Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Ahoj, snad nedostanu za uši, že sem zakládám nové téma. Momentálně řeším jednu otázku, na kterou neznám správnou odpověď. Má moje auto dvojhmotový setrvačník? Nebo se dával jen do dieselů? Předem díky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
nevím jak je to u tvého motoru, ale můj 2.0 DuratecHE ho nemá a myslím si, že tvůj taky né.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník
To jsem si prave myslel, ale natrefil jsem na cloveka, ktery auta opravuje a dle takoveho chrupnuti pri rozjezdu, ktere se mi ibcas ozyva, mi tvrdil, ze ho mam nacaty... tak to jsem rad, ze az to odejde, tak to nebude takova palka 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
1.8 Duratec 92kW nema dvojhmotovy zotrvacnik a 2.0 107kW ho dnes uz ma - aspon podla info, ktore sem niekde pridaval vcedula.
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
to sem rád, že já ho ještě nemám, aneb co tam není se nemůže pos..t



Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
moja rec...




Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
Tady jen pro představu, animace jak dvouhmotový setrvačník funguje: http://uk.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník
koukám je tam i vídejko setrváku z mondea který už je po smrti
http://uk.youtube.com/watch?v=s_lMOMvcv ... re=related
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s_lMOMvcvVI[/youtube]
http://uk.youtube.com/watch?v=s_lMOMvcv ... re=related
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s_lMOMvcvVI[/youtube]
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Dvouhmotový setrvačník
to je moc pěkná animace, taková složitost ten setrvačník, pak aby to něco vydrželo 

Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
a mohl by mi někdo vysvětlit, co se na tom vlastně vysírá? Jediný co bych pochopil je, že se vyběhaj ty pružiny.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
tak máš pravdu oni povolí ty prižiny, buď se to celý protáčí, tím pádem se nepřenáší moment z motoru do převodovky, nebo ty pružiny se tam nějak zaseknou a dělá to takový cukání při rozjezdech.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
no mám několik decentních problémů na autě, který mě zatím nijak neovlivňujou, ale protože mám rád, když auto funguje, tak jak má, tak mě ty maličkosti nedaj spát.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.
Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.
No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.
Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.
Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.
No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.
Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Tak dle mého, všechny příznaky co popisuješ směřují právě na dvouhmotový setrvačník.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
jojo, mě to jakoby chrčelo při sešlápnutí a vyšlápnutí spojky. A když jsem třeba podřazoval a pouštěl spojku, musel jsem přidat plyn aby otáčky vylezly na takovou hodnotu, abych v té chvíli nebrzdil motorem, jinak se ozývalo takový hvízdnutí.
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
hmm zajímavý, takže to tak opravdu vypadá. Otázka je, v jakém je to stavu. Jinak "chrčení" mi přijde jako něco, co někde drnčí. Tady jde opravdu jenom o takový klapnutí. Jako když pomalou rychlostí klepne železo o železo.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti