
Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- firerescue
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No to je hezké, ale já na taxíku 15000km najedu za 2 měsíceAhmed píše:Vime to vsichni a ty bys to vedel taky, kdybys hledalFord rika, ze cca po 40-45t km. V nasich ceskych podminkach = 15 000km nebo logicky radeji pred kazdou zimou. Zbytecne kvuli 1000,- rocne riskovat, ze mi odejde cerpadlo za 20k nebo vstriky za jeste vice, se podle me nevyplati.

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdyz to nechas dele, tak se nic nedeje, to se spis tyka tech svatecnich ridicu, co to najedou za rok. Kdyz to vymenis ve 20 nebo 30, to mas jedno, zalezi, co to je za naftu. Jestli tam lijes neco z nakladaku za 15,- nebo tankujes u hypermarketu a v technickych sluzbach za 25 - 26,-/l tak bych to urcite moc neprotahoval tu vymenu.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ja pristi rok na jare budu menit palivovy filtr cca po 30000km (1x filtr / 2x olej). Tak ho prostuduju, jak je zaneseny.firerescue píše:No to je hezké, ale já na taxíku 15000km najedu za 2 měsíceAhmed píše:Vime to vsichni a ty bys to vedel taky, kdybys hledalFord rika, ze cca po 40-45t km. V nasich ceskych podminkach = 15 000km nebo logicky radeji pred kazdou zimou. Zbytecne kvuli 1000,- rocne riskovat, ze mi odejde cerpadlo za 20k nebo vstriky za jeste vice, se podle me nevyplati.

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Velmi jednoducha, protoze filtr je nahore, nemusis pod auto jako u benzinu.Obake píše:Někdo mě měl varovat, jak je složitá operace vyměnit ten filtr
Odpojis baterku (minus pol). Odpojis hadice (poznac si, kde ktera vede), pozor na plastnove pojistky, ulamuji se tam zobacky, povolis filtr v drzaku, vytahnes stary, novy zalijes az po vrch naftou, nasadis do drzaku, zapojis hadice, pak filtr dotahnes v drzaku, zapojis baterku a muzes startovat.



- Obake
- Zkušený
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 3
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ja si to odleji pri tankovani na benzince predem, abych ji nemusel natahovat hadickou a pak aby se mi nenatahoval zaludek.Obake píše:A to je ten problémnetušil jsem že se ten nový filtr musí nalít, tak jsem jej jen namontoval
a pak už se jen vztekal proč předtím tak poslušný automobil nepracuje
prostě chybami se člověk učí
Ale sehnat naftu na jeho naplnění to byl kumšt
moc mi nechutnala

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Odpojeni baterky je pro laiky. Take pri vymenen zhavicich svicek pisou odpojit baterku. Zaliti filtru naftou bych ale nevypoustel.Ahmed píše:Tak to nevim no. Kdyz mi ho mechanik menil, tak mu to trvalo asi dve minuty, baterku neodpojoval a filtr taky nenapoustel, pokud jsem ho dobre sledoval. Odpojil hadice, pripojil, nastartoval a bylo.

- Obake
- Zkušený
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti