to jerguš: a otáčky lítaj nahoru dolů nebo padaj...
Škubání motoru
- FOCKI
- Test driver

- Příspěvky: 2219
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havířov/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru
ale máš teď aspoň klid na delší dobu
to jerguš: a otáčky lítaj nahoru dolů nebo padaj...
to jerguš: a otáčky lítaj nahoru dolů nebo padaj...
-
defender110
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.05.2008 11:52
Re: Škubání motoru
Tak jsem v tom zase, nanovo. v nízkých otáčkách to při přidání plynu škube a celkově to špatně táhne i fela mě dostane
tyden mi to po všech vyměnach jezdilo dobře a zas na prd. nevím estli to není katík. už nevím.
-
čajda
- Test driver

- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Škubání motoru
Mě to taky dělalo přesně tak do 4tis max to jakžtakž táhlo nedokázal jsem po rovině jet víc než 110 a při prudkem rozjezdu to nechtělo proklouznout (zagumovat)
Odkud jsi?
Odkud jsi?
-
vrzz
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 26.06.2008 12:31
Re: Škubání motoru
tak me to skube jen kdyz je malo benzinu v nadzi, tak okolo 10litru, pod 1/4
kdyz natankuju plnou je to max vpohode! Takze je to v zavislosti na mnozstvi paliva v nadrzi.
Najeto 120.000km (podle tachace teda, jetsli je to vic a pretoceny tak netusim da se to nejak zjistit?)
Koukam ze uz tu nekdo mel podobnej problem....
Jake je tedy prosim reseni?
Diky moc
kdyz natankuju plnou je to max vpohode! Takze je to v zavislosti na mnozstvi paliva v nadrzi.
Najeto 120.000km (podle tachace teda, jetsli je to vic a pretoceny tak netusim da se to nejak zjistit?)
Koukam ze uz tu nekdo mel podobnej problem....
Jake je tedy prosim reseni?
Diky moc
-
čajda
- Test driver

- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Škubání motoru
Vrzz jo to jsem byl já, ještě mi to škubalo když jsem měl malo benzinu a jel jsem do pravé zatačky, do leve ne! Měl jsem na tacho cca neověřených 118000kmProjel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.
Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM![]()
![]()
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!
Vyměnil jsem palivové čerpadlo!!!
-
vrzz
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 26.06.2008 12:31
Re: Škubání motoru
dekuji tak me vymenily zasrany palivovy filtr a nepohlo to...
pak vycistili nadrz a taky nepomohlo...
Pak teda konecne vymenili to cerpadlo a uz to necuka parada!
Dokonce to i vseobecne lip jede - rychleji a ihned startuje, predtim se tomu obcas nechtelo.
Cerpadlo a montaz 5800+500
Dekuji za radu:)
pak vycistili nadrz a taky nepomohlo...
Pak teda konecne vymenili to cerpadlo a uz to necuka parada!
Dokonce to i vseobecne lip jede - rychleji a ihned startuje, predtim se tomu obcas nechtelo.
Cerpadlo a montaz 5800+500
Dekuji za radu:)
- spirt
- Junior

- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: Škubání motoru
tak mam taky desny cukani a spatne startovani na studeny motor (bez pridani plynu nenastartuje), nejdrive me znamy poslal na diagnostiku, tam mi vyjela chyba motoru, techni se kouknul a ta hadicka byla uplne podelne rozrizla
dal mi tam novou od fiesty, domu sem dojel bez problemu, ale vecer to delalo zase (ikdyz to nastartovalo dobre)
jeste se podivam, jestli jsou vsechny hadicky z toho "tecka" v pohode, protoze vymenil jen jeden kus... jinak jak tu ctu, je normalni, ze odchazi pri 120 tis km cerpadlo, a to pak bude zasah do penezenky 
- bufan
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.12.2009 21:41
- Bydliště: Praha 9
Re: Škubání motoru
Ahoj, jsem tu nový, snad sem ten dozat píchnu dobře ohledně cukatůry... Můj focus neumí při jízdě na málo plynu ubrat plynule a stejně tak přidat, vždycky to cukne nejdřív dopředu, pak i přes sebevětší snahu o plynulé přidání, zase dozadu. Neskutečně mě to vytáčí, může to bejt třeba zanesená ta klapka? Dělá to i na tempomat, jinak starty a ostatní záležitosti fungují dobře. Je to Focus Ghia Kombi 2.0 Zetec 99 a najeto má jen 247 tkm
Díkes za každý podnět, mějte se!
2.0 Zetec kombi Ghia, bez úprav, hlavně má tempomat 
- viperk
- Zkušený

- Příspěvky: 1966
- Registrován: 23.06.2008 18:23
- Bydliště: Hodonín, work in Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru
začal bych klasicky, novej palivovej filtr plus pročistit škrtící klapku .
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust
- bufan
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.12.2009 21:41
- Bydliště: Praha 9
Re: Škubání motoru
Dík za radu, jakmile přestanou přimrzat ruce k motoru, zkusím tohle. Jinak krásnej vejfuk, to jako jo...viperk píše:začal bych klasicky, novej palivovej filtr plus pročistit škrtící klapku .
2.0 Zetec kombi Ghia, bez úprav, hlavně má tempomat 
- GHIA
- Nováček

- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
Nepravidelný chod motoru
Zdravím.Nákej ten pátek se mi sporadicky stává,že při nastartování motoru mě motor tak nějak zvláštně chytne.Sytič nevyletí do otáček a motor jak kdyby jel jen na 3 válce.Cuká a divně točí.Po zahřátí je vše o.k a chytá v pohodě.Jinak se mě to dneska stalo cca po 14 dnech a před tím taky tak.Není to pravidelný.Nevíte čím by to mohlo být?Děkuji za odpověd
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009
- globe
- Test driver

- Příspěvky: 4985
- Registrován: 23.03.2008 12:57
- Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa
Re: Nepravidelný chod motoru
slouceni temat
GHIA: pravdepodobne vadna civka ?
GHIA: pravdepodobne vadna civka ?
- GHIA
- Nováček

- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Nepravidelný chod motoru
To je otázka nebo odpověd?globe píše:GHIA: pravdepodobne vadna civka ?
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009
- globe
- Test driver

- Příspěvky: 4985
- Registrován: 23.03.2008 12:57
- Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa
Re: Nepravidelný chod motoru
tip na spravnou odpoved
, .. svicky, kabely k nim .. ale tipoval bych to na tu civku
edit: aha.. tak svicky muzem vyradit
mrkni sem:
- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... hilit=cuka
- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... hilit=cuka
edit: aha.. tak svicky muzem vyradit
mrkni sem:
- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... hilit=cuka
- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... hilit=cuka
- GHIA
- Nováček

- Příspěvky: 104
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Nepravidelný chod motoru
Hm.Nevíš kolik tak ta cívka stojí?globe píše:tip na spravnou odpoved, .. svicky, kabely k nim .. ale tipoval bych to na tu civku
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




