
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- X-sat
- Junior 
- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: Filtr pevných částic u TDCi

Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
						https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u TDCi
 Máš to podle emisních hodnot ne máš Euro IV nebo E 3
 Máš to podle emisních hodnot ne máš Euro IV nebo E 3 
byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Na emisnej mám z dovolenej hodnoty dymivosti 1.1 hodnotu nameranú 0.03 a tvrdia že do 1.1 za vôjdem i tak.Radegast píše:To BobTDCi: Gratuluji a přeji mnoho dalších kilometrů bez této ucpávky.
Konečně první člen fóra, který může předávat vlastní zkušenosti na které budeme netrpělivě čekat, a jež nám doufám pomohou v našich úvahách co i my s tímto filtrem dále provedeme, až nám taky začne svítit kontrolka
Jen dotaz: cena byla jak je uvedená v ceníku a co ti řekli na ty EMISE
NOx nemerajú - takže je viac ako veľká šanca, že áno...
Rozptyl dymivosti som mal tiež hlboko, hlboko pod normou - keď mi to vytáčal na emisnej pýtal sa či vypadla sonda...ja som pozrel a vravím "Nie" - a on..."Jáj, to je FAP!" - Citroen Berlingo čo merali práve vedľa dymil tak, že som mal dojem že aj tých 0,03 čo mi namerali bolo od neho
 
   ....z môjho výfuku nešlo ani pri tých brutálnych 5000ot/min vôbec, ale vôbec nič.
 ....z môjho výfuku nešlo ani pri tých brutálnych 5000ot/min vôbec, ale vôbec nič.Cena bola tá čo mi napísali v maile - dolu už nešiel ani o cent.
V ten deň som bol 4tý DPF v poradí...u nich.
 
  
					Naposledy upravil(a) BobTDCi dne 24.09.2009 15:52, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Raada
- Test driver 
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Kolik jsi mel najeto km pri "pohrbu DPF"? Cenu jsem tedy nenasel ve tvych prispevcich, ale na jejich webu je cena za 1,6 8000Kc. Cca za rok a pul asi dosahnu 60tis. km a nez davat cca 4000 za aditivum tak radsi investuju 8000 do vyhozeni DPF. Napis sem pak dlouhodobejsi zkusenosti a pripadne taky zkusenosti z kontroly emisi.
			
									
									
						- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
V reále skoro 160tkm - stále pôvodný DPF - nuž asi bol účinný kúpeľ-preplach benzínom, keď sa mi upchal...Raada píše:Kolik jsi mel najeto km pri "pohrbu DPF"? Cenu jsem tedy nenasel ve tvych prispevcich, ale na jejich webu je cena za 1,6 8000Kc. Cca za rok a pul asi dosahnu 60tis. km a nez davat cca 4000 za aditivum tak radsi investuju 8000 do vyhozeni DPF. Napis sem pak dlouhodobejsi zkusenosti a pripadne taky zkusenosti z kontroly emisi.
Odporúčam prečítať si ich web - to čo tam píše vyzerá byť úplná pravda - teda aspoň ja sa s tým ztotožňujem - je mi z tej kváziekologickosti na grc. To tu naozaj nie je nik kompetentný, kto by povedal, že metaforicky "Cisár je nahý"? Že toto teda ekologické nie je a je to aj proti zdravému rozumu?!!! Nikto od fachu, kto by povedal, že je to všetko naruby? Nikto z motoristickej branže, kto by namietol a vyargumentoval reálne čo potrebné je a čo nie?
No dnes mi vyšla reálna spotreba 5.31 na nejakých 270km. Takže asi o pollitra menej ako vždy doposiaľ. Dal som plnú/ako vždy/ a konečne spokojne aj VIF a začal jazdiť ekonomicky - čo z toho na spotrebe "vymačkám"....až tak, ako bežne ani nejazdím. Chcem poznať "možnosti".
No ak ide o mňa - tak by som ho dal preč už teraz čo najskôr - spotreba, záťaž - pri regenerácii ti cez turbo šlahajú plamene až do DPF - vieš ako sa asi tak "cíti"?
 
   
   
   
   
   
   - a horšie.
  - a horšie. Tie turbá musia vydržať ešte dlhšie - podstatne dlhšie ak nebudú takto masakrované.
Regenerácia je vlastne umelé navodenie vážnej poruchy/v záujme dpf/ chybného predvstreku v obrovskej dávke...podľa jeho vyjadrení a podľa toho čo som tam za ten deň videl, tak "borec umí" - a vie o čom hovorí.
Vraj keby to boli postvstreky(ako som si myslel ja) do otvorených výf.ventilov, tak by to detonovalo a boli by to hrozné pecky na piesty i kľuku.
Inak aj "normálne" regenerovanie zvládne odpáliť ventil - už také robili - takže keždopádne je to dobrotka...eňo-ňuňo....gŕŕŕŕŕć.
Odporúčam vypitvať - jasné každú skúsenosť dám vedieť - držte mi palce.
A cena? Napíšte si konkrétne k nemu http://www.fapoff.cz a on Vám dá vedieť - je to asi podľa náporov - v lete mali ešte omnoho inú lepšiu cenu aj odo mňa...ale žiaľ to som netušil.
 
   
   
 Čím skôr to urobíte - tým skôr sa vám investícia vráti - ja hňup už som ju mohol mať naspäť na ušetrenej nafte za tým vyše 20tkm od minulého leta.
Takže to je môj pohľad - ale rozhodnite sa každý sám za seba...
 
   
 PS: Mám dojem, že dolu ťahá lepšie - veď uvidíme - aj že mám pri povedzme 90ke menej stlačený pedál ako som mal - ale môže to byť samoilúzia - snáď nie.
 
  
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Dav
- Nováček 
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pevných částic u TDCi
To:BobTDCi gratuluji, skvela prace, paradni prispevky  Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech?
 Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech? 
Jen mi neni jasne, jak jsi to myslel s tou kourivosti. Pro Euro IV je predepsana prece max. 0,025g/km a s DPF 0,002g/km. Dovolena kourivost 1,1 je nejak moc .
.
Nahodou jsi se neptal u toho zakroku, jak lze poresit pripad, kdy odejde uplne i katalyzator? To pak musis koupit novy komplet DPF i katalyzator 
   
 
EGR jsi nechal puvodni nebo ho mas zaslepene? To bych take uplne zrusil
			
									
									
						 Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech?
 Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech? Jen mi neni jasne, jak jsi to myslel s tou kourivosti. Pro Euro IV je predepsana prece max. 0,025g/km a s DPF 0,002g/km. Dovolena kourivost 1,1 je nejak moc
 .
.Nahodou jsi se neptal u toho zakroku, jak lze poresit pripad, kdy odejde uplne i katalyzator? To pak musis koupit novy komplet DPF i katalyzator
 
   
 EGR jsi nechal puvodni nebo ho mas zaslepene? To bych take uplne zrusil

- Jozef
- Pokročilý 
- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Filtr pevných částic u TDCi
To BobTDCi: ku gratulaciam sa pripajam aj ja   
 
A teraz uz len vela spokojnych kilometrov
			
									
									
						 
 A teraz uz len vela spokojnych kilometrov

- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Ha a mě tady osočovali ,že si z vás dělam prdel a už k němu jezdíte   
   
  
			
									
									 
   
  
byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- martasak
- Junior 
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Takovejch věcí typu "Král je nahý" se v této republice, v Evropě a na celém světě najde mraky.
FAP, Eurobanán, zákaz všech žárovek, Paroubek, Komunisti, Big Brother "v zájmu občana" , biopaliva, cyklostezky uprostřed silnice, atd... Dobře je to sepsáno na d-fens.
			
									
									FAP, Eurobanán, zákaz všech žárovek, Paroubek, Komunisti, Big Brother "v zájmu občana" , biopaliva, cyklostezky uprostřed silnice, atd... Dobře je to sepsáno na d-fens.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
						Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- foki
- Admin 
- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u TDCi
nejsnazsi zjistit podle vin .X-sat píše:Omlouvám se, že sem takhle lezu, ale může mi někdo ze znalých říct, zda-li mám na autě filtr pevných částic... Díky
C-Max r.v. 2005 2.0 TDCi 100 kW
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Tá dovolená dymivosť 1.1 je údaj z môjho protokolu - tak neviem - namerali mi 0.03 tak to je všetko čo k tomu viem dodať. Že by to bola hodnota pre autá bez DPF? Netuším...fakt nie.Dav píše:To:BobTDCi gratuluji, skvela prace, paradni prispevkyAbych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech?
Jen mi neni jasne, jak jsi to myslel s tou kourivosti. Pro Euro IV je predepsana prece max. 0,025g/km a s DPF 0,002g/km. Dovolena kourivost 1,1 je nejak moc.
Nahodou jsi se neptal u toho zakroku, jak lze poresit pripad, kdy odejde uplne i katalyzator? To pak musis koupit novy komplet DPF i katalyzator

EGR jsi nechal puvodni nebo ho mas zaslepene? To bych take uplne zrusil
Neviem či odchádza aj oxidačný kat. - a tak som to neriešil - nechcem sa zaťažovať viac ako je potrebné. DPF z búračky sa dá kúpiť za 150-200E. Ale nevieš čo má za sebou samozrejme - a tým pádom ani čo má "pred" sebou..teda "koľko"...
Nie EGR som nechal ako je - je po vyčistení.
Už neinzeruje 4000kč (to mali "akciu" v lete) - šlo to hore, lebo majú toľko roboty, že nestíhajú....v ten deň robili 4autá s DPF...no comment. Cena je asi vecou dohody....treba mu napísať a on odpovie - ako to práve je reálne.
 
  
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Raada
- Test driver 
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Podival jsem se na protokol z mereni emisi. A tam je hodnota kourivosti dovolena 1,1 (namerena 0,01), rozpeti hodnot kourivosti ctyr po sobe jdoucich merenich dovoleno 0,25 (namereno 0,02). To vychazi z merenich, kde pri otackach 3720, 4050, 4910, 3940 za minutu mam hodnoty kourivosti: 0,02; 0,00; 0,00;0,00.
			
									
									
						- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Hmmm - v sr sú na emisnej tri merania - ale v protokole už iba ich priemer asi - lebo iba jediná hodnota.Raada píše:Podival jsem se na protokol z mereni emisi. A tam je hodnota kourivosti dovolena 1,1 (namerena 0,01), rozpeti hodnot kourivosti ctyr po sobe jdoucich merenich dovoleno 0,25 (namereno 0,02). To vychazi z merenich, kde pri otackach 3720, 4050, 4910, 3940 za minutu mam hodnoty kourivosti: 0,02; 0,00; 0,00;0,00.
Ale zjavne to máš vo viac ako dobrom stave.
 
   
 Tvoj DPF by som fakt "nekuchal" - zožeň si "mŕtvy" a tvoj buď predáš za 200E(a tým pádom máš úpravu vlastne skoro "zadara", alebo si ho necháš v "zálohe".
Hmmm?
 
   
   
  
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Raada
- Test driver 
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Jo souhlas svuj DPF si asi vykuchat nenecham. Jinak toto mereni bylo pri stave km 17800 kdyz jsem ho privezl do CR a chtel ho prihlasit.
			
									
									
						- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Hmmm..oslovil som človeka o ktorom viem, že jeden má/len neviem či sa ho chce zbaviť, lebo kupoval jeden mŕtvy a ten dal "urobiť"/ - je z čr - ak povie že by ho predal - dám ti jeho mail. Ak budeš chcieť - inak neviem o nikom inom.Raada píše:Jo souhlas svuj DPF si asi vykuchat nenecham. Jinak toto mereni bylo pri stave km 17800 kdyz jsem ho privezl do CR a chtel ho prihlasit.
Super by bolo mať niekoho vo forde v servise - do polroka by ti zohnal zlý za láhev "domácí whisky"
 
   
   
   . Veď to musia vyhadzovať....čo iné?
 . Veď to musia vyhadzovať....čo iné? 
   
  
A keď už máte vonku DPF oplatí sa "pozrieť" aj sítko v prívode oleja pre turbo - áno, áno to je to sítko, ktoré ak Vám turbo odíde do večných lovíšť - pred montážou repasovaného, či nového nedáte preč, alebo aspoň nevymeníte - tak nové turbo neprežije viac ako týždeň dva.
Ak to sítko dáte preč - sledujte si výnimočne intervaly výmeny oleja - a meňte ho skôr , ako by v ňom mohli byť nečistoty. Ja napríklad mením po 12tkm.
					Naposledy upravil(a) BobTDCi dne 26.09.2009 16:32, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host












