Ak hej pískalo by to podľa mňa/fučalo/ ešte viac ke´d je vonku teplo...



S těmi "odborníky" je to bohužel tak jak to je. Někde najdete lidi, co se v tom fakt vyznají a v jiných "značkových" servisech najdete kolikrát amatéry. Když jsem se ve Ford servise ptal po zadření turba proč neprovedli výměnu oleje po regeneraci DPF přes WDS (následně jsem to tady dočetl), tak že se to nemá měnit, že je to nesmysl. No a po cca 1200 najetých km se zadřelo turbo (viz výše a jiné vlákno). Doufám, že najdou příčinu co to způsobilo a ne že to navrtaj zpátky a za chvilu znova. By mě asi odvezli...BobTDCi píše: Ale môžu!!! Žiaľ...
Aj tu nájdeš chlápka, čo mu robili regeneráciu DPF cez WDS vo Forde a nemenili po nej olej.
Keď sme mu to vraveli, že je to potrebné - tak nesúhlasil, že veď to bol značkový servis a že čo sa robíme múdri...
No a o asi dva tri týždne mal nové turbo...
A takých vecí sa v servisoch napočúvaš...
![]()
![]()
![]()
Dobrej tip.BobTDCi píše:Skontaktuj sa na importéra Ford v ČR- napíš im presne čo a kde ti robili a čo neurobili - číslo zákazky a podobne - nech ich d0yebú...ako "kan tekvicu"... Ja by som s tým šiel ďalej...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Takže v pátek jsem volal na FMC a odpoledne mi volali, že sice je po regeneraci DPF dopuručená výměna oleje, ale tento neudělaný úkon nemohl mít vliv na zadření ložisek turba. Takže jsem z toho poněkud rozčarovaný.tomzan píše:Dobrej tip.BobTDCi píše:Skontaktuj sa na importéra Ford v ČR- napíš im presne čo a kde ti robili a čo neurobili - číslo zákazky a podobne - nech ich d0yebú...ako "kan tekvicu"... Ja by som s tým šiel ďalej...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prozatím jsem do toho zapojil právníky DAS (jestli to lze uplatnit u prodejce), takže třeba se doberou vady. Ale rozhodně FMC nebude špatnej nápad. Možná zatím pláču na špatným hrobě a viník je někde jinde.
No uvidíme. Dokaj je jen vymontovaný turbo, tak tam je furt ten olej.
Každopádně budu informovat, jak to dopadlo.
Taky se těším, jak nechám nazout 16" papuče, proženu myčkou, vyčistím interiér, načepuju plnou nádž nafty, stáhnu šíbr a pofrčím...V12 píše:Aj moj Fofo je v potupnej polohe na zdvihaku s kolesami vo vzduchu kvoli vymene turba. Tiez sa neviem dockat, kedy sa posadim za volant a budem moct vypadnut zo servisu.
No spomínal si právnikov DAS - toto im nemôžeš zožrať - už len vyjadrenia typu: - "Kto by si to pamätal!" - či: - "Robíme ich x za deň" - sú čisté kraviny!!!tomzan píše: Takže v pátek jsem volal na FMC a odpoledne mi volali, že sice je po regeneraci DPF dopuručená výměna oleje, ale tento neudělaný úkon nemohl mít vliv na zadření ložisek turba. Takže jsem z toho poněkud rozčarovaný.
Turbo jsem dal na repasi, ale jaksi mi nedali nějaký rozbor důvodu poruchy turba a teď už je žeprý turbo hotové a nelze již dát tuto analýzu. Žeprý jich dělaj x za den a už si asi nebude ten člověk pamatovat co s tím bylo (ten co to dělal). Takže jsem v loju a zřejmě budu muset zacálovat celou opravu sám.
Nevím v tomto případě čemu věřit. Logika mi říká, že po regeneraci DPF přes WDS se do oleje dostane nějakej sajrajt a olej už nemá takové mazací schopnosti jaké by měl mít. Obdobně to platí o sítku přívodu oleje z motoru do turba, které se může zanést.
Už bych měl rád auto hotové a mohl zase jezdit. V servise odstavené je mi k ničemu.
Vo Forde NR mi povedali, že 30-45minút ak si to dobre pamätám.V12 píše:Ako dlho trva ta regeneracia ? Ak viac ako 15 minut, tak to turbo dostane po papuli (vlastne po hriadeli) teda poriadne uz pocas procesu. Brrrrrrr. Este ze to ku*vitko v aute nemam.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti