 . Mnohi si utahuju zjavne z nizkeho vykonu, ale imho je to pre ludi, ktori jazdia hlavne po meste uplne do pohody. Ovela horsie je to so spolahlivostou tohto motora, ktora je "vskratek" popisana tu:
. Mnohi si utahuju zjavne z nizkeho vykonu, ale imho je to pre ludi, ktori jazdia hlavne po meste uplne do pohody. Ovela horsie je to so spolahlivostou tohto motora, ktora je "vskratek" popisana tu:http://forum.tkoz.cz/viewtopic.php?f=21&t=315

 . Mnohi si utahuju zjavne z nizkeho vykonu, ale imho je to pre ludi, ktori jazdia hlavne po meste uplne do pohody. Ovela horsie je to so spolahlivostou tohto motora, ktora je "vskratek" popisana tu:
. Mnohi si utahuju zjavne z nizkeho vykonu, ale imho je to pre ludi, ktori jazdia hlavne po meste uplne do pohody. Ovela horsie je to so spolahlivostou tohto motora, ktora je "vskratek" popisana tu:


 .
.


 .
.


Když jsem se byl před třemi lety u Fokiho podívat na fofo, co mi brzy na to začalo říkat "pane", měl jsem půjčenou kolegovo haťapku. Při odjezdu však motor ztratil zbytek sil a změnil se i jeho typický zvukový projev. Když jsme zvedli kapotu, našli jsme pod ní značně neklidný motor, který poletoval ze strany na stranu. Foki to okomentoval slovy: "Ti to jede na tři válce..."Damon píše:Přijede pán do servisu s Fábií 1,2 HTP a ptá se přijímacího technika: Pane můžete mi s tím něco udělat? Jede mi to jenom na 3 válce...

 
 


Mozem potvrdit ked som mal fabku z pozicovne tak niekde pri 5-6000 otackach sa tam prebudi taky pekny chraplavy zvuk.misoo píše:inac bratranec ho mal vo fabii a mne sa tam celkom pacil ten zvuk, taky rapkavy, nieco ako v ST alebo RS



 Kamos ma HTPcko v ibize a hned po koupi mu prasklo gufero na klice vlivem vymlete vyvazovacky na coz prisli az pri druhe vymene tohoto gufera, pak se mu potkal motor vlivem preskoceneho remenu (retezu) a nakonec jezdil na dva valce kdyz mu prdla civka
 Kamos ma HTPcko v ibize a hned po koupi mu prasklo gufero na klice vlivem vymlete vyvazovacky na coz prisli az pri druhe vymene tohoto gufera, pak se mu potkal motor vlivem preskoceneho remenu (retezu) a nakonec jezdil na dva valce kdyz mu prdla civka 



 
  

 , ale zrovna s tímhle motorem jsem toho s kvartetem najel dost a jedinkrát nás někde ta Fábka kombi nechala, a navíc to nebylo motorem Hrr Traktor Polní, ale převodovkou...
  , ale zrovna s tímhle motorem jsem toho s kvartetem najel dost a jedinkrát nás někde ta Fábka kombi nechala, a navíc to nebylo motorem Hrr Traktor Polní, ale převodovkou...


Co HTP sjede z linky : jedno auto-3 cívky!JardaB píše:Mohu porovnat opravu (výměnu) cívky ve fábce s HTP a ve fofu I 1.6 ve značkových servisech.
- HTP, Porsche České Budějovice: 1500 Kč, 30 minut
- fofo, Autopalace Spořilov: 6000 Kč, 4 dny (přitom závada byla technikem určena již při příjmu)
Je to ale již tři roky, takže berte toleranci 10% na přesnost vzpomínek z mé děravé hlavy.
Možná tím, jak je to častá chyba, to mají lépe zmáknuté. Popravdě ale osobně o nikom dalším, kdo by také jezdil na dva válce, nevím...
 
   
  


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host