1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od tomason » 10.08.2010 18:37

Zdarma.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od wilder01 » 02.09.2010 20:43

znamena podfuknuty vstrekovac vazny problem z dlhodobeho hladiska?
moze prist vdaka k tomu k horsiemu spalovaniu nafty a tym padom jej stekaniu do oleja?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
piechnik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 853
Registrován: 09.05.2009 16:04
Bydliště: ostrava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od piechnik » 03.09.2010 08:53

Tyska kdyz tzv uchcava nafta jde do oleje .Projevi se to na merce oleje .Jeto naredene ukazuje merka moc oleje .

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od jfk » 08.10.2010 18:54

Tak jsem také řešil podfouknutý vstřik (3 zleva). Oprava stála 1500,-- (250,-- Kč za materiál, 1250,-- Kč práce -diagnostika, odvzdušnění palivové soustavy, práce) a chtěl jsem se do toho pustit taky sám. Ještě,že jsem to nechal na servisu nevím jak bych se vypořádal s odvzdušněním palivové soustavy. Dle sdělení servisu ostatní vstřiky byly v pořádku, ale ten 3 vstřik byl totálně zakarbonovaný k bufírku,že tu součástku museli vyměnit.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 09.10.2010 18:51

piechnik píše:Tyska kdyz tzv uchcava nafta jde do oleje .Projevi se to na merce oleje .Jeto naredene ukazuje merka moc oleje .
Myslím si,slova uchcává nafta a podfouknuté vstřiky,jsou dvě různé zavady,nebo se pletu?
Můj názor,Podfouknutý vstřik,je zde na fotkách
Uchcává nafta je když vstřikovač správně nerozprašuje naftu z důvodu např.zakarbonování,nebo jinak poničený vstřik.Ale je to jen můj názor. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od BobTDCi » 10.10.2010 10:49

Tvoj názor je správny i podľa mňa...
"Podfúknutý vstrekovač" - je netesnosť medzi vstrekovačom a hlavou - teda únik nafty do vonka...
To druhé je vstrekovač v nedobrej kondícii /nafta, usadeniny, karbón/ alebo už opotrebený...
Buď repas alebo minimálne tzv. "chemické čistenie" na testeri vstrekovačov...čistenie nastou so špeciálnym chemickým rozpúšťadlom karbónu i úsad...ktoré odhalí či problém nedostatočnej atomizácie paliva je dočasný/úsady/ alebo opotrebenie...teda trvalý...
:shocked: :Dancer: :gott:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Aviatik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2010 15:26
Bydliště: Letiště Ruzyně a okolí

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Aviatik » 19.10.2010 16:28

Zdravím, tak jsem si teď o víkendu nechával dělat rozvody a výměnu oleje a filtrů a "pan Fordista" mě taky upozornil na podfouknutý střik :-( A oprava přesně to co psal Foki prostě strašná ojeb..ka to vyndat, vyčistit, přetěsnit a přitom dát bacha aby se tam nikam nedostal bordel, páč by se pak taky nemuselo podařit nastartovat :-(
Takže než se v tom šťourat sám, to raději svěřím někomu kdo už to někdy dělal cena od fokiho taky odpovídá...no nic tak mě čeká opět cesta do servisu.
Až to budu mít hotové a bude to někoho zajímat můžu jsem hodit info o práci, ceně atd.
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 19.10.2010 17:04

Aviatik píše:Zdravím, tak jsem si teď o víkendu nechával dělat rozvody a výměnu oleje a filtrů a "pan Fordista" mě taky upozornil na podfouknutý střik :-( A oprava přesně to co psal Foki prostě strašná ojeb..ka to vyndat, vyčistit, přetěsnit a přitom dát bacha aby se tam nikam nedostal bordel, páč by se pak taky nemuselo podařit nastartovat :-(
Takže než se v tom šťourat sám, to raději svěřím někomu kdo už to někdy dělal cena od fokiho taky odpovídá...no nic tak mě čeká opět cesta do servisu.
Až to budu mít hotové a bude to někoho zajímat můžu jsem hodit info o práci, ceně atd.
Tak pak dej určitě vědět. :shocked:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bufer » 29.10.2010 14:52

Tiež som utesňoval vstrekovač (charakteristický zvuk a množstvo čierneho sajrajtu okolo). Na rozdiel od fotiek od fokiho som zistil, že nemám osadené v hlave vodiace puzdrá vstrekovačov, vstrekovače prechádzajú hornou časťou hlavy priamo cez čierne gumené priechodky. čo ma zarazilo, že tieto priechodky som nenašiel pre moje VIN v Microcate - tam sú len biele podložky 9R524. Takže O-krúžok som dal nový + vazelína - vstrekovač už nepodfukuje, len cez opálenu gumovú priechodku presakuje rozprášený olej a jeden mokrý a 3 suché vstrekovače nebudia esteticky moc dobrý dojem.Ináč v pohode. Moja technológia pre vytiahnutie vstrekovača - dva veľké pajcre proti sebe - a ide to pomerne hladko, ale kým som prišiel ako nato....
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

j.kosin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22.10.2009 16:46

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od j.kosin » 30.10.2010 17:54

ja uz proste nevim,v celých Pardubicích nikdo neví co s tím...olej pod vstřikama u FFII, 140 000 najeto. Vyměnili mi těsnění u všech vstřiků i těsnění u saní...po 5PPkm se mi olej pod vstřikama objevil o5. Muzete mi prosím tedy někdo poradit, jak tento problem vyřešit?
Děkuju moc... :(

Uživatelský avatar
PetrElvis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 28.06.2009 10:40

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od PetrElvis » 31.10.2010 18:25

Asi špatně odvedená práce v servise a podfouklo se to znova,je to doce dost práce precizně očistit vstřikovače a všechny dosedácí plochy,jel bych to reklamovat.
Ford Fiesta 1.1 RS50 rv.1988 auto na ježdění po městě
Ford Capri 2.3 super gt rv.1984
Ford Capri 1.6 rv.1980

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od foki » 01.11.2010 07:25

bufer píše:Tlen cez opálenu gumovú priechodku presakuje rozprášený olej
ty jsem menil taky .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bufer » 02.11.2010 08:50

kde si ich zohnal a aké majú označenie?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
zetorista
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žilina

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od zetorista » 05.11.2010 00:44

Zdravim, tiez sa pripajam do rady po oprave podfuknuteho vstriku, cca po 150 tis km. Trochu to horsie startuje, teda nie je to na prvy sup ako to bolo, ale starter musi motor o pol sekundy az sekundu tocit dlhsie, hlavne po dlhsim stati. Treba to nejako riesit? Osobne sa domnievam ze tam moze byt vzduch, kedze mal vstrek odpojeny.Ako a ci vobec sa to da odvzdusnit? Dik za rady.

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bufer » 05.11.2010 07:58

Zdravím,
Moje skúsenosti sú také, že pokiaľ odpojím len vysokotlaké trubky od railu k vstrekovačom ( nutné pre demontaž sania) čepadlo a rail ostanú plné a nie je po montáži potrebné nič odvzdušňovať, len je treba počítať s tým, že pri prvom štarte to trochu dlhšie točí. Druhý štart už na prvý šup. Pri utesňovaní podfuku treba okrem O-krúžku vymeniť aj tesnenie vstrekovača (katalógové označenie v MicroCate je 9R524)
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: robko. a 2 hosti