Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 03.08.2009 14:24
Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Zdravím. Nedávno se mi přihodila taková věc s focusem 1.8 tdci 85Kw. Při sešlápnutí spojky pedál začal vybrovat. Později začal motor mít takový divný zvuk na volnoběh-klepaní, ale když se přidal plyn klepání zmizelo dělalo to jen když klesly otáčky. Později najednou začal motor klepat hodně hrozivě a spojka vybroval čím dál víc. Tah motoru i řazení bylo v pořádku.
Nevíte náhodou čím by to mohlo být???? Napadl mě přítlačák ale nevim.
Předem díky za rady.
Nevíte náhodou čím by to mohlo být???? Napadl mě přítlačák ale nevim.
Předem díky za rady.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
setrvak 100%
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 03.08.2009 14:24
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Díky moc. Taky mě to napadlo ale furt jsem věřil, že to bude něco méně nákladného.
No uvidím jak se na to mrkne mechanik a stanoví cenu.
No uvidím jak se na to mrkne mechanik a stanoví cenu.
- Robert
- Junior
- Příspěvky: 280
- Registrován: 18.10.2009 22:38
- Bydliště: České Budějovice
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Máš dopuntíku stejné přiznaky jako jsem měl já. A u mě to byl taky setrvák.
Ford S - MAX 2.5T Titanium S
Ford focus 1,8TDCi TREND (115k)r.v. 2002

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17620 můj Fofík

Ford focus 1,8TDCi TREND (115k)r.v. 2002

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17620 můj Fofík
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
slivic rs2000 píše:No uvidím jak se na to mrkne mechanik a stanoví cenu.
setrvak 15000
spojka 7000
lozisko 3000
prace ?
samozrejme tvuj mechos pujde do kelly a muze se stat ze se vybrace neodstraní .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
foki pises ze neni luk jako luk.. na jagford... som nasiel toto:
http://jagfordgarage.sk/dvojhmotny-zotr ... -p-51.html
http://jagfordgarage.sk/spojkova-sada-l ... p-715.html
vies podla popisu/ceny alebo cohokolvek posudit ci je to ten 'lepsi' LUK alebo nie?
+ ak dobre citam tak toto by malo byt vsetko co je treba kupit pri vymene zotrvacnika.
http://jagfordgarage.sk/dvojhmotny-zotr ... -p-51.html
http://jagfordgarage.sk/spojkova-sada-l ... p-715.html
vies podla popisu/ceny alebo cohokolvek posudit ci je to ten 'lepsi' LUK alebo nie?
+ ak dobre citam tak toto by malo byt vsetko co je treba kupit pri vymene zotrvacnika.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Číslo náhradního dílu: 1566973
Číslo konstrukčního dílu: 1S41-6477-AB
MLI: 456
Záruka:
Množství: 1.00
Cena:
Typ: Jednotková cena Cena DMS Čistá prodejní cena
Včetně DPH: 15836.40
Bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Příplatek za výměnu:
Prodejce bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Diskontní sazba: 0.00%
predchozi kody
1131858
1377019
a ani jedno z uvadených cisel ford katalog nezna , tzn je to uvadeny pod fordem ale neni to original dil . tzn nekdo nakoupi repliky treba v polsku a pak to nabizi jako ze prodava original dily .
viz citat :
Zámenné diely firiem Ford, Motorcraft a FoMoCo spĺňajú rovnako vysoké štandardy ako originálne diely montované v továrni.
Z tohoto pohľadu sa doporučuje používanie výlučne originálnych zámenných dielov firiem Ford, Motorcraft alebo FoMoCo.
Originálne náhradné diely Ford obnovia stav Vášho vozidla Ford.
Originálne diely Ford sú navrhnuté a vyrobené spoločnosťou Ford podľa originálnych špecifikácií Ford – tzn. Rovnako ako diely, z ktorých sú tieto vozidlá vyrábané. Môžete sa teda spoľahnúť, že spĺňajú najvyššie nároky na kvalitu a zaručujú dokonalé lícovanie a kvalitu povrchu. Originálne diely teda prispievajú k uchovaniu hodnoty Vášho vozidla a taktiež záruka Ford na prehrdzavenie karosérie na celé vozidlo môže byť dodržaná v platnosti aj po oprave hlavne vďaka použitiu týchto originálnych dielov.
podle me je to ale podvod na zakaznika protoze tohle neni original dil jak se hlasá na strankach ze prodavaji original dily .
Číslo konstrukčního dílu: 1S41-6477-AB
MLI: 456
Záruka:
Množství: 1.00
Cena:
Typ: Jednotková cena Cena DMS Čistá prodejní cena
Včetně DPH: 15836.40
Bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Příplatek za výměnu:
Prodejce bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Diskontní sazba: 0.00%
predchozi kody
1131858
1377019
a ani jedno z uvadených cisel ford katalog nezna , tzn je to uvadeny pod fordem ale neni to original dil . tzn nekdo nakoupi repliky treba v polsku a pak to nabizi jako ze prodava original dily .
viz citat :
Zámenné diely firiem Ford, Motorcraft a FoMoCo spĺňajú rovnako vysoké štandardy ako originálne diely montované v továrni.
Z tohoto pohľadu sa doporučuje používanie výlučne originálnych zámenných dielov firiem Ford, Motorcraft alebo FoMoCo.
Originálne náhradné diely Ford obnovia stav Vášho vozidla Ford.
Originálne diely Ford sú navrhnuté a vyrobené spoločnosťou Ford podľa originálnych špecifikácií Ford – tzn. Rovnako ako diely, z ktorých sú tieto vozidlá vyrábané. Môžete sa teda spoľahnúť, že spĺňajú najvyššie nároky na kvalitu a zaručujú dokonalé lícovanie a kvalitu povrchu. Originálne diely teda prispievajú k uchovaniu hodnoty Vášho vozidla a taktiež záruka Ford na prehrdzavenie karosérie na celé vozidlo môže byť dodržaná v platnosti aj po oprave hlavne vďaka použitiu týchto originálnych dielov.
podle me je to ale podvod na zakaznika protoze tohle neni original dil jak se hlasá na strankach ze prodavaji original dily .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Vdaka za info!
P.S. da sa nejako zistit stav zotrvacnika? Odisiel mi cez vikend starter a co som pozeral, vyzera byt v pohode, ani do jednej strany sa nepohnne ani o milimeter..
EDIT uz som nasiel 'original': http://eshop.autobenex.cz/sk/sortiment/ ... =15810.1.0
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
a co je na tom originalniho kdyz tam je stejne cislo a neni tam OEM 1566973 . nebo snad ho tam nekde vidís ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
pisal si
"predchozi kody
1131858
1377019"
No a pod tym prvym som nasiel ten zotrvatk
p.s. pozres sa na toto: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 07#p481407
"predchozi kody
1131858
1377019"
No a pod tym prvym som nasiel ten zotrvatk

p.s. pozres sa na toto: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 07#p481407
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
to je pŕave , to ze to posledni cislo je inovace od forda a ty predchozi jsou jako neinovovane , oni kdyz zjisti nejakou chybu na dilu tak udelaji inovaci a prideli tomu jine cislo ale LUK to vyradi stale pod tím stejným cislem . proto tam to moje cislo nenajdes protoze by musel LUK inovovat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 03.08.2009 14:24
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Zdravím všechny. Díky moc za rady setrvák to byl hned šla i lamela a ložisko, ale fordík stále zlobí teď zase přestal táhnout z ničeho nic se motor nedostane přes 3 tisíce ot. Před tím blikala kontrolka žhavení tak jsem si myslel, že by to mohlo být čidlem váčkové hřídele.
Teď kontrolka sice blikat přestala, ale auto vůbec nejede. Diagnostika hlásí něco s čerpadlem. Zkusím vyměnit to čidlo a uvidím zda nastane nějaká změna.
Teď kontrolka sice blikat přestala, ale auto vůbec nejede. Diagnostika hlásí něco s čerpadlem. Zkusím vyměnit to čidlo a uvidím zda nastane nějaká změna.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
muzou byt odhlasene striky
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 03.08.2009 14:24
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
Zdravím. Jak to myslíš odhlášené vstřiky?? Jako že jsou špatně nastaveny ty hodnoty???? Nebo že jsou úplně k.o. Jinak dneska ráno auto jelo zase v klidu jakmile jsem mu šlápl tak žačlo opět blikat žhavení a pak se rozvítila taková kontrolka s motorem asi se hodil do nouzáku tak nevim co s tím a to mám jet přes 300 km tak vůbec nevim jestli s tím mám jet. Dnes jsem to zavezl ještě znovu k mechošovi tak uvidím. Tvrdí že to může být turbo nebo čerpadlo ale to čidlo prý nee.
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru
odhlasene = ako keby zresetovane nastavenie vstrekov - da sa to opravit novym naprogramovanim.
Najpravdepodobnejsie to bude turbo.. hadze do nudzoveho z dovodu vysokeho tlaku. Po zhasnuti motora a opatovnom nastartovani Ti pojde auto zase normalne az pokial riadne nestupis na plyn.
Vyskusaj to na tiahlom kopci tak na 4ke-5tke pri otackach 1700 a vyssie pridat plny plyn. Ak padne do nudzoveho tak na 90% je to turbo.
Najpravdepodobnejsie to bude turbo.. hadze do nudzoveho z dovodu vysokeho tlaku. Po zhasnuti motora a opatovnom nastartovani Ti pojde auto zase normalne az pokial riadne nestupis na plyn.
Vyskusaj to na tiahlom kopci tak na 4ke-5tke pri otackach 1700 a vyssie pridat plny plyn. Ak padne do nudzoveho tak na 90% je to turbo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host