motor nemá výkon
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
otazka je ci je to ozaj iba cidlo (na 100% nie) daj si pre istotu skontrolovat aj turbo, popr. lacnejsia a rychlejsia verzia by bola zacat od filtrov (palivak, vzduchovy).
Vela stastia
Vela stastia
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Tak už mám problém vyřešen. Nenapadlo by mě, že tolik poruch způsobí rozšklebený intercooler. Motor neměl dostatek vzduchu a proto tolik kouřil. Nový 5300,-, z vrakáče za 2000,-. Zkusím ho vyfotit a dát sem fotku. Ještě se mi to nestalo a ani jsem o tom neslyšel, že by k tomu mohlo dojít. Ale jsem rád že to nebylo nic horšího. Turbo prý šlape jako hodinky 

Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
delal jsem na FF2 neco podobneho , roztrzeny chladic tlakem
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Tak tady je fotodokumentace:


Údajně to vznikne nadměrným tlakem turba, ale podruhé už to snad nehrozí. Nevím sice proč, ale radši motor nebudu tolik hnát. Ačkoliv teď auto jezdí jako nikdy předtím a mechanik co se v něm svezl(dělal ve Fordu) říkal, že v tak živém Focusu už dlouho nejel. Z toho usuzuji, že jsem si tuhle závadu přivezl už z Německa. Neměl jsem nikdy možnost porovnat výkon s jiným Focusem tak mi výkon přišel dostačující. Teď je to ale opravdu docela vražda
. No mám to auto opravdu rád! 


Údajně to vznikne nadměrným tlakem turba, ale podruhé už to snad nehrozí. Nevím sice proč, ale radši motor nebudu tolik hnát. Ačkoliv teď auto jezdí jako nikdy předtím a mechanik co se v něm svezl(dělal ve Fordu) říkal, že v tak živém Focusu už dlouho nejel. Z toho usuzuji, že jsem si tuhle závadu přivezl už z Německa. Neměl jsem nikdy možnost porovnat výkon s jiným Focusem tak mi výkon přišel dostačující. Teď je to ale opravdu docela vražda


Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
nezafungovala regulace tlaku
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Tak to mě potkalo taky při nějakejch 180t. km, taky praskla ta trubička, spíš ten Visteon mohl mít nějakou špatnou sérii, pač si myslím, že by dřív měly prasknout gumový hadice na interc. než samotnej intercooler.
Koupil jsem novej a zatím dobrý (236t.) a jezdí taky jak drak, jen ten bodovej systém mě začíná trochu víc omezovat...
Koupil jsem novej a zatím dobrý (236t.) a jezdí taky jak drak, jen ten bodovej systém mě začíná trochu víc omezovat...

Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- Kroulu
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29.06.2010 21:47
Re: motor netáhne
Jo přesně tímhletím to bylo...ta hadička co vede k posilovači a turbu atd...na vrakáčí za 400 kč...u forda myslím cca 600 kč. Je to celá ta trojitá hadička, myslím že se nedá koupit jenom ten ulomenej kus ...
Ford Focus 1.8 TDCI 85KW 2002 3D

-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.11.2009 19:12
Re: motor netáhne
v našem případě to byla " přiskřípnutá hadička od podtlakového sání turba" nyní už to jede jak má 

- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: motor netáhne
A je to už lepší jak Fábka?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 08.11.2009 19:12
Re: motor netáhne
upřímně řečeno ne, nebo spíš jinak, jede to odlišně. Já si káru zajížděl sám a časemji nešetřil, takže je pěkně protáhnutá, reakce na plyn jsou okamžité a i tah je slušný, navíc bych řekl, že u Fábky se turbo spouští dřív. Focus jede dobře, otázka je jak byl ježděný dřív, protože určitě není tak ostrý (vím, zní to blbě u stokoňového auta:o))) Každopádně i reakce na plyn je jiná, auto působí celkově měkkčím dojmem
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.04.2011 15:14
Re: motor netáhne
Tak zkus pak FOFO II , 100 kw , krouťák to má stejný jako ST . 

Ford Focus II , Titanium , 2.0 TDCI (100kW)
- priwi
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.08.2008 23:07
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor netáhne
Ahoj,
taky mám problém se zátahem turba v nižších otáčkách. Na jedničku a dvojku je zátah cejtit až od 2500ot., na trojku cca od 2200ot. Hadičky jsou všechny zapojený a neprodřený, s ovládáním naklápění lopatek jde hejbat celkem volně. Při nastartování motoru táhlo ovládání lopatek kousek zajede, tak 1-2cm, takže ten podtlakovej ventil na víku motoru funguje. Zkoušel jsem ho i prohodit s tim na EGR (který mám stejně zaslepený) a je to pořád stejný. Čím by to mohlo ještě být? Jak poznám vadný čidlo na intercooleru? Zkoušel jsem ho napíchnout na měřák a při vytáčení motoru se na něm mírně mění napětí, takže vypadá, že funguje. (EDIT: tak jsem koukal na čidlo teploty vzduchu. Je tam někdy i čidlo na tlak vzduchu?)
Filtry jsou všechny nový a diagnostika nepíše žádnou chybu.
Jinak od těch 2500ot. motor táhne dobře až do 4000ot.
Díky za rady.
taky mám problém se zátahem turba v nižších otáčkách. Na jedničku a dvojku je zátah cejtit až od 2500ot., na trojku cca od 2200ot. Hadičky jsou všechny zapojený a neprodřený, s ovládáním naklápění lopatek jde hejbat celkem volně. Při nastartování motoru táhlo ovládání lopatek kousek zajede, tak 1-2cm, takže ten podtlakovej ventil na víku motoru funguje. Zkoušel jsem ho i prohodit s tim na EGR (který mám stejně zaslepený) a je to pořád stejný. Čím by to mohlo ještě být? Jak poznám vadný čidlo na intercooleru? Zkoušel jsem ho napíchnout na měřák a při vytáčení motoru se na něm mírně mění napětí, takže vypadá, že funguje. (EDIT: tak jsem koukal na čidlo teploty vzduchu. Je tam někdy i čidlo na tlak vzduchu?)
Filtry jsou všechny nový a diagnostika nepíše žádnou chybu.
Jinak od těch 2500ot. motor táhne dobře až do 4000ot.
Díky za rady.
Naposledy upravil(a) priwi dne 25.06.2012 23:41, celkem upraveno 1 x.
Focus 1,8 TDCi 85kW kombi, r. v. 2002
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: motor netáhne
to priwi: no já měl kdysi něco podobného, na pohled se zdálo vše ok, ale pak jsem došel na to, že ten podtlak není schopen úplně překonat odpory částečně zanesených lopatek a nezajíždělo táhlo až na spodní doraz. Po vyčištění to chodilo ok...
Bohužel chodilo
. Zase se mi to nezdá a proto se chci zeptat - je to normální, že ten elmag. podtlakový ventil při volnoběhu "rachtá" a táhlo na baňce na turbu lítá nahoru a dolů ( ne zcela, kousek)? Nepamatuju si, jak to chodilo dřív... Díky
Bohužel chodilo

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
- priwi
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.08.2008 23:07
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor netáhne
No jak jsem přehodil ty podtlakový ventily a očistil čidlo v intercooleru, tak teď to občas zatáhne už od těch 1500ot. a v 1800ot. to zarazí do sedačky. Ale za dnešních 200km se mi to stalo jen asi 3x, většinou když jsem stál nějakej čas předtím na volnoběh. Tak fakt netušim, co to může být.
Mohl bys mi prosím popsat, jak jsi ten mechanismus naklápění čistil?

Mohl bys mi prosím popsat, jak jsi ten mechanismus naklápění čistil?
Focus 1,8 TDCi 85kW kombi, r. v. 2002
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: motor netáhne
no nebyl ani tak problém to turbo vyčistit, jak ho dostat z motoru. Je tam šíleně blbý přístup , myslel jsem, že se na některé matky ani nedostanu. Možná tu je na fóru i někde postup, mám pocit, že jsem to tu viděl. Odkaz na to, jak vyčistit to turbo máš v SZ. Jo a kukni se prosím, co ti dělá ta tyčka na naklápění lopatek při volnoběhu. Nikdo mi tu neodpověděl, asi neví nebo na to kašlou...Dík
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti