To Tabi: Jak jsem pochopil, tak máš čerpadlo původní (nebo Ty jsi ho ještě prostě neměnil). Jestli můžu poradit, zajeď si raději na diagnostiku (aby Ti ale napíchli přímo čerpadlo přes zásuvku čerpadla) a koukli se, jestli se tam náhodou něco neděje. Nechci Tě strašit, to opravdu néééééééé!!!!  

  Jen z vlastní zkušenosti radím, aby Tě to potom nenechalo viset třeba někde v zahraničí. Mě auto také nijak nezlobilo (kontrolka žhavení se na mě za jízdy naštěstí nikdy nerozblikala), jen jsem měl malý výkon, tak jsem si to nechal napíchnout. V čerpadle byla chyba týkající se přesuvníku vstřiku (diagnostika přes diag.zásuvku ji neviděla  

  ) a technik mi doporučil urychlenou opravu. Dostal jsem strach a čerpadlo vymontoval a raději nechal opravit - a opravdu to bylo prý za pět minut dvanáct... Teď mám všechno nové a pevně doufám, že na pěkných pár tisíc km klídek...  

  Samozřejmě to nemusí být ( a já pevně doufám, že NENÍ) Tvůj ani nikoho jiného případ!!! Jen zkušenost...  
