Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Lukastkl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09.08.2010 19:54

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Lukastkl » 11.08.2010 20:50

Snad bude sloužit dobře..já mám najeto na to nové, v pořadí 3 turbíčko dnes již přes 500km, nejsem
si vědom, že by něco bylo špatně a jsem dost nejistej...Také mi přijde, že je patrný poměrně slušný
"turboefekt" v nájezdu od cca 1.900 otáček - což dřív nebylo...spotřeba mi přijde kolísavá oproti dřívějšku,
pokud točím do 2.500 tak 5l/100km...Dle info která mi přicházejí, by oprava včetně všech náležitostí
neměla přesáhnout 25tis Kč včetně dvojité výměny oleje a filtrů :gott:

Modraci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18.06.2010 11:09

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Modraci » 12.08.2010 12:01

No to jsem zvedav...doted turbo zabiralo na 2200, coz neni zrovna malo. Jinak na EGRko se nikdo opet nepodival (prej by museli vytahnout celej motor), takze vymena cidla+kose+vyplach soustavy+odtah = 8500,- bez papiru.

Modraci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18.06.2010 11:09

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Modraci » 13.08.2010 20:01

Jedna velká rada pro všechny, které postihne stejná pohroma, v podobě výměny turba. Když už vám budou měnit turbo nechte si vyčistit kompletně celou mazací soustavu, tzn. včetně kontroly vany a koše sání. Nebo budete řešit stejný problém jako většina lidí tady na fórku - po výměně turba svítí nebo bliká kontrolka mazání. A je to všechno proto, že v autoservisu vám od kovových částeček z turba vyčistí pouze přívody k turbu. To, že se bordel dostane dál a ucpe např. koš sání to už neřeší. Takže sečteno podtrženo: výměna turba = kompletní kontrola mazání. Pokud ne tak s velkou pravděpodobností budete olej měnit znovu jako my po ujetí necelé tisícovky.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 13.08.2010 22:23

to modraci : kdyby se to delalo podle postupu ktery udava ford tak tam je mnohem vic veci na vymenu a cisteni ale je to o penezich a zkusenostech . a nezustanou zadne spony a podobne .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Lukastkl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09.08.2010 19:54

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Lukastkl » 13.08.2010 23:04

Jedine souhlas, po první výměně turba v servisu ( ne Ford ) opomněli ty sounáležitosti, proto následovalo opět selhání nového turba ( najeto 260km ) a následně odtah do srvisu, kde udělali proplach motoru, sundání vany, kontrola sítka a výměna filtrů a oleje, tudíž se vyčistila komlet
celá olejová soustava, a hodlám udělat ještě jednu výměnu oleje po 2-3 tis km - pro jistotu..
Pokud se to stane v ČR, je to ještě ok, ale mám před sebou dovolenou autem po Evropě, kde pokud se mi to stane opět, tak jen odtah je za ranec :gott:
Ve Fordu to vychází na cca 30tis včtně DPH, u známých v servisu to bylo za 22tis...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 14.08.2010 09:44

tady jsem vypsal co se vse musi menit :

UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady

110PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1


90PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1

jenom dily jsou cca 36000kc .

nevim jestli to nekdo dokaze za 22t to je mozna jen turbo a nejake tesneni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
miloccc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 25.07.2009 23:37
Bydliště: Trenčín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od miloccc » 16.08.2010 09:12

V servise (Ford Koiš) výmena turba podľa popisu fokiho (110k) 1900 €.(už šetrím)
FORD FOCUS II COMBI 1.6 TDCI 80KW - r.v. 2005 koupeno v D. s 95.000 km.

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od speedy » 17.08.2010 19:27

Foki, ta cena u Fordu sedí, jak píšeš...je to nářez, nepřeju to nikomu
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 18.08.2010 13:07

1900 EUR ???!!!???

To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin :ble2:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Modraci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18.06.2010 11:09

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Modraci » 18.08.2010 18:38

Mě spíš zaráží, že v servisu nám tvrdili, že se to nestává a při tom, když to tady čtu nejsme jediní. Je pravda, že je to taky všechno o ceně. Už samotná výměna turba a všeho okolo není nejlevnější a člověk je přece jenom rád, když cena nestoupá do závratných výšin. No, aspoň vím na co si dát pozor.
Jo a ještě jedna věc. První reakce na blikání kontrolky v servisu bylo, že to bude nejspíš vadný čidlo, a to bylo najeto cca 500 km s novým turbem a nebýt diskuzí tady na fórku, tak nás ani nenapadne navrhnout v servisu kontrolu vany a koše. Sice se jim do toho moc nechtělo, ale po sundání vany asi dost čučeli. Koš byl tak z 80% ucpanej, takže to asi bylo o prsa. Ale jak tvrdí Foki, je to samozřejmě o zkušenostech a hlavně nikdo není neomylnej. Jinak v servisu spokojenost, až na pár detailů. Nicméně doufám, že ho budu potřebovat až za hodně dlouho :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 19.08.2010 09:24

Ja som vymenu turba stihol v hodine dvanastej, nestihlo este frezovat skrinu, ani nedoslo k vymletiu ci zadretiu lozisk. Do oleja sa tak nestihol dostat ziadny sajrajt. Aj napriek uistovaniu mojho mechanika, ze v tomto pripade je jeho vymena zbytocne vyhadzovanie prachov, vymenil som ho. Kontrolka za kazdych okolnosti zhasina najneskor sekundu po natoceni.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Modraci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18.06.2010 11:09

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Modraci » 19.08.2010 20:47

To s tou kontrolkou máme nastejno. Trvá to o něco dýl než předtím.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 19.08.2010 20:56

V12 píše:1900 EUR ???!!!???

To radsej nejake stare Esco. K certu s dieslami ! Aj s tym mojim. Uz nesetrim na cerpadlo, vstreky a dvojhmotu, ale na jazdene Suzuki SX4, samozrejme benzin :ble2:
nepsal tady nekdo ze je vyhodne koupit o 4000 euro levnejsi diesel a vymenit striky a cerpadlo ?: :dih:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od wilder01 » 20.08.2010 08:17

Nuz asi sa menia nazory ludi tak ako sa auto kazi :)

Aj ja som zmenil nazor a uz by som asi nesiel do 1,6 tdci s dpf....tiez sa to snazim obhajit sam pre seba tym ze to co usetrim na palive mam akurat na servis... ale ne ne... staci turbo a dpf a hned je cela radost z kupy niekde....
Aj ked zas na druhu stranu do FF2 kombi je asi predsa len vhodnejsi diesel a jazda s nalozenym autom mu nerobi problem
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od tomason » 20.08.2010 08:32

Proto je 1,8TDCI u FII lepší po servisní stránce. Ať si každý říká co chce 1,6TDCI má nedokonalé až konstrukční vady na motoru.Ředění oleje v motoru naftou a konstrukčně špatně vyřešený DPF proto vede k destrukci celého motoru.Z toho plyne,že koupě tohoto motoru jako ojetiny je čistý hazard se svou peněženkou a nervy.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti