A kdo se nám to tu zase objevil skoro po 4 měsících? Kde sji zase lítal?Focusini píše:S otáčkama bojuju už rok - auto ale nikdy nechcíplo. Výměna svíček tomu nepomohla - měl jsem komplet nové rozvody a nic se na tom nezměnilo.
Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Neni se co divit, bud se diva, jak se toci na Barrandove filmy nebo kouka prominentum do oken.Focusini píše:Práce........Tak nějak nestíhám vůbec nic. Včera jsem usedal s takovým pocitem, že projedu co nejvíc příspěvků, ale nakonec jsem umístil jen jeden. Budu se snažit, jo ?
Ale - rád Tě vidím Damone

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
Jo a ještě k tématu - nevím jestli to tu bylo nebo ne...ono je těch příspěvků nějak moc..... - když sešlápnu spojku, třeba když stojím na křižovatce, otáčky lítat přestanou. Napadla mě souvislost s řídící jednotkou (nebo jak se tomu říká), jestli tam není něco špatně. Každopádně jak jsem psal - měl jsem nové rozvody, svíčky, všechno...a otáčky lítaly nahoru dolu.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001
- pete
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Já měl problémy s otáčkami na 1,6. Po všech měřeních na diagnostice, které nic neukázaly mi ve fordu doporučili zkontrolovat rozvody. A skutečně byla po výměně rozvodů v neznačkovém servisu pootočená vačka jen cca o 1 mm, že do ní nešlo seřizovací pravítko. Po nastavení vše v pořádku. A to jsem předtím zkoušel volnoběžný ventil, snímač otáček a nakonec to byly rozvody!
- pete
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Já měl problémy s otáčkami na 1,6. Po všech měřeních na diagnostice, které nic neukázaly mi ve fordu doporučili zkontrolovat rozvody. A skutečně byla po výměně rozvodů v neznačkovém servisu pootočená vačka jen cca o 1 mm, že do ní nešlo seřizovací pravítko. Po nastavení vše v pořádku. A to jsem předtím zkoušel volnoběžný ventil, snímač otáček a nakonec to byly rozvody!
- Jiras
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Volnoběžné otáčky...
Mám neustále problémy s volnoběžnými otáčky. Při jízdě z kopce na neutrál mi motor běží v otáčkách 1000 a pak třeba v 1500. Při dojezdu ke stopce krokem mi opět jde v otáčkách kolem 1200 až 1500. Už mě to štve protože se motor chová jak škoda 120L se sytičem. Při zastavení vozidla otáčky poklesnou na 300 a hned vyskočej na normál kolem 900. Za 4měsíce jsem byl 3x na diagnostice ve Fordu s tímto problémem. Naposled dnes. Poprvé mi vyměnili prasklou hadici u motoru, která to údajně mohla dělat - lež. Po druhé mi řekli, že to je snímač volnoběžných otáček. Po třetí jsem tam jel s tím, že mi vymění ten snímač, ale prý byly vadne piny na řídící jednotce a tu mi přehráli novým softem - opět smůla. Dale mi tvrdili, že při volnoběhu za jízdy jsou otáčky kolem 1100-1200, což se mi zdá moc. Písněte mi nějakou radu. Jsem na ně nasratý, protože jen ždímou peníze a nerozumnějí tomu. Děkuji.
- Beri
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Jiras:
to jak ti ve Fordu rikali ze otacky pri jizde na volnobeh jsou 1100-1200, tak tohle uz davno neresim, a beru to jako vlastnost, treba kdyz dojizdim ke krizovatce na volnobeh a rychlost auta je aspon 4km/h, jakmile zastavim, tak mi klesnou na cca 800 a vse je ok. To samy dela i kamosovi a nikterak to taky neresi.
Neco jineho je kdyz mi pro volnobehu zacnou otacky rust ke 3000. Zatim se mi to stalo 3x od jara. Vzdy pomohlo vypnout motor a znova nastartovat a vse je ok. Zatim jsem s tim nikoho v sevise neotravoval, protoze si stejne myslim ze by na nic neprisli.
Tyhle nahodne zavady fakt nesnasim, delam v servisu pro domaci elektroniku a je to fakt hruza, kdyz se neco projevuje nepravidelne.
Beri
to jak ti ve Fordu rikali ze otacky pri jizde na volnobeh jsou 1100-1200, tak tohle uz davno neresim, a beru to jako vlastnost, treba kdyz dojizdim ke krizovatce na volnobeh a rychlost auta je aspon 4km/h, jakmile zastavim, tak mi klesnou na cca 800 a vse je ok. To samy dela i kamosovi a nikterak to taky neresi.
Neco jineho je kdyz mi pro volnobehu zacnou otacky rust ke 3000. Zatim se mi to stalo 3x od jara. Vzdy pomohlo vypnout motor a znova nastartovat a vse je ok. Zatim jsem s tim nikoho v sevise neotravoval, protoze si stejne myslim ze by na nic neprisli.
Tyhle nahodne zavady fakt nesnasim, delam v servisu pro domaci elektroniku a je to fakt hruza, kdyz se neco projevuje nepravidelne.
Beri
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi


- Jiras
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Beri
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takhle nejak se mi to taky chova, max. tak 1400, ale jakmile zastavim, tak to spadne na 800. Ja mam dojem ze ridici jednotka pocita s tim ze budes treba akcelerovat a je pripravena s vyssimi otackami (tot muj nazor). Ze zacatku mi to taky vadilo, ale zvykl jsem si na to. Nekdo tu pise ze se mu to podarilo nejak odstranit nebo z casti. Ale na druhou stranu je pravda ze se to trochu projevuje ve spotrebe.
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů