Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1848
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od C-Maxis » 26.01.2010 17:06

JJ, 1,7 a myslim 42kW. prechod ze Š 125, skoro stejny vykon.
Dalnice z Prahy, tak v Pruhonicich kopecek pouze za 3, jinak nic (90 km/h).
Ale pokazde to naskocilo do 0,5 vteriny. Bez ohledu na teplotu. Ani zadna kontrolka zhaveni nebyla.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od BobTDCi » 26.01.2010 17:11

C-Maxis píše:JJ, 1,7 a myslim 42kW. prechod ze Š 125, skoro stejny vykon.
Dalnice z Prahy, tak v Pruhonicich kopecek pouze za 3, jinak nic (90 km/h).
Ale pokazde to naskocilo do 0,5 vteriny. Bez ohledu na teplotu. Ani zadna kontrolka zhaveni nebyla.
Ufff...tak to je sila - teda motor pre manželky na nákupy? :mrgreen: :roll: 8)
Ako to, že motor diesel neťahal do kopca?
Som rád, že som ho nemal...sorry. :idea: :roll: :wink:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1848
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od C-Maxis » 26.01.2010 18:42

42kW a kombik.
kdybych vic vytacel motor, tak mozna i 100 km/h :)
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od stand » 26.01.2010 20:31

V Astře-G měl tento motor s turbínkou 55KW, z Plzně do Prahy na D5 nebyl problém jet 140km/h pořád.. Na normální ježdění super ale na rychlé předjíždění to nebylo úplně ono 8)

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od killerhammer » 26.01.2010 23:48

SilverGhost píše:Zatím to pořád jede, nastartovalo na poprvé, asi deset sekund to vydávalo strašné zvuky, pak už jen ten normální kravál :-)
co robite v zime na poliach ?
nejazdite v zime na tych traktoroch :twisted: :twisted: :twisted:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Sobull » 27.01.2010 06:31

Tak u nás dneska ráno 22 pod nulou a naskočil překvapivě úplně v pohodě. Akorát ten rozjezd byl něco, spolka se vracela dost líně :). Sem zvědavej jak opravdoví horalé, prý někde bylo i 28...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od zirafak » 27.01.2010 07:27

Tu mate skusenosti a postrehy aj Vasich starsich braskov :wink:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=18019

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od SilverGhost » 27.01.2010 09:26

Tak dneska -21.5 a pořád jede :-) Sice jsem se při pojížďkách 10-20km vůbec neohřál :? , ale jsem rád, že to funguje :)
No jsem zvědav, jestli ještě trochu přimrzne na zítřek 8O :twisted:

BTW o té Sibiři - pochybuju, že tam jezdí na naftu, ne? Ty náklaďáky, co tady mimochodem měla i spřátelená armáda během dočasného pobytu, prý jezdí na lowquality benzín ??
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od SilverGhost » 27.01.2010 09:29

Tak jsem dostal jednu z variant toho vtipu: :mrgreen:
zima.jpg
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

tomrogo
Junior
Junior
Příspěvky: 298
Registrován: 02.10.2009 09:16
Bydliště: Teplice/Ústí n.L.

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od tomrogo » 27.01.2010 09:59

Tak ten vtip je uplne supr, ted jsem ho rozeslal i po emailech v praci a vyvolal vlnu dobry nalady :D

Diky :wink:
Honda for now but FOCUS IN MY HEART FOREVER!!!

SOLD Focus MK1, 2.0 16V Zetec, 130 bhp, K&N Air Filter, Brembo brakes, Eibach springs
NOW Honda Civic 6G

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od SilverGhost » 27.01.2010 10:06

Blbě to šlo číst, tak ještě jednou v textu:

18°C Obyvatelé Havaje si berou na noc dvě přikrývky
10°C Obyvatelé helsinských paneláků vypínají topení a Rusové začínají pěstovat květiny
2°C Italská auta nestartují
0°C Destilovaná voda zamrzá
- 1°C Dech se stává viditelným, Rusové jedí zmrzlinu a popíjejí chlazené pivo
- 4°C Pes se ti snaží dostat do postele
- 8°C Bezdomovci zalézají do kartónových krabic
-10°C Francouzská auta nestartují
-12°C Politici začínají hovořit o bezdomovcích
-15°C Americká auta nestartují
-18°C Obyvatelé Helsinek zapínají topení, obyvatelé Havaje zmrzli
-20°C Dech se stává slyšitelným
-21°C Pokud se ti podaří dostat psa na venčení ven, musíš to potom odkopnout
-22°C Bezdomovci si berou na noc dvě kartónové krabice
-24°C Německá auta nestartují
-27°C Pes se ti pokouší vlézt pod pyžamo
-29°C Švédská auta přestala startovat
-32°C Bezdomovci pomrzli a jsou stohování v krabicích za městem
-33°C Žádné auto nejde nastartovat pouze ruské
-38°C Rusové si zapínají horní knoflík u košile
-43°C Ruská auta nestartují ani na vodku
-50°C Obyvatelé Helsinek zmrzli
-60°C Tuleni z Grónska se stěhují na jih
-70°C Zamrzlo peklo, univerzita v Kuzněcku organizuje přespolní běh
-75°C Santa Klaus opouští polární kruh
-125°C Alkohol zmrznul a Rusové se naštvali
-268°C Zkapalnělo helium
-273°C Absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic. Rus, žužlaje zmrzlou vodku uznává, že je zima
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od chudas » 27.01.2010 10:39

Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od stand » 27.01.2010 10:48

chudas píše:Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Nesmíš vyměknout:)
Já startoval cca 5vteřin a nic, tak sem deset vteřin počkal znovu zažhavil zastartoval a do dvou vteřin vrčel.. Jinak pozoruji že baterka je nějaká špatná, chvíle startování a už točí líně, když sem zkusmo dal paralerně větší baterku z traktoru, tak ta točila jak šílená, motor v takovém případě naskočí ihned.

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od chudas » 27.01.2010 11:00

stand píše:
chudas píše:Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Nesmíš vyměknout:)
Já startoval cca 5vteřin a nic, tak sem deset vteřin počkal znovu zažhavil zastartoval a do dvou vteřin vrčel.. Jinak pozoruji že baterka je nějaká špatná, chvíle startování a už točí líně, když sem zkusmo dal paralerně větší baterku z traktoru, tak ta točila jak šílená, motor v takovém případě naskočí ihned.
no problem bude asi v baterke, že už sa jej nechcelo točiť.
Uvidime večer,snaď naskočí
Chalani a pri startovaní spojku stláčate, nie? a čo s plynom pri štartovaní v takýchto mrazoch?
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2742
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?

Příspěvek od Raada » 27.01.2010 11:07

Spojku mam stlacenou vzdy, ale nechci tady rozpradat opet diskuzi - uz to tady na jinem vlakne probehlo a vzdy startuji bez plynu. Proc bych mel stlacit plynovy pedal? Od dob, co jsem jezdil S120 uz ubehl nejaky ten patek :-). Navic ani tam se studeny motor nestartoval s plynem. Vzdy sytic, nekolikrat proslapnout plyn a pak bez plynu nastartovat. A nikdy se mi nestalo, ze by skudka nenastartovala na poprve. S teplym motorem to uz chtelo bez sytice a s plynem. Nejhorsi byly ty situace mezi (vlazny motor) :-).

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti