

tchifla vždyť to sem psal, že čím větší podtlak = větší otáčky klapky se zavírají

Viac sa mozte docitat tu:The tumble flaps are fitted in each of the intake runners close to the cylinder head flange. Controlled by a solenoid actuator, they are closed during light-load operations, such as idling at traffic lights, shifting actions and deceleration, to maximise combustion efficiency, fuel economy and emissions performance. The valves are fully open during higher load conditions to maximise volumetric efficiency and power output.
teda nevím jak na tohle Wizi přišel, ale můj duratec teda rozhodně klapky otvírá při akceleraci a ve vyšších otáčkách (přibližně od 3500 ot.). Na volnoběh a při nízkých ot. jsou zavřené. Čili dál trvám na teorii vířivých klapek tak jak jsem o tom psal i na cmc. (as: code ).ballu píše:Před chvilkou podal Wizi tyto informace.
Je to tedy přesně naopak, než jsem se dočetl na cmc a jiných fórech, kde se razily teorie, že v nízkých je to zavřené, aby to lépe míchlo směs v nízkých otáčkách a zlepšovat tak krouťák, spotřebu, emise a kožíšek králíčka Azurita. Není to pravda, takže jejich účel je mi záhadou, zvlášť když je to zdroj takových problémů.
_________________
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host