m.a.x.i.m.u.s píše:pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...


naproti tomu kompresor je přímo závislý na otáčkách ..

m.a.x.i.m.u.s píše:pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...
to je clovek tady z fora a kdo by to chtel videt live tak s tim byl na krivonosce .killerhammer píše:mne sa nezda tych 184 kW
podla mna v tak lahkom aute ako je focus 1 musi dat 184 kW v rychlostiach nad 200 km/h ovela lepsiu dynamiku![]()
ked som na to video kukol, tak si myslim, ze to chodi este horsie ako mne (1.6 tonovy kombik 162 kW), teda to bude mat mozno okolo 150 kW