Slovakiaring
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
A co teda vravis na layout a jeho dlzku? Zajazdil si si tam so svojimi konmi?
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Slovakiaring
clovece, tak si si zajazdil medzi prvymi, co ?
Mne sa zda, ze je to az moc rychle na nase auta. Keby som to meral, tak podla mna 70% okruhu sa ide na plny plyn. Ked si zoberiem, ze oproti tebe mame este o dost slabsie auta, tak z toho nemam dobry pocit....
Ale odviezt sa urcite pojdem, o tom nepochybujem
Mne sa zda, ze je to az moc rychle na nase auta. Keby som to meral, tak podla mna 70% okruhu sa ide na plny plyn. Ked si zoberiem, ze oproti tebe mame este o dost slabsie auta, tak z toho nemam dobry pocit....
Ale odviezt sa urcite pojdem, o tom nepochybujem

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Slovakiaring
nadhera, rovinky, siroka cesta, to je ako v brne. treba nakupit GT auta





- martin170
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
posledné zametanie
čerstvý a mokrý asfalt
sériové pneumatiky
grip zo začiatku ani nebol, postupne sa to zlepšovalo
dĺžka skoro šesť km
charakter a profil: radosť jazdiť
p.s. pripravte sa na trojnásobnú spotrebu paliva a desaťnásobné opotrebenie auta
čerstvý a mokrý asfalt
sériové pneumatiky
grip zo začiatku ani nebol, postupne sa to zlepšovalo
dĺžka skoro šesť km
charakter a profil: radosť jazdiť
p.s. pripravte sa na trojnásobnú spotrebu paliva a desaťnásobné opotrebenie auta
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
hej hej.. nic pre nase 1.6 

- Bruni
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 13.07.2009 17:03
- Bydliště: Košice,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
Tak a je to tu! Prvé jazdy na prvom skutočnom (a zatiaľ jedinom) motoristickom okruhu na Slovensku sa blížia! Firma RacingWheels Vám ponúka jedinečnú možnosť byť medzi prvými a zajazdiť si vlastným autom na novovybudovanom slovenskom okruhu SLOVAKIARING neďaleko od Dunajskej Stredy. Keďže tento rok je Slovakiaring v skúšobnej prevádzke, dostanete za menej peňazí oveľa viac jazdenia ako na iných okruhoch v Európe.
Parametre okruhu Slovakiaring:
dĺžka: 5 800 m
šírka: 12 m
šírka v cieľovej rovinke: 22 m
dĺžka cieľovej rovinky: 900 m
možnosť jazdenia obojsmerne
6 ľavotočivých zákrut
5 pravotočivých zákrut
1 šikana
7 roviniek
RacingWheels Day na Slovakiaringu sa uskutoční 7. 11. 2009
Uzávierka prihlášok je 23. 10. 2009, dokedy musí byť uhradená cena vstupenky na účte RacingWheels a tým potvrdená účasť.
V prípade veľmi nepriaznivého počasia bude možné akciu presunúť na iný termín, o ktorom bude každý účastník vopred informovaný.
Čo vám ponúkame:
- 8 jázd po 20 minút
- 3 skupiny, rozdelené podľa výkonu auta
- traťoví komisári
- 2 sanitky rýchlej záchranárskej pomoci s personálom
- odťahová služba
- čerpacia stanica a reštaurácia priamo v areáli
Zajazdiť si môže každý, bez ohľadu na výkon auta a skúsenosti. Tu nájdete registračný formulár.
Kategórie:
Kategória A – do 140k
Kategória B – do 201k
Kategória C – nad 201k
Počet účastníkov v každej kategórii je samozrejme obmedzený, takže neváhajte a objednajte si jazdy čím skôr. Presný program dňa bude zverejnený pred akciou.
Cena:
Celý deň (8 x 20 min.): 95 €
Pol dňa (4 x 20 min.): 50 € (dopoludnia alebo popoludní)
Prenájom časomiery (GPS transpondér): 19 EUR/auto
Prenájom boxu: 119 EUR
Tak čo, máš chuť?
Stačí teda už len vyplniť formulár na stránke RacingWheels. Vidíme sa tam...
Parametre okruhu Slovakiaring:
dĺžka: 5 800 m
šírka: 12 m
šírka v cieľovej rovinke: 22 m
dĺžka cieľovej rovinky: 900 m
možnosť jazdenia obojsmerne
6 ľavotočivých zákrut
5 pravotočivých zákrut
1 šikana
7 roviniek
RacingWheels Day na Slovakiaringu sa uskutoční 7. 11. 2009
Uzávierka prihlášok je 23. 10. 2009, dokedy musí byť uhradená cena vstupenky na účte RacingWheels a tým potvrdená účasť.
V prípade veľmi nepriaznivého počasia bude možné akciu presunúť na iný termín, o ktorom bude každý účastník vopred informovaný.
Čo vám ponúkame:
- 8 jázd po 20 minút
- 3 skupiny, rozdelené podľa výkonu auta
- traťoví komisári
- 2 sanitky rýchlej záchranárskej pomoci s personálom
- odťahová služba
- čerpacia stanica a reštaurácia priamo v areáli
Zajazdiť si môže každý, bez ohľadu na výkon auta a skúsenosti. Tu nájdete registračný formulár.
Kategórie:
Kategória A – do 140k
Kategória B – do 201k
Kategória C – nad 201k
Počet účastníkov v každej kategórii je samozrejme obmedzený, takže neváhajte a objednajte si jazdy čím skôr. Presný program dňa bude zverejnený pred akciou.
Cena:
Celý deň (8 x 20 min.): 95 €
Pol dňa (4 x 20 min.): 50 € (dopoludnia alebo popoludní)
Prenájom časomiery (GPS transpondér): 19 EUR/auto
Prenájom boxu: 119 EUR
Tak čo, máš chuť?
Stačí teda už len vyplniť formulár na stránke RacingWheels. Vidíme sa tam...

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
No ta "uvodna" cena je myslim dost cool. Aj to striedanie podla vykonov, ze sa nebude zavadzat silnejsim autam. Sice vcedulak spadne do druhej skupiny
Keby ta cena bola aj bezne taka, dalo by sa to absolvovat

Keby ta cena bola aj bezne taka, dalo by sa to absolvovat

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Slovakiaring
na jednu jazdu je to ok, ale na tomto okruhu si asi auto nicit nebudem. Na tento okruh by som potreboval aspon +50 PS a minimalne este Brembo, bez toho je to cista likvidacia.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
To hej, brzdy by sa varili jedna radost. Tak ale da sa aj len tak povozit
Sice za 100€ sa len tak vozit nie je vyhra

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Slovakiaring
jj, Euroring je o niecom inom, tam si clovek aj naozaj zajazdi.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Bruni
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 13.07.2009 17:03
- Bydliště: Košice,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
nemam pocit ze je to okruh na uvarenie brzd.euroring je kratsi a technickejsi,tam sa da skor uvarit 


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Slovakiaring
netvrdil by som, na SlovakiaRingu musis brzdit (podla mojho odhadu) zo 170-180 km/h, na euroringu to bolo max 130-140. Okrem toho v HU som isiel asi tak 30% trate na plny plyn, tu to bude presne naopak. Jednoducho motor a brzdy dostanu tak na frak, ze az.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slovakiaring
Euroring je technickejsi s malom roviniek. Ked je u nas 7 roviniek a jedna ma 900m tak to rozbehnes na dost vyssiu rychlost z ktorej musis potom brzdit. Ale zas pri takej sirke okruhu a polomeroch zakrut je prave preto otazne, ci si tam s nasimi vykonmi zajazdis, pretoze sa rozbehnes ledva a potom nemusis ani brzdit vpodstate a to sa zajazdenim nazvat neda.
Preto som sa pytal martina ze ci sa tam da zajazdit aj s nasimi konmi, t.j. ci nebudeme prilis pomaly na jazdenie.
EDIT: vcedula ma predbehol a povedal to kratsie a lepsie
Preto som sa pytal martina ze ci sa tam da zajazdit aj s nasimi konmi, t.j. ci nebudeme prilis pomaly na jazdenie.
EDIT: vcedula ma predbehol a povedal to kratsie a lepsie

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Slovakiaring
tak ale martin170 tiez nema malo vykonne auto, co pisal, tak tam uz ma zdaleka viac koni ako 170 a preto je preneho slovakiaring okruh dobry
je to typicky okruh pre rychle auta (ako napr. brno)
naopak euroring alebo kakucs su ovela technickejsie a viac vynikne dobry jazdny styl ako vykon.
aj ked vykon na okruh vzdy treba, ale v serii rychlych sikan niekedy nie je az taky podstatny
ja osobne na slovakia ring xcem ist, ale nie tento rok urcite, bude tam vela ludi. o rok ked to zdrazie a nebude tam nikto chodit tak si pojdem zajazdit, ak teda toho mastodona dovtedy nepredam
ale je to asi nezmysel tahat to mondeo na okruh

je to typicky okruh pre rychle auta (ako napr. brno)
naopak euroring alebo kakucs su ovela technickejsie a viac vynikne dobry jazdny styl ako vykon.
aj ked vykon na okruh vzdy treba, ale v serii rychlych sikan niekedy nie je az taky podstatny

ja osobne na slovakia ring xcem ist, ale nie tento rok urcite, bude tam vela ludi. o rok ked to zdrazie a nebude tam nikto chodit tak si pojdem zajazdit, ak teda toho mastodona dovtedy nepredam

ale je to asi nezmysel tahat to mondeo na okruh

- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti