Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne
A preco je problem si urobit jeden v CR a jedn v SR/HU?
. Kazdy prida tam, kde moze a bude 
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne
este je otazka ako dopadne hokej SVK - HUN na MS v aprili, ci sa tam budeme moct vobec ukazat 
- RedZero
- Junior

- Příspěvky: 421
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha, Prostějov
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne
Anndy: to jsem psali hned na zacatku, ze asi nevyjde jen jeden, ale bude pro cast tam a pro cast tady ....
EDIT: Jinak mě pak ještě napada spojit to s ostatnimi FORDy .. jako puma club, fordfans, probe club, fordclub.org ..... aby nas bylo dost a naklady na pronajem nejsou tak velke..
EDIT: Jinak mě pak ještě napada spojit to s ostatnimi FORDy .. jako puma club, fordfans, probe club, fordclub.org ..... aby nas bylo dost a naklady na pronajem nejsou tak velke..
Lenoch jménem Mondeo
Mini One 1.6 S-design ( malinko poupraveno
) také už jinde ..
Ford Focus ST, 2.5 20V turbo, 3.dv, electric orange už jezdí jinde :-/
www.STdriveRS.cz
Mini One 1.6 S-design ( malinko poupraveno
Ford Focus ST, 2.5 20V turbo, 3.dv, electric orange už jezdí jinde :-/
www.STdriveRS.cz
- Palec4
- Test driver

- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne
Ako to tu citam tak asi pockam kym postavia ten okruh pri TT ak ho budu vobec stavat 
-
scary
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.02.2009 20:25
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - predbezne
ak nevadi puma tak sa tiez pridam 
moj fofo je mrtvy
moj fofo je mrtvy
minulost: Ford Focus 1,6 ´98, 100PS
sucasnost: Ford Puma 1,7 ´00, 128PS
prilezitostne/v Kosiciach/: Ford Focus 1,6 Ghia ´04, 110PS
sucasnost: Ford Puma 1,7 ´00, 128PS
prilezitostne/v Kosiciach/: Ford Focus 1,6 Ghia ´04, 110PS
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
obnovujem toto vlakno, zapojte sa do hlasovania, potom podla poctu oslovim prevdzkovatela vybraneho okruhu. Ja osobne neviem. Ale som zatial presvedceny, ze Kakucs Ring na cely den by bola parada. Aj ked z toho videa vyzera ako dost klukaty, ale na nase 100+ konove masiny to asi bode stacit.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
Kakucs: Cely den za tu cenu - niet o com. Cely den aj jazdit = auta mozu ist na generalku
Mohol si pridat aj moznost ze hocijaky okruh, ja by som hlasoval napr. pre to...
A casovo neviem, zalezi kedy ba sa slo. Ideal je samozrejme cez tyzden doobeda, co neviem ale ci je pre vacsinu realne. Resp. ak by nas bolo tolko ze by sme zaplatili cely okruh (tyka sa to opat asi len Kakucs), kludne aj vikend, resp. poobedie.
Mohol si pridat aj moznost ze hocijaky okruh, ja by som hlasoval napr. pre to...
A casovo neviem, zalezi kedy ba sa slo. Ideal je samozrejme cez tyzden doobeda, co neviem ale ci je pre vacsinu realne. Resp. ak by nas bolo tolko ze by sme zaplatili cely okruh (tyka sa to opat asi len Kakucs), kludne aj vikend, resp. poobedie.
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
myslim ze mne by stacilo aj pol dna, teda ak sa v kuse len jazdi.. napr v tych Piestanoch som uz toho mal potom celkom dost, a to nebolo asi ani pol dna
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
kedze sa chcem dohodnut na jednom rieseni, tak viac moznosti asi nemozem dat, nie ? 
Ja osobne pojdem tak-ci-tak. Viem, aj doobedie by stacilo, ale nikto nevravi, ze musis jazdit cely den.
Ja to vidim takto: prideme tam, supnem 5 zoznamovacich koleciek, dam si kavicku, popozeram ostatnych, supnem 5 ostrejsich koleciek, dam si cigaretku, svacinku, supnem 5 ostrych koleciek, obed, cigaretka, pumpa, cigaretka, 5 ostrych....
a tak az do vecera, takto si predstavujem racing day
Ja osobne pojdem tak-ci-tak. Viem, aj doobedie by stacilo, ale nikto nevravi, ze musis jazdit cely den.
Ja to vidim takto: prideme tam, supnem 5 zoznamovacich koleciek, dam si kavicku, popozeram ostatnych, supnem 5 ostrejsich koleciek, dam si cigaretku, svacinku, supnem 5 ostrych koleciek, obed, cigaretka, pumpa, cigaretka, 5 ostrych....
a tak az do vecera, takto si predstavujem racing day
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
mehturt: tam mozes zobrat aj deti, pozri, tam je travicka vedla trate
srandu si robim....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
Ten priebeh si predstavujem rovnako ako Vlado... Co mam skusenost z merania na brzde, kebyze tam tocim motor naplno (u mna rozumej v spektre vyuzitelnych otacok
) vkuse x-kol, tak mi olej v motore asi zovre
Minule som uz patral po chladici na olej, ale zas som sa docital ze to moze sposobit, ze pri beznej jazde sa olej naopak dostatocne nezohreje, co je tiez zle... Aj ked sa mi nezda ze cez ten chladic by olej neprechadzal az po dosiahnuty nejakej hranicnej teploty, zas az tak som sa tym nezaoberal.
- spigot
- Test driver

- Příspěvky: 2483
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava - SVK
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
Mne osobne je to jedno.
Ale cenovy rozdiel nie je velky a ked ma clovek viac casu, lepsie sa planuje. Takze ja som na tom podobne ako vcedula a 3J.
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
ok, tak podme na to 
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
ja potom samozrejme zalozim este jedno vlakno, teraz chcem len pomoct pri vybere.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Racing day alebo okruhove sialenstvo - HLASOVANIE !!!
On se ten olej nezačne vařit, ale začne hořet v oblasti horního pístního kroužku.TripleJay píše:Co mam skusenost z merania na brzde, kebyze tam tocim motor naplno (u mna rozumej v spektre vyuzitelnych otacok) vkuse x-kol, tak mi olej v motore asi zovre
Minule som uz patral po chladici na olej, ale zas som sa docital ze to moze sposobit, ze pri beznej jazde sa olej naopak dostatocne nezohreje, co je tiez zle... Aj ked sa mi nezda ze cez ten chladic by olej neprechadzal az po dosiahnuty nejakej hranicnej teploty, zas az tak som sa tym nezaoberal.
I nejkvalitnější a plně syntetické oleje snesou tak 240 až 250 st.C.
Tomu odpovídá asi 130 až 135 st.C ve vaně, kde je olej nejchladnější.
Jakmile běhají horní pístní kroužky nasucho a zbytek kroužků je zatěžován popelem ze shořeleho oleje, motor ztrácí výkon (resp. velmi vzrostou jeho pasivní odpory, k jejichž překonání je potřebný výkon, který pak chybí na kolech), roste jeho opotřebení, roste spotřeba oleje.
Ideální řešení je výměník voda-olej.
Když je motor studený, napřed se ohřeje voda a vezme s sebou nahoru teplotu oleje.
Když je motor ohřátý, zabrání tomu, aby se olej dostal výš než 20 st.C nad vodu, tj.nad 110 st.C, což naprosto stačí.
Je i možnost použít chladič oleje - normálně - s adaptérem pod olejový filtr a mít ten adaptér s termostatem.
Dokud se motor neohřeje, olej se nechladí.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 5 hostů








