silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
- 
				Uřvanej
- Pokročilý 
- Příspěvky: 579
- Registrován: 29.01.2009 12:33
Re: silný modrý kouř
Kluci nemyslím že by byl problem v tom kde co tankujete,já tankuju tam kde to mám nejbíž a ještě jsem nazaznamenal rozdíl a že auto kouří????To dělá každé auto s naftovým motorem a po zahřátí není nic vidět.
Spíš bych se zaměřil na kouření a malého výkonu za jízdy,to už je potom problem,TURBO-hadice INTERKOLERU-VSTŘIKY
			
									
									
						Spíš bych se zaměřil na kouření a malého výkonu za jízdy,to už je potom problem,TURBO-hadice INTERKOLERU-VSTŘIKY
- 
				hema
- Nováček 
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.11.2009 09:46
Re: silný modrý kouř
Tak posledních 14 dní se problém ještě prohloubil a auto mi při akceleraci neustále padalo do nouzového reřimu - rozblikala se kontrolka žhavení. zkusil jsem vyměnit palivový filtr a nic. už jsem to nevydržel a zajel do značkového servisu. Napíchli to na diagnostiku a zjistili vydný ERG ventil. nechal jsem jej tedy vyměnit (nebylo to zrovna levný ale za to rychlý) a je po problému. dnes při -13 auto naskočilo okamžitě,bez kouře, bez kolísání otáček postartu a po nouzovém režimu ani památka.  Tak doufám, že problém je vyřešen. nevěřil bych, že špatný ERG ventil může toto způsobit
  Tak doufám, že problém je vyřešen. nevěřil bych, že špatný ERG ventil může toto způsobit  
			
									
									
						 Tak doufám, že problém je vyřešen. nevěřil bych, že špatný ERG ventil může toto způsobit
  Tak doufám, že problém je vyřešen. nevěřil bych, že špatný ERG ventil může toto způsobit  
- 
				raduz
- Nováček 
- Příspěvky: 52
- Registrován: 24.01.2010 04:12
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
gratuluju;)
mě padá auto do nouzáku taky, konkrétně při významnej akceleraci..byl jsem na diag. ve fordu v klatovech(ale dělal to ňákej chlápek jako melouch), prej to vyhazovalo chybu málo paliva, nebo malej tlak v railu(teď nevim), nějak to pročistil a doporučil mi čistič vstřiků do nafty(cyclo).
první nádrž jsem vyjel a úplně vpoho(topQ+cyclo), teď jedu druhou(verva+cyclo) a blbne to zas..může to bejt taky erg(i když ho diag.neukázala)?, nebo napadá vás něco?
			
									
									mě padá auto do nouzáku taky, konkrétně při významnej akceleraci..byl jsem na diag. ve fordu v klatovech(ale dělal to ňákej chlápek jako melouch), prej to vyhazovalo chybu málo paliva, nebo malej tlak v railu(teď nevim), nějak to pročistil a doporučil mi čistič vstřiků do nafty(cyclo).
první nádrž jsem vyjel a úplně vpoho(topQ+cyclo), teď jedu druhou(verva+cyclo) a blbne to zas..může to bejt taky erg(i když ho diag.neukázala)?, nebo napadá vás něco?
kombi 2.0tdci 96kw, 2006
						- Kóťa
- Test driver 
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
A nechceš ho preventivně vyndat a kouknout jestli je zanesenej?
			
									
									
						- miruna
- Nováček 
- Příspěvky: 98
- Registrován: 16.06.2009 10:35
- Bydliště: Cheb
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Pokud by měl někdo zájem mám na prodej jeden EGR ventil pro  EURO 4, použitý,ale funkční.Velice levně.Další info dodám po napsání SZ
			
									
									
						- 
				hema
- Nováček 
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.11.2009 09:46
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Raduz,
tak přeně to mě dělalo také - při akceleraci spadl do nouzáku, hlavně při studeném motoru. původně jsem si myslel, že to bude taky něco s čerpadlem ale po výměně ERG je zatím klid. v jakých otáčkách ti to obvykle do nouzáku padá? za studena nebou i za tepla?
			
									
									
						tak přeně to mě dělalo také - při akceleraci spadl do nouzáku, hlavně při studeném motoru. původně jsem si myslel, že to bude taky něco s čerpadlem ale po výměně ERG je zatím klid. v jakých otáčkách ti to obvykle do nouzáku padá? za studena nebou i za tepla?
- 
				raduz
- Nováček 
- Příspěvky: 52
- Registrován: 24.01.2010 04:12
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
za studena ho moc nevytáčim, takže nepadá..(padal teda první tejden co sem ho přivez a to bylo -18 a v paliváku byla kaše), teď už je tam novej..
řek bych že padá přes 3tisíce, ale když budu akcelerovat pomalinku tak vyleze klidně na 4 a bude držet, spíš de o situace kdy na to hodně šlápnu (třeba jedu 100 do kopce v koloně a rozhodnu se předjet...je to pak moc fajn když to spadne,ty seš v levym a proti auto...)
jinak my na něj koukali když jsme měnili ten palivák, moc zasranej nebyl a i sme ho vyčistili..ale jestli funguje jak má sme nezjistili..
a ještě otázka- jak zjistim jestli mam eu4 nebo eu3?dík
			
									
									řek bych že padá přes 3tisíce, ale když budu akcelerovat pomalinku tak vyleze klidně na 4 a bude držet, spíš de o situace kdy na to hodně šlápnu (třeba jedu 100 do kopce v koloně a rozhodnu se předjet...je to pak moc fajn když to spadne,ty seš v levym a proti auto...)
jinak my na něj koukali když jsme měnili ten palivák, moc zasranej nebyl a i sme ho vyčistili..ale jestli funguje jak má sme nezjistili..
a ještě otázka- jak zjistim jestli mam eu4 nebo eu3?dík
kombi 2.0tdci 96kw, 2006
						- stand
- Zkušený 
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Ve velkém techničáku 
			
									
									
						
- 
				hema
- Nováček 
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.11.2009 09:46
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
jde spíše o to, zda-li je řízený podltakem nebo elektronicky - pokud je k němu z boku přidělán konektor, potom je řízen elektrocky, pokud ne, je řízen podtlakem.
PS. me začal obvykle skákat do nouzáku kolem 2 - 2,5 tis otáček, takže to chvílema vypadalo, jako bych jel s hnojem nad 3,5 tis jsem ho ještě vytočit nezkoušel. tem pocit  v levém pruhu s projijedoucím autem jsem také parkrát zažil a to je potom adrenalin, zvláště když to nečekáš
 nad 3,5 tis jsem ho ještě vytočit nezkoušel. tem pocit  v levém pruhu s projijedoucím autem jsem také parkrát zažil a to je potom adrenalin, zvláště když to nečekáš  
			
									
									
						PS. me začal obvykle skákat do nouzáku kolem 2 - 2,5 tis otáček, takže to chvílema vypadalo, jako bych jel s hnojem
 nad 3,5 tis jsem ho ještě vytočit nezkoušel. tem pocit  v levém pruhu s projijedoucím autem jsem také parkrát zažil a to je potom adrenalin, zvláště když to nečekáš
 nad 3,5 tis jsem ho ještě vytočit nezkoušel. tem pocit  v levém pruhu s projijedoucím autem jsem také parkrát zažil a to je potom adrenalin, zvláště když to nečekáš  
- 
				raduz
- Nováček 
- Příspěvky: 52
- Registrován: 24.01.2010 04:12
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
tak mam, zdá se, eu3
			
									
									kombi 2.0tdci 96kw, 2006
						- 
				sheverone
- Nováček 
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Zdravím chlapy,
Mám něco podobného jen s tím, že auto startuju již v nouzovém režimu + motor se chvěje. Svítí kontrolka žhavení + kolísají otáčky, když to vyšlápnu tak se valí bílej kouř a navíc to silně kolísá... Při vyšlapávání motoru na neutrál mi to asi 3x propadne než se to dostane na 4000 ot.+
Zkoušel jsem přepadový test - zdá se být OK, nikde nějak zvlášť z přepadů nechčije víc nafty + jednotlivě odpojit elektroniku ze vstřiků a u každého jednotlivě se při odpojení motor začal více klepat. Z toho usuzuju že vstřiky by neměli být KO. ? Každopádně diagnostika hlási P2338 - Snímač klepání na 3 válci.
Čím by to mohlo být? Rozkalibrované vstřiky??? Díky za rady. Mondeo 2.0 TDCi 96kw 2003.
			
									
									
						Mám něco podobného jen s tím, že auto startuju již v nouzovém režimu + motor se chvěje. Svítí kontrolka žhavení + kolísají otáčky, když to vyšlápnu tak se valí bílej kouř a navíc to silně kolísá... Při vyšlapávání motoru na neutrál mi to asi 3x propadne než se to dostane na 4000 ot.+
Zkoušel jsem přepadový test - zdá se být OK, nikde nějak zvlášť z přepadů nechčije víc nafty + jednotlivě odpojit elektroniku ze vstřiků a u každého jednotlivě se při odpojení motor začal více klepat. Z toho usuzuju že vstřiky by neměli být KO. ? Každopádně diagnostika hlási P2338 - Snímač klepání na 3 válci.
Čím by to mohlo být? Rozkalibrované vstřiky??? Díky za rady. Mondeo 2.0 TDCi 96kw 2003.
- foki
- Admin 
- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
odhlaseny 3ti strik
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- djdekl
- Test driver 
- Příspěvky: 4036
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Proc se odhlasujou vstriky? Uz sem to taky resil 2x na starsim dvoumodulovem Mondeu...
			
									
									
						- 
				sheverone
- Nováček 
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
Díky za radu!foki píše:odhlaseny 3ti strik
- 
				sheverone
- Nováček 
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: silný modrý kouř,padání do nouzáku - Vadný EGR mondeo
zdravim, nebudu zakladat nove tema jelikoz uz je to tu zcela jiste popsane, ja to ale nenasel. pokud by nahodou neko teoreticky pripel k diskusi u 2.0 tdci 96kw mond mk3 proc je neustale v nouzaku (zhaveni) i po nastartovani, budu vdecen. na diag jdu za tyden. prozatim: neustal nouzak po startu + bily kouř zastudena. pri zahrati huli bile o neco mene.  ) Diky!
) Diky!
			
									
									
						 ) Diky!
) Diky!Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host







