon motoru nebo jakou tam má funkci? Po té dnešní zkušenosti se mi zdá, že žádný
. Na tomhle motoru není klasická (žádná) váha vzduchu, tak to bude asi místo toho nebo nevíte? už jsem vážně zoufalý
Zase jsem to zkoušel na místě (po zahřátí) řádně prošlápnout (skoro do max otáček) a opravdu to jen tak neznatelně zakouří. \přitom by tomělo pěkně černě zahulit. Vážně si nevím rady. Spousta lidí říká, jak tenhle motor jede (po načipování teprve), ale u mě bohužel něco zradilo. Opravdu budu vděčný za každou radu. Moc díky! 







Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Chiptuning TDDi
Hmmmm - a odkial vies ze tam mas 55kW?
Aky mas rozbeh? Musis pridat a potom sa to rozbehne? A maximalka je aka? A co spotreba?
Aky mas rozbeh? Musis pridat a potom sa to rozbehne? A maximalka je aka? A co spotreba?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Já nevím, že má 55 kW, jen jsem reagoval na to, jak si psal, že mám možná jinou elektroniku čerpadla, tak mě napadlo, jestli to třeba není z té 55 kW verze. Jinak mám normálně 66 kW (dle techničáku a krytu na motoru). Co se týče toho rozběhu, do otáček to jde nejdříve velice pomalu. Plyn má dost velkou prodlevu (šlápneš, chvilku se nic neděje a za chvilinku jdou teprve otáčky nahoru). Když se tedy chceš svižněji rozjet, musíš nejdříve motor trošku roztočit a teprve potom si hrát se spojkou. Když třeba projíždím větší zatáčku a otáčky mi bez podřazení klesnou třeba na 1400, tak se to potom rozjíždí hodně líně. V těch 1900 ot/min to zabere - na 1., 2. a 3. rychlost to akceleruje (od těch 1900 ot/min) docela normálně, ale na čtyřku a pětku to kolem 2700ot/min vadne. Maximálka včera zkoušená "jen" 160 km/h při 3200 ot/min. Docela to trvá, než se na těch 160 dostanu a potom už by to zrychlovalo jen nepatrně, spíše vůbec. Myslím, že tyhble hodnoty (jak zrychlení, tak maximálky) naprosto nekorespondují s výkonem 81 kW a točákem 240 Nm! Spotřeba před úpravou 5,5l/100km, teď zatím nevím, mám to od pondělka, ale vypadá stejně. A znovu podotýkám, že při prošlápnutí plynu na místě to prostě nekouří. Něco je špatně, ale co...???jamaka píše:Hmmmm - a odkial vies ze tam mas 55kW?
Aky mas rozbeh? Musis pridat a potom sa to rozbehne? A maximalka je aka? A co spotreba?



Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDDi
Jestli jsi si kupoval auto na blbnuti a vykon, tak nechapu, proc jsi si vybral TDDi 66 kW... Chtel jsem ti neco napsat k tomu tvemu pocitu z akcelerace, ale pak jsem si uvedomil, ze vsechno je o subjektivnich pocitech a co se tobe muze zdat line, tak jinemu se zda svizne. Idealni by bylo se projet v jinem Focusu se stejnou motorizaci a porovnat rozdil
Anebo jit na brzdu.

Anebo jit na brzdu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Vůbec jsem si nekupoval auto na blbnutí a výkon!!! Kupoval jsem si hlavně velké, "rodinné" auto (rodinu už mám, takže určitě nejezdím jako kretén). Jde mi jen o to bezpečné předjíždění "dědečků" s rádiovkami, kteří jezdí u dělící čáry 70 km/h. Nebo o bezpečné odbočení vlevo na frekventované silnici (což mám každý den z práce do práce...). Předtím jsem měl R9 s motorem ze Scenica 1,9TD 66kW - navíc tomu motoru chyběl intercooler, veškerá elektronika, měl spotřebu 5 litrů a jezdil mnohem lépe než silné TDíčko. A tenhle můj motor ve Focusu má všechno, co má mít, navíc je teď i načipovaný a stejně by si mě "zpráskal" jako nic. Nejsem idiot, jezdil jsem se spoustou aut a ten výkon to prostě nemá. Tobě auto také vůbec nekouří???zewl píše:Jestli jsi si kupoval auto na blbnuti a vykon, tak nechapu, proc jsi si vybral TDDi 66 kW... Chtel jsem ti neco napsat k tomu tvemu pocitu z akcelerace, ale pak jsem si uvedomil, ze vsechno je o subjektivnich pocitech a co se tobe muze zdat line, tak jinemu se zda svizne. Idealni by bylo se projet v jinem Focusu se stejnou motorizaci a porovnat rozdil![]()
Anebo jit na brzdu.
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDDi
Auto mi kouri jenom kdyz na neutralu nekdo fest slapne na plyn a ja stojim u vyfuku. Pri jizde jsem si toho nikdy nevsimnul i kdyz jsem se na to soustredoval. Pokud citis, ze auto nejede tak jak bys ocekaval, tak fakt bez na tu brzdu. Na brzde budes mit oficialne potvrzeno, jaky mas vykon a muzes potom pozadovat vraceni penez za chiptuning 
btw: kolik jsi dal za ten placebochiptuning?

btw: kolik jsi dal za ten placebochiptuning?

-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Platil jsem 8.300,- Kč. Šel jsem ale do toho právě s tou podmínkou, že pokud to nebude ono, vrátí mi to do původního stavu a samozřejmě mi vrátí i peníze. Na tu brzdu bych šel, ale kam, aby to nebyla "nějaká" brzda a kolik to asi tak stojí?
Nevíš, prosím Tě, když tu není váha vzduchu, podle čeho ŘJ zjistí, kolik to má vzduchu a kolik to má dávkovat nafty? Díky 


Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDDi
S tou vahou nevim, na to jsou tu povolanejsi...
S brzdou taky nevim, nemas vyplnene bydliste, tak nevim, odkud jsi. Ale brzda nebude stat tolik, aby se ti to nevyplatilo (kdyz by ti vraceli penize).
btw: mozna neco zajimaveho
S brzdou taky nevim, nemas vyplnene bydliste, tak nevim, odkud jsi. Ale brzda nebude stat tolik, aby se ti to nevyplatilo (kdyz by ti vraceli penize).
btw: mozna neco zajimaveho
-
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Chiptuning TDDi
Ani nevíš, jak mě to děsně se.e!
Fofík se mi moc líbí (i manželce
), už jsem si na něm udělal spoustu věcí a další maličkosti mám v plánu (třeba teď nová světla), jen kdyby těch 66 kW bylo opravdických 66 kW...
Jsem na 99% rozhodnutý, že si to nechám vrátit. Snad mi tam nedají nějaký horší softwarem, abych poznal, jaké to je, když to opravdu nejede...
Říkal si, že tu jsou povolanější - mohu se na někoho tedy obrátit?
P.S. Bydliště už mám...




P.S. Bydliště už mám...

Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů