nevýhody dieselu (poradte)
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: nevýhody dieselu (poradte)
kaminek: vsak jo, diesel je bezva,o tom zadna, ale jen pokud s nim nejsou problemy... at uz opravy, ci problemy v zime.. a to je realita, ne vymysl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: nevýhody dieselu (poradte)



byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- alexino
- Zkušený
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Ma.rt: diesel jedine pokud s nim nejsou problemy, zato benzin, u toho problemy patrne byt muzou, tam to nevadi...
Myslim ze se to opravdu trosku moc prehani.... zadna realita to neni, vetsina mych znamych ma v zime problemy spis s baterkou nez s naftou a baterka je u dieselu silnejsi. Neznam nikoho z mych znamych, kteri maj naftu, ze by meli v zime problem, ze by jim zatuhla nafta... i ja sam s tim jezdim v mrazech a v pohode.... na parkovisti u baraku vzdycky v zime pozoruju kdo natoci a kdo ne, nejcasteji to jsou benzini... a hypoteticke ceny oprav? hypoteticky muze byt vyssi u benzina, protoze nevis co se ti podela...a jak rika muj otec "Kdyby byly ryby v prdeli, nebyly by v řece"
Myslim ze se to opravdu trosku moc prehani.... zadna realita to neni, vetsina mych znamych ma v zime problemy spis s baterkou nez s naftou a baterka je u dieselu silnejsi. Neznam nikoho z mych znamych, kteri maj naftu, ze by meli v zime problem, ze by jim zatuhla nafta... i ja sam s tim jezdim v mrazech a v pohode.... na parkovisti u baraku vzdycky v zime pozoruju kdo natoci a kdo ne, nejcasteji to jsou benzini... a hypoteticke ceny oprav? hypoteticky muze byt vyssi u benzina, protoze nevis co se ti podela...a jak rika muj otec "Kdyby byly ryby v prdeli, nebyly by v řece"
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue


Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113

Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Tomason,napsals to úplně přesně
většinou někteří chvíli jásají jak nekoupili výhodně toho diesla a pak jenom nadávají že se to jen s..e ,když chudák diesel má najeto kolem 300 000 tis.a možná ještě víc a je vlastně odložen, neboť již splnil svůj účel. 


Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Nemyslím si, že 300 tis. je pro diesel smrt. Taxikáři se dieselu zbavují, když má půl milionu km...
K tomu zahřívání na místě - nedoporučuje se ani pro benzin, ani pro diesel. Důvody, proč ne u dieselu čtěte ve Světě motorů Speciál podzim 2010, číslo věnované jen dieselu.
K té vyšší poruchovosti - podle čeho soudíte? Vy máte přístup do statistik autorizovaných servisů? A která automobilka to pustila na veřejnost??? Jestli soudíte podle příspěvků zde na fóru, tak Vám chybí ta část, která diesel má, ale nepíše sem, protože prostě jezdí.
Kolegyně v práci řeší problém s benzinem a už to bylo u tolika opravářů, až hamba. Prostě auta se kazí. A je jedno, jestli je to BA nebo diesel. A že si koupíme diesel, který má 100 tis. km dole, za cenu která mu pak neodpovídá - no to je podvod, nic jiného. Takže to rozdělme na problémy s auty(bez příslušnosti benzin, diesel), které nemají najeto to, za co jsme je koupili a ten zbytek. Ideální auto je to, které Vám nepatří. Pak je míň potíží s novým, ale i tak lze mít "kliku" na kousek, který se nepovedl. No a pak už ten zbytek. Jestli koupíte ojeté auto a nemusíte do něj hned 10 až 20 tis. vrazit, aby vůbec jezdilo a v prvním roce dalších až 30, aby ještě jezdilo, tak máte kliku. Protože vemte jed na to, že předchozí majitel poslední rok už do auta nedal ani halíř...
K tomu zahřívání na místě - nedoporučuje se ani pro benzin, ani pro diesel. Důvody, proč ne u dieselu čtěte ve Světě motorů Speciál podzim 2010, číslo věnované jen dieselu.
K té vyšší poruchovosti - podle čeho soudíte? Vy máte přístup do statistik autorizovaných servisů? A která automobilka to pustila na veřejnost??? Jestli soudíte podle příspěvků zde na fóru, tak Vám chybí ta část, která diesel má, ale nepíše sem, protože prostě jezdí.
Kolegyně v práci řeší problém s benzinem a už to bylo u tolika opravářů, až hamba. Prostě auta se kazí. A je jedno, jestli je to BA nebo diesel. A že si koupíme diesel, který má 100 tis. km dole, za cenu která mu pak neodpovídá - no to je podvod, nic jiného. Takže to rozdělme na problémy s auty(bez příslušnosti benzin, diesel), které nemají najeto to, za co jsme je koupili a ten zbytek. Ideální auto je to, které Vám nepatří. Pak je míň potíží s novým, ale i tak lze mít "kliku" na kousek, který se nepovedl. No a pak už ten zbytek. Jestli koupíte ojeté auto a nemusíte do něj hned 10 až 20 tis. vrazit, aby vůbec jezdilo a v prvním roce dalších až 30, aby ještě jezdilo, tak máte kliku. Protože vemte jed na to, že předchozí majitel poslední rok už do auta nedal ani halíř...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Nestartujici benzini v zime... to snad S120, ale benzin od forda me chytal pri -20st. v podstate na prvni otoceni. Benzin se startem fakt problem nemiva.
Statistiky mam naprosto jasne a to je muj automechanik, ktery dela jen fordy. sice mu tam s problemy jezdi vice dieselu, protoze u mondea jich je vice nez benzinu, zato jsou ty opravy podstatne drazsi. Jeho doporuceni bylo jednoznacne, jestli se chci svezt, tak diesel, jestli chci jezdit, tak benzin, samozrejme s velkou nadsazkou, ale z principu JE benzin spolehlivejsi.
Nehanim diesel, dokonce fakt zvazuju, ze to priste s naftou zkusim, byt s vetsi pravdepodobnosti poruch, nez je u benzinu.
Statistiky mam naprosto jasne a to je muj automechanik, ktery dela jen fordy. sice mu tam s problemy jezdi vice dieselu, protoze u mondea jich je vice nez benzinu, zato jsou ty opravy podstatne drazsi. Jeho doporuceni bylo jednoznacne, jestli se chci svezt, tak diesel, jestli chci jezdit, tak benzin, samozrejme s velkou nadsazkou, ale z principu JE benzin spolehlivejsi.
Nehanim diesel, dokonce fakt zvazuju, ze to priste s naftou zkusim, byt s vetsi pravdepodobnosti poruch, nez je u benzinu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: nevýhody dieselu (poradte)
A kolik vozidel je potenciálními klienty? Tedy ne těmi, co už přijeli se závadou, ale kolik vozidel v okruhu, ze kterého jsou ochotni dojet na opravu? Pak získáme představu o poruchovosti. Píšu představu, neboť to ještě nebude nic znamenat ani pro jednu stranu. Pokud znáš jen počet poruch, ale neznáš počet, ze kterého se poruchy tvoří, tak můžeš mít závěry nepřesné. Btw z té statistiky vychází, že nejspolehlivější je BA přestavěný na LPG, neboť to za ním nejezdí, co?
A o LPG bych Ti zase mohl vyprávět já...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: nevýhody dieselu (poradte)
precti si jeste jednou,co jsem napsal. Neohanim se podilem dieselu v servisu, prave z duvodu, o kterem pises, ale cenou oprav a ty jsou u dieselu drazsi. Ale v poho, to je kazdeho rozhodnuti, je levnejsi palivo a prijemnejsi charakteristika motoru na bezny jezdeni
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Ano, ceny oprav dieselu stojí za to. Jenže v počtu najetých km to je furt lacinější. To, že češi udělali pro němce sběrný dvůr pro dojeté vozy a za pár šupů koupí auto a myslí si, že teď budou rok jezdit a pak to ještě o 30 tis. dráž prodají a jejich sen se rozplyne, když zjistí, že oni jsou ti napálení, to je věc, která by neměla být rozhodující. Koukněte se na mobil.de, koukněte, za kolik eur to němci prodávají, koukněte kolik to má nejeto. A pak mrkněte na weby, které nabízejí dovoz aut z EU a pochopíte sílu české hranice - na jedné straně má auto 300 tis. km a víc a na druhé hle, 123 tis. km a se servisní knížkou! Jako není problém v autě, které má 300 tis. km, ale je v problém v ceně, za kterou se prodává, to je podvod. Koupit auto za 3 tis. € a pak jej prodávat za 145 tis. Kč či víc je prostě pro nového majitele smůla, protože od auta za 70 tis. Kč by asi tolik nečekal, že ano?
Kolega v práci koupil ochtávku, měla 170 tis. km. Dnes už si myslí, že to auto musí mít tak 450 tis. km. Na beton ví, že mu prodejce 100 stočil, ale kolik stočili v holandsku, to neví. J
Kolega v práci koupil ochtávku, měla 170 tis. km. Dnes už si myslí, že to auto musí mít tak 450 tis. km. Na beton ví, že mu prodejce 100 stočil, ale kolik stočili v holandsku, to neví. J
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: nevýhody dieselu (poradte)
mas pravdu. O stocenych autech nema cenu polemizovat. Na druhou stranu si za to lidi muzou sami, berou co je nejlevnejsi. Km se daji proverit pred koupi.
Diesel ma sice levnejsi palivo, rekneme o 0,7CZK/km, takze na 100 000km je to 70000 korun, coz pokryje i ty docela pruserovy poruchy, jenze musis brat, ze ojetina ma uz treba za sebou 120tkm a ty do ni muzes nacpat penize jeste nez zacnes na palivu poradne vydelavat. To je vestinou obava (a opravnena) kupujicich. U benzinu po 120tkm nic moc nehrozi, to jsou fakt uz vyjimky. U dieselu to je hlavne turbo, vstriky. Jasne ze pravdepodobnost neni velka, ale kdyz uz, tak je to palka.
Diesel ma sice levnejsi palivo, rekneme o 0,7CZK/km, takze na 100 000km je to 70000 korun, coz pokryje i ty docela pruserovy poruchy, jenze musis brat, ze ojetina ma uz treba za sebou 120tkm a ty do ni muzes nacpat penize jeste nez zacnes na palivu poradne vydelavat. To je vestinou obava (a opravnena) kupujicich. U benzinu po 120tkm nic moc nehrozi, to jsou fakt uz vyjimky. U dieselu to je hlavne turbo, vstriky. Jasne ze pravdepodobnost neni velka, ale kdyz uz, tak je to palka.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: nevýhody dieselu (poradte)
Dokud stupidní český národ bude při koupi auta hledět hlavně na tachometr a ne ,jak auto vcelku vypadá,jak se chová při jízdě, budou se stále tachometry stáčet a vyrábět servisní knížky. U piva se budou chvástat, jaký udělali kauf, auto s naběhanýma 105 tisíci, a za čtrnáct dnů je uvidíš ve frontě před servisem. Bude tvrdit, že kára stojí za hovno, koktavka je lepší, ale nepřiznají, že je někdo podělal. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: nevýhody dieselu (poradte)
2Ma.rt - jo, souhlas, ale pokud auto není bouraný, pokud nemá jiné závady, pokud není koroze, pokud - no, předpokladů je příliš mnoho, ale pokud nemám auto na rok, tak se mě investice do těch nemocí dieselu vyplatí. S předchozím autem jsem najel 120 tis. km. Nevím, kolik najedu se současným.
A ballu to popsal přesně - stáčení tachometrů je zde proto, že je poptávka po vozech do 120 tis. km. Je fakt hlína, když předchozí majitel chodil do autorizovaného servisu, kde vedou záznamy o opravách. To pak třeba zjistíte, že na tachometru je 77 tis. km a na 140 tis. km mu měnili kryt levého zrcátka...
A ballu to popsal přesně - stáčení tachometrů je zde proto, že je poptávka po vozech do 120 tis. km. Je fakt hlína, když předchozí majitel chodil do autorizovaného servisu, kde vedou záznamy o opravách. To pak třeba zjistíte, že na tachometru je 77 tis. km a na 140 tis. km mu měnili kryt levého zrcátka...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: nevýhody dieselu (poradte)
priznam se, ze ja po najetych km koukam taky a proveruju si primo v SRN. Samozrejme, ze koukam stejne tak na stav vozu a vybavu. jenze kdyz o historii vozu nevim prakticky nic, jen ze to mel jeden majitel, tak jsou pro me km celkem dulezite (byt km ve meste a na dalnici maji diametralne jiny vliv na zivotnost, ale to vam nikdo nerekne, kde to jezdilo). Videl jsem auto s 240tkm v peknem stavu, kupodivu diesel (Octavia), ale proc si nepriplatit za mene ojete auto, kde pravdepodobnost poruch by mela byt mensi.
Dokud si lidi nebudou proverovat, za co utraci nemale penize, tak podvodnici budou mit zne. A dalsi vec jsou zakony, kazdy podvod by mel byt potrestan, jenze to se u nas nenosi.
Dokud si lidi nebudou proverovat, za co utraci nemale penize, tak podvodnici budou mit zne. A dalsi vec jsou zakony, kazdy podvod by mel byt potrestan, jenze to se u nas nenosi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: nevýhody dieselu (poradte)
takisto asi ako kazdy som riesil dilemu diesel alebo benznin. Predosle auto - Renault Megane phase 2 1.9 dTi som si nasiel na mobile a dotiahol z Nemecka. Moje prve auto, takze som sa tesil z jazdenia a nesetril. Motor obcas vytocil aj studeny, turbo nedochladzoval... proste jazdil a jazdil. Ani olej som nemenil kazdy rok... casto jazdil kratke trasy po meste.. najazdil na nom 40 000 km..a absolutne ziaden problem.
Kupoval som ho so 132 000 km. STK a EK preslo bez problemov, turbo taha, startuje na prvy krat... a to sa pise o Renaultoch ze su to zabozrutske shity. Stastie.. neviem. Ale za celu tu dobu som mal priemerku 5.6. Takze sa mi ten diesel ohromne vyplatil a na vozeni som riadne usetril.
Ale Megane uz nestacil tak som bol nuteny zohnat kombik. Focus kombik r.v. 2005. Mam ho rok a uz som musel vymenit turbo.. tak som prehodnocoval jeho kupu a znovu sa rozhodoval ci predat do AAA alebo opravit. Ale.... Focus 2 kombik a benzin... dost blba predstava..1.6 16V je slaby... 85 kW je lepsi ale neovereny... a vyssia kubatura uz ma dost neprijatelnu spotrebu. Diesel je neprekonatelny v tom ze sa rozbehne z volnobehu, je mu jedno ci som v aute sam alebo je plne, do kopca taha ako besny. Takze som nakoniec upustil od predaja a kupy benzinu a zainvestoval. V origo servise su ceny dost drsne.. ale da sa to aj lacnejsie.. netreba hned kupovat turbo z Fordu za 920 ked sa da zohnat nove za 530.. netreba brat silikon na utesnenie olejovej vane za 84 z Fordu ked sa da zohnat za 30 z Peugeotu....takze aj tie naklady na servis su tie v znacovom servise a tie, ked si clovek pozhana veci a sikovneho mechanika, ktory to vela krat spravi lepsie ako origo Ford servis.
A k tomu jazdeniu v zime po meste.... diesel ma vzdy nizsiu spotrebu...pochybujem ze s tazkym kombikom by niekto s benzinom zajazdil pod 7 litrov...
Teraz po vymene turba a odstranenom DPF mam priemerku 4.8 ... pri jazde po okreskach a obciach 4.2 ...benzin by bol o 2 az 3 litre pazravejsi.. a na SK je dalsou vyhodou dieslu aj nizsia cena nafty.
Aj ked pre zenu na jazdenie po meste som kupil benzin... ale to jej auto je lahsie o pol tony..
Kupoval som ho so 132 000 km. STK a EK preslo bez problemov, turbo taha, startuje na prvy krat... a to sa pise o Renaultoch ze su to zabozrutske shity. Stastie.. neviem. Ale za celu tu dobu som mal priemerku 5.6. Takze sa mi ten diesel ohromne vyplatil a na vozeni som riadne usetril.
Ale Megane uz nestacil tak som bol nuteny zohnat kombik. Focus kombik r.v. 2005. Mam ho rok a uz som musel vymenit turbo.. tak som prehodnocoval jeho kupu a znovu sa rozhodoval ci predat do AAA alebo opravit. Ale.... Focus 2 kombik a benzin... dost blba predstava..1.6 16V je slaby... 85 kW je lepsi ale neovereny... a vyssia kubatura uz ma dost neprijatelnu spotrebu. Diesel je neprekonatelny v tom ze sa rozbehne z volnobehu, je mu jedno ci som v aute sam alebo je plne, do kopca taha ako besny. Takze som nakoniec upustil od predaja a kupy benzinu a zainvestoval. V origo servise su ceny dost drsne.. ale da sa to aj lacnejsie.. netreba hned kupovat turbo z Fordu za 920 ked sa da zohnat nove za 530.. netreba brat silikon na utesnenie olejovej vane za 84 z Fordu ked sa da zohnat za 30 z Peugeotu....takze aj tie naklady na servis su tie v znacovom servise a tie, ked si clovek pozhana veci a sikovneho mechanika, ktory to vela krat spravi lepsie ako origo Ford servis.
A k tomu jazdeniu v zime po meste.... diesel ma vzdy nizsiu spotrebu...pochybujem ze s tazkym kombikom by niekto s benzinom zajazdil pod 7 litrov...
Teraz po vymene turba a odstranenom DPF mam priemerku 4.8 ... pri jazde po okreskach a obciach 4.2 ...benzin by bol o 2 az 3 litre pazravejsi.. a na SK je dalsou vyhodou dieslu aj nizsia cena nafty.
Aj ked pre zenu na jazdenie po meste som kupil benzin... ale to jej auto je lahsie o pol tony..
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host