1.6i nedrží v mrazech otáčky
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Jinak místo WD40 lze z úspěchem použít osvědčený MD sprej. Má stejné použití jako WD40 a obsahuje molybdendisulfid, což funguje jako suché mazadlo. Tekutina brzy vyprchá nebo vyschne a na povrchu součásti zůstane tahle sloučenina a dlouhodobě zvyšuje kluznost povrchu součásti. Tuším, že je to český výrobek a vyrábí se už hóóódně dlouho. Já jsem s ním byl vždy spokojen.
- Přílohy
-
- MD.jpg (10.47 KiB) Zobrazeno 1163 x
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 594
- Registrován: 19.11.2008 09:36
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Tak jsem sebral odvahu, promazal to a (musim zaklepat na drev), zatim to jede.
Snad to bylo jenom tim...
Snad to bylo jenom tim...
- Xele
- Nováček
- Příspěvky: 76
- Registrován: 22.09.2008 06:59
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Určitě to bylo jenom tím...aspoň tedy na 99%. Já už to testuji týden od promazání a vše absolutně v pořádku. Chytá na první ťuknutí
Musím říci že toto fórum se opět vyznamenalo

- Mishel
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
čau, předpokládám, že u motoru 1.8 je volnoběžný ventil na stejném místě tutíž jakoby za motorem. Je to tak?
FFII combi 2005 1.6 TDCi 80 kW s DPF
- milford
- Junior
- Příspěvky: 245
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Prostějov
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Tak já mám taky tento problém.Řekl bych,že to nejlíp popsal Xele.Mě to začalo na podzim sem tam a začíná to zlobit čím dál tím víc.Takže jdu na ten ventil.Mimochodem jsem to konzultoval s mechošem a ten řeší to samý na fiestě,takže nejen u fokusů
- Srnka
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Varnsdorf
Re: 1.6i nedrží v mrazech otáčky
Zdarec
Celé vlákno jsem přečetl a taky se vrhnu na ten ventil. Vyměnil jsem kvůli tomu baterku a svíčky a stejné jako u vás. Jen se musím mrknou kde je u mě ( 1.8 16V ) bude asi na jiném místě než u 1.6-tek. Až se k tomu dostanu, dám vědět, jak jsem dopadl
Celé vlákno jsem přečetl a taky se vrhnu na ten ventil. Vyměnil jsem kvůli tomu baterku a svíčky a stejné jako u vás. Jen se musím mrknou kde je u mě ( 1.8 16V ) bude asi na jiném místě než u 1.6-tek. Až se k tomu dostanu, dám vědět, jak jsem dopadl

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: t.dudis a 1 host