myslel som vo vyzname, vyrazne zvysit  
 
 
samo, ze sa da zdvihnut o par kW a par Nm
a o tomto hovorim, ze nema zmysel do toho investovat
ale je to individualna zalezitost, kto xce zdvihnt o tych par kW alebo Nm nech si to kupi, len nech od cipu necaka +50k/+100Nm ako je to pri turbo motoroch 
 
 
ja by som to nekupil, uz len z toho dovodu napr., ze +5kW navysenie sa neda spoznat pocitovo v aute vobec a na brzde tiez nie  
 
 
ja ked som bol na brzde s neupravenym 1.6 focusom tak mi v troch meraniach namerali postupne 86kW, 87kW a 89.1kW, cize len v tychto 3 meraniach bol rozdiel 3.1kW (na 85kW motor) co je chyba skoro 5%
cize po takomto cipe o par kW navyse vobec nemusis na brzde nic namerat, alebo ta nepresny vysledok z brzdy moze oklamat pozitivne aj negativne  

Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver 

bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver 
