Po přívalovém dešti nechce do otáček
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.05.2010 11:59
- Bydliště: Znojmo
Po přívalovém dešti nechce do otáček
Prosím o radu. Včera jsem se svým Focusem vjel při průtrži mračen do hluboké vody. Od té doby se mi zdálo, že motor ztrácí tah a že jede asi jen na tři válce. Jakmile to bylo možné jsem zastavil a vypnul motor, doufal jsem, že se voda odpaří a bude po problémech. jenže se tak nestalo. Když jsem nastartoval, šel motor na čtyři válce, ale po chvíli opět jen na tři. Po několika kilometrech se dokonce rozsvítila kontrolka motoru (oranžová). Nevíte někdo, co by to mohlo být? Za všechny rady budu moc vděčný. Děkuji. Mám Ford Focus 2002 1,6 benzín.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
diagnostika , bud nejake kabely na vyfuku prerusene , nebo zalite svicky ,
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Zalezi jak hluboka ta voda byla
Kazdopadne jak psal foki, na diagnostiku ta Ti rekne co je spatne - pak mozna bude stacit vysusit...

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Nejdřív bych porozpojoval a vysušil(fén) všechny dostupné konektory v mot.prostoru,někde bude voda.Kabely ke svíčkám.Dialýzu až pak,ať neplatíš zbytečně kvůli blbosti.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
konektorom krátkodobá voda až tak neškodí (ked prší je to to isté...)
horšie je aká hlboká bola tá voda a ako rýchlo si do nej vletel... toto si ludia neuvedomujú že voda nie je sneh a teda neplatí že čím rýchlejšie do toho vletím tak to "prerazím" ako sneh... (minule som tak išiel na ceste stálo 10 - 15 cm vody a ludia si z toho robili rally špliechanicu... čím rýchlejšie tým lepšie supeeeeeeeeeeeeeer...
do vody hlbšej ako 30 - 40 cm radšej neloziť !!! pretože auto pred sebou tlačí vlnu... stačí aby sa voda dostala do nasávania vzduchu a motor je v kýbli zelenom... v takom prípade platí okamžite ako je možné zastaviť a motor vypnúť...
a skontrolovať či sme vodu nasali alebo nie (otvoriť vzduchový filter) a ak áno tak motor v žiadnom prípade neštartovať...
horšie je aká hlboká bola tá voda a ako rýchlo si do nej vletel... toto si ludia neuvedomujú že voda nie je sneh a teda neplatí že čím rýchlejšie do toho vletím tak to "prerazím" ako sneh... (minule som tak išiel na ceste stálo 10 - 15 cm vody a ludia si z toho robili rally špliechanicu... čím rýchlejšie tým lepšie supeeeeeeeeeeeeeer...



do vody hlbšej ako 30 - 40 cm radšej neloziť !!! pretože auto pred sebou tlačí vlnu... stačí aby sa voda dostala do nasávania vzduchu a motor je v kýbli zelenom... v takom prípade platí okamžite ako je možné zastaviť a motor vypnúť...
a skontrolovať či sme vodu nasali alebo nie (otvoriť vzduchový filter) a ak áno tak motor v žiadnom prípade neštartovať...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
To nemusí být i vysoká voda, stačí když bude sahat po vanu. S rozpáleným motoren vjedeš do vody, vytvoří se pára která vlítne do motorového prostoru a motor jí nasaje/ může i motor roztrhnout/ . Další věcí je pak kondenzace ve všech konektorech a při větší nárazové vlně přerušení ,jak píše Foki ,drátků čidel lambda a spol.
Většinou to odnesou vysokonapěťové kabely a kostka, přes vodní mlhu, vytvořenou ve spalovacím prostoru, uspíší probití kabelů na okolní kostru přes mikropóry izolace. To pak nemají svíčky samočisticí teplotu a jiskra proběhne tou nejkratší a nejsnadnější cestou. Diagnostika nemusí pokaždé napovědět, kontakt tam je ale pak se to jinak chová, když tam vlítne na kabel svíčky napětí 35 kV.
Většinou to odnesou vysokonapěťové kabely a kostka, přes vodní mlhu, vytvořenou ve spalovacím prostoru, uspíší probití kabelů na okolní kostru přes mikropóry izolace. To pak nemají svíčky samočisticí teplotu a jiskra proběhne tou nejkratší a nejsnadnější cestou. Diagnostika nemusí pokaždé napovědět, kontakt tam je ale pak se to jinak chová, když tam vlítne na kabel svíčky napětí 35 kV.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Protoze Focusy maji specialni zapojeni zapalovani - nemaji rozdelovac a soucasne pali vzdy dve svicky, jedna v pracovnim rezimu a druha se vybojem cisti, proto motor muze jet na tri valce jen z duvodu chybne svicky nebo jejiho privodniho kabelu. Jiskra na svicce pod tlakem pak nema dostatecnou energii.
- Přílohy
-
- zapalovani.jpg (4.74 KiB) Zobrazeno 1481 x
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
pelen píše:motor muze jet na tri valce jen z duvodu chybne svicky nebo jejiho privodniho kabelu.
nebo vystupu z civky - věčny problem .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
[quote="pelen"]Protoze Focusy maji specialni zapojeni zapalovani - nemaji rozdelovac a soucasne pali vzdy dve svicky, jedna v pracovnim rezimu a druha se vybojem cisti,
Anooo: nikdo tomu nevěří, ale je to pravda , svíčka PÁLÍ 2 KRÁT.

Anooo: nikdo tomu nevěří, ale je to pravda , svíčka PÁLÍ 2 KRÁT.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Blba otazka :
Netreba ich potom menit castejsie ?
Netreba ich potom menit castejsie ?

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Právě ta jiskra naprázdno tu životnost zvyšuje.V12 píše:Blba otazka :
Netreba ich potom menit castejsie ?

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Mám pocit,že takhle pálil už zmetec v escu.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11.05.2010 11:59
- Bydliště: Znojmo
Re: Po přívalovém dešti nechce do otáček
Děkuji všem za rady. Nechal jsem udělat diagnostiku s výsledkem - vynechává 1.válec. Vyměnil jsem kabely, svíčky ( předchozí měly pouze 5.000 km) a vše je O.K. A k té vodě. Do té vody jsem vjel téměř nulovou rychlostí, ale jel jsem do kopce a voda se na mě hrnula. Musel jsem ten kopec vyjet, no a nahoře jsem to odstavil. Ještě jednou všem děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti