Ve kterém spoji??


Jo ten spoj klapy a pevneho dílu.Prostě celý ten čtverec klapy jak je tady na fotce,ale když je to v kupě.gargulakj píše:On myslel nejspíš ten spoj kde je klapka přišrubovaná, jak je i to těsnění.. Kdyby třeba to těsnění bylo špatné... Pujčil sem si obrazek z návodu na vyčištění
A volnoběžný ventil jsem koupil nový... ale nepomohlo... tak ted nevím jestli zkusit ty hadice vyměnit...
motor nemusí chcípnout úplně,ale určitě musí výrazně klesnout otáčky.miki21 píše:Nevím,jestli se tu něco neplete,ale jakmile odpojíš volnoběžnýventil,tak by měl motor zdechnout.Pokud odpojíš váhu vzduchu tak pojede dál.
Jak jsem psal už předtím,múže to být nějaká blbost.Zkus ještě vyčistit váhu vzduchugargulakj píše:Tak vymenil jsem ty podtlakové hadičky (tvar T pod plastovými svody) A... žádna změnaUž mě nic nenadapá... Volnoběžný ventil novy, klapka čistá, podlakové hadičky taky nové.. a furt jedno a to samé při padání otáček občas padnou pod volnoběh... To je už pomalu na chocholouška..
mezi vzduchovým filtrem a gumovou hadicí,která vede do klapy sání.Vede k tomu placatý konektor.jsou tam dva drátky.vystříkej je teplou vodou a pořádně vysuš.Mně to pomohlo.gargulakj píše:A kde ji prosímtě na 1.6 najdu? Já jsem se dneska díval a vůbec sem nemohl přijít na to kde je..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host