Ti- Vct na lpg

Pincek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 04.07.2008 13:31

Ti- Vct na lpg

Příspěvek od Pincek » 15.11.2009 12:58

Zdravím, tak jsem jak na houpačce. Sice jsem byl skoro jistě rozhodnut koupit fofo2 1.6 tdci,ale po asi měsíčním čtení všech pro a proti a hlavně řadě drahých problémů jsem se začal zajímat o benzín. Najedu sice ročně kolem 25 až 30 tis, takže ten benzín zase není až tak ideální,ale napadlo mě předělat si to na lpg. Konkrétně tolik vychvalovaný 1.6 Ti-Vct 85 kw. Snažil jsem se tady takovou úpravu najít,ale nic. Našel jsem snad jediné předělané fofo 2 na lpg a to je klasická 1.6, jinak jsou to samé fofo1... Psal jsem do fedor prostějov a ti mě napsali, že je to bezproblému možný,že to už kolikrát dělali,akorát jestli si to nepletou s normální 1.6? nebo to píšou takhle každýmu... Co si o tom myslíte? nezničím ho? nějaké zkušenosti? Budu rád za všechny info.... Láká mě jezdit za korunu na kilometr :) díky moc

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od zirafak » 15.11.2009 13:44

Asi by som radsej rozmyslal o dizlaku :idea: ,ak ti vsak nebudu na nom chybat vysoke otacky a s nimi ten opojny zvuk :wink:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 15.11.2009 14:49

Fakt je ,že sem neslyšel o KO ventilů,když je tam Flashlube :wink: Na Spritmonitoru sou TI-VCT na LPG a je jich tam povícero, což takhle se jich zeptat :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Wolf2

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od Wolf2 » 15.11.2009 14:52

to Pincek - předem ,za korunu jezdit nebudeš ,bude to maličko více :wink: :wink: Osobně bych se takové úpravě auta na LPG nebránil . (již mám druhé auto na LPG a v pohodě ,příště bude zase benziňák a překopanej na LPG, nejlépe turbo benzín :wink: ) A hlavně LPG je jediná investice ,která se ti za čas vrátí a začne ti i vydělávat :wink: (vlastní zkušenost)

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 15.11.2009 14:56

Wolfík souhlas taky mam LPG ve Fávu a chtěl sem i do Fofa,ale bál sem se jakosti těch ventilů a dnes už bych do toho šel taky.Ford údajně doporučuje pro Focus BRC.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Wolf2

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od Wolf2 » 15.11.2009 15:25

OT - nejlépe by chtělo sehnat origo úpravu Focuse s označením BI-Fuel , auto je upraveno přímo z výroby , Ford tyto auta vyráběl již od verze FF I a tyto auta byla určena na trh v Nizozemí a v Anglii . I nyní se dá koupit FF II před (možná i po) FL s origo LPG ,ale ne v CZ . V CZ ti tak možná nabídnou FF II po FL na pohon na Bioethanol .

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 15.11.2009 15:59

http://www.autogas-boerse.de/forum/boar ... p?id=53381 montáž až u soudu nepíšou nic o flashlube ale.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Pincek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 04.07.2008 13:31

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od Pincek » 15.11.2009 21:23

Já jsem původně taky dieseláka chtěl, ale bojím se, abych nemusel tolik investovat do oprav... pdf odejde skoro určitě, vstřiků se bojím taky a turbo taky levný není... Navíc jezdím poměrně často krátký trasy po městě a to se ropákovi taky moc nelíbí... Ale zase vydržet by to určo měl... Nevím, furt nejsem rozhodlej. Lpg má taky mouchy,ale je to celkově určitě nejlevnější, protože přestavba by se mě vrátila už zhruba za rok, navíc bych pak jezdil asi ještě víc :) akorát jsem nejistej, že to tady nikdo nemá... na ten sprintmotor se mrknu, to mě nenapadlo :x ale zase bych byl v něčem první :D Na netu jsem se ještě s tovární úpravou nesetkal,ale neříkám, že není, to by bylo asi ideální řešení...

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 15.11.2009 21:32

No hele tak to není jediný motor s časováním ventilů Toyoty VVTI se taky předělávají na LPG
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od zirafak » 15.11.2009 22:00

V Holandsku sa ponuka Focus 2 s motorizaciou 2,0 benzin v 2-och vybavach...TREND a TITANIUM a v 2-och prevedeniach:LPG s vykonom 140 koni a CNG 123 koni.V inych motorizaciach sa plynova zastavba oficialne od Fordu neponuka/aspon na tomto trhu,co neznamena,ze to nieje mozne,ale kedze Holandania sa o tento druh paliva zaujimaju kvoli ulavam a ekologii,predpokladam,ze to bude podobne aj inde .

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od zirafak » 16.11.2009 08:08

A presne tak isto je to popisane aj v technickych info,co sem vlozil vcedula.Takze iba specialita pre Holandanov to nebude :roll:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=17814

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 16.11.2009 09:52

By mě zajímalo jestli na LPG má ten motor upravené ventily :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od zirafak » 16.11.2009 12:20

Ak je to fabricka uprava,je to myslim osetrene.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od tomason » 16.11.2009 12:24

CNG třeba nedělá Ford přímo dělá jinde LPG právě nevím :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ti- Vct na lpg

Příspěvek od zirafak » 16.11.2009 12:33

Vychadzam z toho,co sa pise na Holandksych strankach Fordu a tam je popisovane aj LPG,aj CNG ako fabricka zastavba,to znamena,ze si objednas nove auto z vyroby priamo s touto zastavbou.Zvlastne je,ze trebars Focus 2,0 trend LPG stoji 26 675 eur a rovnaky model s CNG 30 500 eur.Dost velky rozdiel 8O :roll:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti