
Ti- Vct na lpg
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 04.07.2008 13:31
Ti- Vct na lpg
Zdravím, tak jsem jak na houpačce. Sice jsem byl skoro jistě rozhodnut koupit fofo2 1.6 tdci,ale po asi měsíčním čtení všech pro a proti a hlavně řadě drahých problémů jsem se začal zajímat o benzín. Najedu sice ročně kolem 25 až 30 tis, takže ten benzín zase není až tak ideální,ale napadlo mě předělat si to na lpg. Konkrétně tolik vychvalovaný 1.6 Ti-Vct 85 kw. Snažil jsem se tady takovou úpravu najít,ale nic. Našel jsem snad jediné předělané fofo 2 na lpg a to je klasická 1.6, jinak jsou to samé fofo1... Psal jsem do fedor prostějov a ti mě napsali, že je to bezproblému možný,že to už kolikrát dělali,akorát jestli si to nepletou s normální 1.6? nebo to píšou takhle každýmu... Co si o tom myslíte? nezničím ho? nějaké zkušenosti? Budu rád za všechny info.... Láká mě jezdit za korunu na kilometr
díky moc

-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ti- Vct na lpg
Asi by som radsej rozmyslal o dizlaku
,ak ti vsak nebudu na nom chybat vysoke otacky a s nimi ten opojny zvuk 


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
Fakt je ,že sem neslyšel o KO ventilů,když je tam Flashlube
Na Spritmonitoru sou TI-VCT na LPG a je jich tam povícero, což takhle se jich zeptat 


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Re: Ti- Vct na lpg
to Pincek - předem ,za korunu jezdit nebudeš ,bude to maličko více
Osobně bych se takové úpravě auta na LPG nebránil . (již mám druhé auto na LPG a v pohodě ,příště bude zase benziňák a překopanej na LPG, nejlépe turbo benzín
) A hlavně LPG je jediná investice ,která se ti za čas vrátí a začne ti i vydělávat
(vlastní zkušenost)




- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
Wolfík souhlas taky mam LPG ve Fávu a chtěl sem i do Fofa,ale bál sem se jakosti těch ventilů a dnes už bych do toho šel taky.Ford údajně doporučuje pro Focus BRC.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Re: Ti- Vct na lpg
OT - nejlépe by chtělo sehnat origo úpravu Focuse s označením BI-Fuel , auto je upraveno přímo z výroby , Ford tyto auta vyráběl již od verze FF I a tyto auta byla určena na trh v Nizozemí a v Anglii . I nyní se dá koupit FF II před (možná i po) FL s origo LPG ,ale ne v CZ . V CZ ti tak možná nabídnou FF II po FL na pohon na Bioethanol .
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
http://www.autogas-boerse.de/forum/boar ... p?id=53381 montáž až u soudu nepíšou nic o flashlube ale.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 04.07.2008 13:31
Re: Ti- Vct na lpg
Já jsem původně taky dieseláka chtěl, ale bojím se, abych nemusel tolik investovat do oprav... pdf odejde skoro určitě, vstřiků se bojím taky a turbo taky levný není... Navíc jezdím poměrně často krátký trasy po městě a to se ropákovi taky moc nelíbí... Ale zase vydržet by to určo měl... Nevím, furt nejsem rozhodlej. Lpg má taky mouchy,ale je to celkově určitě nejlevnější, protože přestavba by se mě vrátila už zhruba za rok, navíc bych pak jezdil asi ještě víc
akorát jsem nejistej, že to tady nikdo nemá... na ten sprintmotor se mrknu, to mě nenapadlo
ale zase bych byl v něčem první
Na netu jsem se ještě s tovární úpravou nesetkal,ale neříkám, že není, to by bylo asi ideální řešení...



- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
No hele tak to není jediný motor s časováním ventilů Toyoty VVTI se taky předělávají na LPG
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ti- Vct na lpg
V Holandsku sa ponuka Focus 2 s motorizaciou 2,0 benzin v 2-och vybavach...TREND a TITANIUM a v 2-och prevedeniach:LPG s vykonom 140 koni a CNG 123 koni.V inych motorizaciach sa plynova zastavba oficialne od Fordu neponuka/aspon na tomto trhu,co neznamena,ze to nieje mozne,ale kedze Holandania sa o tento druh paliva zaujimaju kvoli ulavam a ekologii,predpokladam,ze to bude podobne aj inde .
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ti- Vct na lpg
A presne tak isto je to popisane aj v technickych info,co sem vlozil vcedula.Takze iba specialita pre Holandanov to nebude
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=17814

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=17814
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
By mě zajímalo jestli na LPG má ten motor upravené ventily 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ti- Vct na lpg
Ak je to fabricka uprava,je to myslim osetrene.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Ti- Vct na lpg
CNG třeba nedělá Ford přímo dělá jinde LPG právě nevím 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ti- Vct na lpg
Vychadzam z toho,co sa pise na Holandksych strankach Fordu a tam je popisovane aj LPG,aj CNG ako fabricka zastavba,to znamena,ze si objednas nove auto z vyroby priamo s touto zastavbou.Zvlastne je,ze trebars Focus 2,0 trend LPG stoji 26 675 eur a rovnaky model s CNG 30 500 eur.Dost velky rozdiel



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti