potreboval bych radu ohledne turba u Fordu Focuse 1,6 TDCi.
Auto ma najeto asi 115 tis.
Za posledni tri mesice tam mam uz treti turbo (jedno z nich slo do kopru uz asi po triceti km).

Nemel jste nekdo podobny problem???? Help me!!!!
Už se to tu řešilo na fóru, neboj, nejsi sám. Kde ti to dělali? Autorizovaný servis by měl postupovat dle předpisu při odejití turba. Takže ti vymění vzduchovou rouru turba, mazací trubku tlakovou turba, zpětnou hadici mazání, dají nové turbo, nové klemy a těsnění. Vyčistí ti vzduchovou cestu, možná vymění i hadici z airboxu, vyčistí zašvihaný katalizátor. Vyčistí ti vanu, přetěsní čerpadlo, vymění ti banjo šrouby na tlakové trubce k turbu, pozor, ve spodním banjo šroubu je sítko !!! To by mělo být buď vylepšené, že je v celé délce dutiny toho šroubu takové válcové plastové sítko, nebo aby tam raději nebylo. Tento šroub, jakmile se zanese, do turbodmychadla se začne dostávat méně oleje a je to na dobré cestě že odejde. Taky by měli po vyčištění nalít olej, dát nový filtr, ujet 50 km a olej vypustit, nejlépe ještě vyčistit vanu, dát nový olej a nový filtr. Další výměna po 3- 5 tis preventivně.lukas11 píše:Ahoj,
potreboval bych radu ohledne turba u Fordu Focuse 1,6 TDCi.
Auto ma najeto asi 115 tis.
Za posledni tri mesice tam mam uz treti turbo (jedno z nich slo do kopru uz asi po triceti km).Vzdy to nechavam opravit v autorizovanym servisu, ale stale nemuzou prijit na pricinu. Olej tam pry jde, tlak je dobry.
Nemel jste nekdo podobny problem???? Help me!!!!
Tak čo?lukas11 píše:Ahoj,
potreboval bych radu ohledne turba u Fordu Focuse 1,6 TDCi.
Auto ma najeto asi 115 tis.
Za posledni tri mesice tam mam uz treti turbo (jedno z nich slo do kopru uz asi po triceti km).Vzdy to nechavam opravit v autorizovanym servisu, ale stale nemuzou prijit na pricinu. Olej tam pry jde, tlak je dobry.
Nemel jste nekdo podobny problem???? Help me!!!!
Az sa to zle cita...Najviac ma serie, ze na taketo veci sa zvycajne nedojde pocas normalneho pouzivania auta, ak nejazdis kazdy mesiac za mechanikom, co urcite neni moj pripad...Napr. turbo taha stale rovnako, chladi sa lepsie, lebo som zrusil plastovu priehradku v narazniku a nahradil ju tahokovom, olej mi vobec nezerie. Tymto to nejako nesignalizovali nejake priznaky, kksBobTDCi píše:takto "prečerpalo" olej do tohoto medzichladiča a motor kľakol...pretože olej "zmenil trvalý pobyt"....
Vtedy sa tiež môže stať že v horúčavách po dlhej ceste motor vyletí na maximálne otáčky a nevypne ani po vypnutí či vybratí kľúča zo zapaľovania.... Jediným liekom je vtedy kvalt+brzda a pomaly púšťať spojku kým nezdochne...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host