Konstrukční chyba sání DURATEC HE
- 13karel
- Zkušený

- Příspěvky: 1030
- Registrován: 13.11.2009 18:14
- Bydliště: Domažlicko
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Mondeo, MK4, Duratec 2.0, 2009

-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
1-....mám pocit že se mi olej taky trochu ztrácí a a mám dochcanej trochu motor....všechny těsnění ok jak si poznal že je to ten odlučovač a hlavně jak to opravit
....a o tom sundávání sání ani nemluv, já bych to teď mohl dělat na potkání a poslepu 
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
díl "odlučovač oleje" (odfuk z klikovky do sání) je plastová krytka s vývodem na hadici. Měl jsem povolený jeden z vrchních šroubků(tudy to teklo),sundal jsem to celé dolů,původní gumové těsnění odmastil,dal jsem to zpátky, napatlal silikonem a na obvodové šroubky dal pojistnou pastu.
Naposledy upravil(a) jednaminus dne 28.06.2010 17:33, celkem upraveno 1 x.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
děkuji 
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ty voe,vy jste dobrý mekánici.Na to bych si netroufnul 
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Viš jak mi benzíni
...když nebudu počitat tyden co sem čekal na čidlo klepáni
tak to sáni tam i zpět je otázka 2 - 3 hodin...a to sem si dal zrovna před tim jedno srandovni cígo a šlo to samo

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já jsem po srandovnim cígu rád,pokud komunikuju na úrovni.Dávat do kupy motor....ne e 
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
občas se to nepovede...minule sem dolil olej do nádobky na servo
...aspoň sem měl co dělat

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
buceek07 čidlo klepání motoru je to, co jsi měl vytržené z konektoru? Jestli ano, měl jsi tam nějaké těsnění pod šroubem? Ptám se proto, protože mi ten olej stále teče
, míň, ale teče a nenapadá mě, z čeho jiného by to už mohlo téct.Když jsem v sobotu to čidlo sundal,těsnění nikde žádný. Utěšoval jsem se tím,že ta díra pro šroub není durch do olejového prostoru a dávat tam nějakou těsnící pastu jsem měl strach, abych neznemožnil funkci čidla(snímání klepání
). Tím víkem to teklo, ale asi nejenom tim
Čekají mě o víkendu zase parohy dolů 
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Jojo to je přesně ono...žádny těsněni tam nebylo jenom přišroubovany a hotuvka....ten olej mě taky deptá prohližel sem to horem spodem a nikde to neteče, ale motor za těma parohama trochu dochcanej je
...no uvidime...teď mě spiš čeká pronajmout si garáž páč doma fotra furt rozčiluje když si něco rozdělám na vjezdu....prostě mrdat...

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
tak pokud máš olej ve vodě tak je to podle mě jasná zpráva že ti to vali hlavou...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
olej do vody může jít těsněním pod hlavou (75%), hlavou (20%), motorem(5%).Doufám, že to bude jen to těsnění (nejlevnější varianta). I tak to naštve, protože hlavu (těsnění,broušení,tlakování,zabroušení ventilů,výměna gufer na ventilech) jsem dělal vloni v říjnu, od výměny najeto cca 13000km.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
tak to je slušnej podělík...no sem zvědavej co já...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jednaminus
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Tak olej mi opravdu teče těsněním pod hlavou nad čidlem klepání.Nechápu to
V říjnu jsem při montáži pečlivě vyčistil všechny díry na hlavové šrouby (od oleje a jiných sraček), šrouby dotahoval v pořadí a utahovacím momentem podle Etzolda, šrouby jsem dával nové, délka byla stejná jak u vytažených originálů.Jinak dnes jsem sundával parohy 2x
nejdřív pro umytí od oleje a podruhé po 15min chodu motoru pro zjištění samotného místa úniku oleje.Demontáž sání 17min, montáž 27min.Nepočítám čas na přizvednutí auta.S takovou už pujdou příště dolů sami.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


