A obmedzovac zasiahne kedy?
ford focus ST - úprava motoru
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ford focus ST - úprava motoru
Tak skoro?
Ved to je ako u mna.
A obmedzovac zasiahne kedy?
A obmedzovac zasiahne kedy?
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
zirafak píše:Tak skoro?Ved to je ako u mna.
![]()
A obmedzovac zasiahne kedy?
Vždyť jsem to psal - kontrolka mně svítí, ale já můžu točit motor výš a výš - nic mně otáčky neomezuje.... viz podrobnosti o měření u Mercedesu, kde tam měl ten technik cca 3 vteřiny právě těch cca 7.600 otáček (můj dnešní ranní příspěvek).
Ta kontrolka mně vrásky nedělá, stejně to při běžném provozu nevytáčím tak vysoko a řadím vyšší rychlostní stupeň mezi 3.500 a 4.700 otáčkami - dle situace.... ten motor má nejvyšší pružnost právě v tomto spektru, tak se ho snažím využívat a zbytečně ho netýrám
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ford focus ST - úprava motoru
To viem,ale nepamätas si,ako to bolo u seriovky?
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
zirafak, z mojho pohladu bola 1.6 atmosfera tocivejsia ako 2.5T.
2.5T seriovy nema zmysel tocit, pretoze hore uz nepracuje turbo.
da sa to tocit ale citis ubytok vykonu, ten vrcholi niekde pri 5500-6000 ot
tymito upravami (wolf, code:red, bluefin) sa snazia posunut ten vrchol dalej nad 6 tisic aby si mal zazitok z ozajstneho vysokootackoveho sportoveho auta
preto musia davat vacsie turbo (aby to zvladlo) + ostatne veci dookola
na druhej strane ale posuvaju aj nastup krutiaku vyssie (vid 3000-3500 ot), ked na seriovke mas 100% krutiaku uz nad 2000 ot
lepsie motory maju biturbo a kazde je naladene na ine spektrum, jedno pracuje v nizkych otackach, druhe vo vysokych. alebo maju zospodu kompresor a turbo maju naladene vyssie
ale cim vyssie otacky pre turbo, tym vacsi tlak a musi byt na take tlaky aj konstruovane
kazdopadne si myslim, ze dostat z toho STcka 195kW je nadhera, a mozno sa odstanes aj na tych 220kW, neviem kde je problem
tie prezentacie od wolfa by som nebral uplne na 100%, ako beriem, ze tak STcko vyladili a ze to maju odmerane
ale ako sam vidis, tych vplyvov ktore ti uberaju z vykonu pri maximach je vela (nasavanie vzduchu, mozebyt aj kvalita benzinu, cistota filtrov atd atd)
a ked ich odstranis mozno sa dostanes na tych teoretickych 220kW
2.5T seriovy nema zmysel tocit, pretoze hore uz nepracuje turbo.
da sa to tocit ale citis ubytok vykonu, ten vrcholi niekde pri 5500-6000 ot
tymito upravami (wolf, code:red, bluefin) sa snazia posunut ten vrchol dalej nad 6 tisic aby si mal zazitok z ozajstneho vysokootackoveho sportoveho auta
preto musia davat vacsie turbo (aby to zvladlo) + ostatne veci dookola
na druhej strane ale posuvaju aj nastup krutiaku vyssie (vid 3000-3500 ot), ked na seriovke mas 100% krutiaku uz nad 2000 ot
lepsie motory maju biturbo a kazde je naladene na ine spektrum, jedno pracuje v nizkych otackach, druhe vo vysokych. alebo maju zospodu kompresor a turbo maju naladene vyssie
ale cim vyssie otacky pre turbo, tym vacsi tlak a musi byt na take tlaky aj konstruovane
kazdopadne si myslim, ze dostat z toho STcka 195kW je nadhera, a mozno sa odstanes aj na tych 220kW, neviem kde je problem
tie prezentacie od wolfa by som nebral uplne na 100%, ako beriem, ze tak STcko vyladili a ze to maju odmerane
ale ako sam vidis, tych vplyvov ktore ti uberaju z vykonu pri maximach je vela (nasavanie vzduchu, mozebyt aj kvalita benzinu, cistota filtrov atd atd)
a ked ich odstranis mozno sa dostanes na tych teoretickych 220kW
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
zirafak píše:To viem,ale nepamätas si,ako to bolo u seriovky?
U sériovky je to to samé - červená kontrolka se rozsvěcí kolem cca 6.400 otáček/min. a potom pravděpodobně kolem 7.000 navíc zafunguje ten omezovač otáček - a výš to potom u sériovky už nevytočíš
Kontrolku, resp. okamžik jejího rozsvícení mi u Wolfa nepředělávali, toto mám stejné jako když to bylo v původním továrním provedení.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
killerhammer píše:zirafak, z mojho pohladu bola 1.6 atmosfera tocivejsia ako 2.5T.
2.5T seriovy nema zmysel tocit, pretoze hore uz nepracuje turbo.
da sa to tocit ale citis ubytok vykonu, ten vrcholi niekde pri 5500-6000 ot
tymito upravami (wolf, code:red, bluefin) sa snazia posunut ten vrchol dalej nad 6 tisic aby si mal zazitok z ozajstneho vysokootackoveho sportoveho auta
preto musia davat vacsie turbo (aby to zvladlo) + ostatne veci dookola
na druhej strane ale posuvaju aj nastup krutiaku vyssie (vid 3000-3500 ot), ked na seriovke mas 100% krutiaku uz nad 2000 ot![]()
lepsie motory maju biturbo a kazde je naladene na ine spektrum, jedno pracuje v nizkych otackach, druhe vo vysokych. alebo maju zospodu kompresor a turbo maju naladene vyssie
ale cim vyssie otacky pre turbo, tym vacsi tlak a musi byt na take tlaky aj konstruovane![]()
kazdopadne si myslim, ze dostat z toho STcka 195kW je nadhera, a mozno sa odstanes aj na tych 220kW, neviem kde je problem
tie prezentacie od wolfa by som nebral uplne na 100%, ako beriem, ze tak STcko vyladili a ze to maju odmerane
ale ako sam vidis, tych vplyvov ktore ti uberaju z vykonu pri maximach je vela (nasavanie vzduchu, mozebyt aj kvalita benzinu, cistota filtrov atd atd)
a ked ich odstranis mozno sa dostanes na tych teoretickych 220kW
Zjistím na jaře, po všech těch dalších úpravách, co to umí když to půjde na zkušebně na krev
Wolf je natolik renomovaný úpravce (dělá sportovní úpravy Fordů už 30 let !!!! ) že si nedovolí veřejně prezentovat něco, co by nefungovalo.... to by byl pro ně dost zásadní průser, zvlášť když si kdokoliv může druhý den od převzetí takto upravené verze nechat individuálně změřit na brzdě, co to tedy vlastně umí, jako jsem to udělal já...
A Auto Bild ???? Jeden z nejrenomovanějších moto-časopisů v SRN - ti by si už vůbec nedovolili dělat testy a následně prezentovat tabulky technických parametrů bez toho, aby to řádně neprověřili a neodzkoušeli
Až na jaře bude výfuk a bude to popřeladěné, nechám si u Wolfů udělat přímo na místě jejich test výkonu a výslednou tabulku sem dám, ať se i ti největší "nevěřící Tomášové" přesvědčí, že ta prezentovaná čísla sedí s že nejsou "vycucaná z prstu"
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
ja nehovorim, ze si to vycucali z prstu
verim, ze maju tak naladene auto na tie cisla
vsak aj konkurencia ma tych 220kW a krutiak 450Nm (code red dokonca tvrdia, ze 500Nm
)
aj samotne RS ma podobne cisla
cize kazde 2.5T sa tak naladit urcite da
lenze to neznamena, ze tak naladia kazdu seriovku, co im prinesies
hovoril som o tych faktoroch, sak si len zakryjes intercooler a mozes prist o par kW, nemerias v idealnom pocasi, hovori sa napr. aj rozdiel v benzine, mohol si mat aj nepresne meranie na brzde atd atd.
podla mna ak si okolo 195-220kW tak si mozes gratulovat
ale je tu aj dalsia zaujimavost
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
intercooler, vacsie turbo a nato zmenena mapa -> tak sa to ma spravne robit, ako to mas urobene aj ty
tych 220kW vidim realne, ale musi to byt presne vyladene, musi setko do setkeho zapadat, nesmies mat nikde uzke hrdlo
a este s tou garanciou od wolfa. schvalne sa na to spytaj, ked tam budes, ze co sa stane ak na brzde odmerias menej ako garantuju, ci to mozes reklamovat
si myslim, ze sa ti len zasmeju 
verim, ze maju tak naladene auto na tie cisla
vsak aj konkurencia ma tych 220kW a krutiak 450Nm (code red dokonca tvrdia, ze 500Nm
aj samotne RS ma podobne cisla
cize kazde 2.5T sa tak naladit urcite da
lenze to neznamena, ze tak naladia kazdu seriovku, co im prinesies
hovoril som o tych faktoroch, sak si len zakryjes intercooler a mozes prist o par kW, nemerias v idealnom pocasi, hovori sa napr. aj rozdiel v benzine, mohol si mat aj nepresne meranie na brzde atd atd.
podla mna ak si okolo 195-220kW tak si mozes gratulovat
ale je tu aj dalsia zaujimavost
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
intercooler, vacsie turbo a nato zmenena mapa -> tak sa to ma spravne robit, ako to mas urobene aj ty
tych 220kW vidim realne, ale musi to byt presne vyladene, musi setko do setkeho zapadat, nesmies mat nikde uzke hrdlo
a este s tou garanciou od wolfa. schvalne sa na to spytaj, ked tam budes, ze co sa stane ak na brzde odmerias menej ako garantuju, ci to mozes reklamovat
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
killerhammer píše:ja nehovorim, ze si to vycucali z prstu
verim, ze maju tak naladene auto na tie cisla
vsak aj konkurencia ma tych 220kW a krutiak 450Nm (code red dokonca tvrdia, ze 500Nm)
aj samotne RS ma podobne cisla
cize kazde 2.5T sa tak naladit urcite da![]()
lenze to neznamena, ze tak naladia kazdu seriovku, co im prinesies
hovoril som o tych faktoroch, sak si len zakryjes intercooler a mozes prist o par kW, nemerias v idealnom pocasi, hovori sa napr. aj rozdiel v benzine, mohol si mat aj nepresne meranie na brzde atd atd.![]()
podla mna ak si okolo 195-220kW tak si mozes gratulovat![]()
ale je tu aj dalsia zaujimavost
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
intercooler, vacsie turbo a nato zmenena mapa -> tak sa to ma spravne robit, ako to mas urobene aj ty![]()
tych 220kW vidim realne, ale musi to byt presne vyladene, musi setko do setkeho zapadat, nesmies mat nikde uzke hrdlo
a este s tou garanciou od wolfa. schvalne sa na to spytaj, ked tam budes, ze co sa stane ak na brzde odmerias menej ako garantuju, ci to mozes reklamovatsi myslim, ze sa ti len zasmeju
Potom dám vědět, co odepsali
A ten jejich kontrolní graf výkonu po zabudování výfuku u nich budu 100 % vyžadovat... budou muset trošku mapu nastavení upravit, kvůli tomu sportovnímu catu a díky tomu trošku změněným emisím
I když možná
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 21.10.2009 21:30, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
pocuj ale ak oni garantuju tych 220kW az po montazi vyfuku, tak to je podla mna real, ze tych +25kW dalsich dostanes s tym vyfukom, teraz mozes mat prave uzke hrdlo ak mas seriovy vyfuk, nie?
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
nezabudni, ze prave bee prednedavnom vracal milltec vyfuk kvoli tomu ze nesplnil EURO4Bob Wolf píše:Oni to udělají tak, jak si člověk řekne - jim je jedno, že eventuálně emisema neprojdu - jinak ale jak teď, tak i po tom sportovním catu to emisní normu EURO4 splňuje........tak uvidím - rozhodnu se těsně předtím
- Tesna
- .

- Příspěvky: 100
- Registrován: 26.05.2009 16:52
- Bydliště: ValMez
Re: ford focus ST - úprava motoru
Problém zatím vidím v tom, že vlastně ještě neví, jestli jeho úpravy daly 30 nebo 50kW navrch, čili zatím čistá spekulace.killerhammer píše:
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
A když zmiňuješ těch 30kW - podle mne to lze z 2.5T pouze čipem dostat, je to "jen" 18% navrch. Když srovnám svůj náhradní vůz s FF, tak 1.8T v základu 110kW má podobný litrový výkon jako ST (a stejně vychází i nejvýkonnější varianty 1.8T 177kW vs. RRS). A to se bavím o 15 let starém motoru. který vznikl naroubováním turba na nepovedenou atmosférickou verzi. A jednotliví úpravci nabízeli na tento základ soft + 20 až 36%. Mám jednu z papírově nejsilnějších úprav a jízdní zkouškou mám ověřeno, že to jede líp než OI RS (132kW, o něco delší převody proti 110kW verzi), i když jsem měl na palubě o 150kg víc. Proto si myslám, že ani u St by to neměl být takový problém, protože i sériové ST funguje daleko za svým základním sériovým potenciálem.
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: ford focus ST - úprava motoru
killerhammer píše:nezabudni, ze prave bee prednedavnom vracal milltec vyfuk kvoli tomu ze nesplnil EURO4Bob Wolf píše:Oni to udělají tak, jak si člověk řekne - jim je jedno, že eventuálně emisema neprojdu - jinak ale jak teď, tak i po tom sportovním catu to emisní normu EURO4 splňuje........tak uvidím - rozhodnu se těsně předtím
FUCK OFF EURO 4
Mám na STK kontakty, poradím si kdyby byl problém
Milltek Ltd. sám deklaruje, že sportovní cat se 100 dírkama neprojde EURO4 - viz jejich poznámka v odkazu níže:
"Unlike the 100 cell cat we can guarantee this cat will not turn the lMIL light on on the dash board"
to je však už opravdu "racing úprava", na okruhy .....
Já tam nechám dát 200 dírkový, který EURO4 splňuje.
Půjde tam přesně toto:
http://pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=306
Samozřejmě za předpoladu příslušného nastavení mapy (především bohatost směsi)
Když si ale u Wolfů naporoučím, že i přes ten EURO4 vyhovující 200 dírkový cat tam chci více bohatou směs, tak to tak udělají a mně to potom na STK neprojde - a to je to, co zvažuju....
K Tvé předchozí otázce - oni těch 465 Nm / 300 PS nepodmiňují u Wolfa dodáním kompletně nového výfuku, v rámci této úpravy oni pouze dodávají odlišný 1.díl výfuku (hned ten, který spojuje hlavu válců a konči v turbu) - tam je to teď jiné - jsou tam širší svody a je to proti továrnímu provedení více narovnané - ale dál na výfuk nešahali, ostatní pod autem je už série.
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 21.10.2009 21:49, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Horác
- .

- Příspěvky: 39
- Registrován: 03.11.2008 13:41
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Jen tak pro zajímavost přikládám diagram ST s kompletní úpravou, tj. 3" výfuk, sání, IC a
pochopitelně i Dreamscience s modB. Pěkné ne?
pochopitelně i Dreamscience s modB. Pěkné ne?
Ford Focus ST 2.5T DURATEC 3D electric orange,K&N,Dreamscience Stratagem

-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Paradicka, takto to ma vyzerat
A vsimnite si max. dosiahnute otacky: 6030
A vsimnite si max. dosiahnute otacky: 6030
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ford focus ST - úprava motoru
Tak toto je ozaj ukazkove
Parametre priam vrazedne 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host



