Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od eda.davids » 20.11.2010 19:41

Tak jsem se koukal na ten PCV ventil.Je tam membrána z gumy ,kterou uzavírá podtlak.Takže nefunguje jako přetlakový ventil.Tak když se roztočí turbo ,vznikne v trubce( která jde do PCV) podtlak a membrana uzavře odvětrávání klikovky.Membránu vrací zpět pružinka,při změně tahu turba.Těžko říc jaký poměry tlaků jsou regulovány,ale tady bych asi neviděl příčinu kolísání výkonu.Doporučuji nerozebírat ,jednu packu jsem si nalomil,naštěstí to drzí :beer:

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 22.11.2010 08:27

Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho. :)
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

LuciaBaranova
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26.11.2010 13:11

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LuciaBaranova » 26.11.2010 13:27

ahojte Fordaci, vlastnim fofo II 2.0tdci 100kw rv.10mesiac 2007 vo vybyve titanium. Je to krasne vozenie a hlavne co sa tyka podvozku tak niet co vycitat, len to hopsanie pri stabilnej rychlosti hlavne po dialnici. Tankujem kvalitnu naftu a davam aj VIF, nech nezerem, ale to auticko mam este v zaruke ako takej lebo som ho kupoval v 8.mesiac tohto roku.Chcel by som sa spytat ci to mozem brat ako skrytu zavadu a ci nahodou bufer alebo niekto z vas neprisiel na chybu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 27.11.2010 13:53

Diagnostika snad nieco napovie. Neblika za jazdy kontrolka zhavenia ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 27.11.2010 14:00

Kontrolka nebliká na diagnostice je vše OK. :nixw: :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

LuciaBaranova
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26.11.2010 13:11

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od LuciaBaranova » 27.11.2010 18:09

Dakujem vsetkym za odpovede na rp. Moj nazor sa priklana k tomu ze to bude rozvodami. A peters111 ked si sa o tom bavil s Fokim co na to povedal? Stretol sa uz s niecim podobnym?

Uživatelský avatar
peters111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 07.08.2008 08:21

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od peters111 » 28.11.2010 20:09

Říkal že u FFII plynový pedál neodchází.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od eda.davids » 29.11.2010 10:26

bufer píše:Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho. :)


Ne,ne pochopil jsi to špatně :bebng: už jsem jednou psal ,že to není přetlakáč.Ta pružinka to naopak otvírá.Uzavírá to podtlak z turba+přetlak z klikovky.Když To bude 1:1 tak to bude zavřený.Když tlaky nepřemuzou pružinku tak to bude otevřený.

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 30.11.2010 10:57

eda.davids píše:
bufer píše:Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho. :)

Ne,ne pochopil jsi to špatně :bebng: už jsem jednou psal ,že to není přetlakáč.Ta pružinka to naopak otvírá.Uzavírá to podtlak z turba+přetlak z klikovky.Když To bude 1:1 tak to bude zavřený.Když tlaky nepřemuzou pružinku tak to bude otevřený.
Čau, tomu akosi nerozumiem, že by pretlak v klukovej skrini zavrel odvetrávací ventil, podla mňa to nemá logiku. Funkciou PCV ventilu je obecne zabrániť, aby
sa spaliny, ktoré v niektorých situáciách vznikajú v sacom trakte (samozápaly a pod.) dostali naspať do klukovej skrine. :?:

K výpadkom výkonu nemám nič nové, ale som na 70% presvedčený, že je to elektrického pôvodu (asi kontakt v niektorom konektore)
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
rob45
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 29.10.2008 20:15

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od rob45 » 30.11.2010 15:09

ahoj ja to mel venku protoze mi v zimne namrzli hadice ze vnitr a tlak mi to vyrazil ven normalne to zavira sani tu gumu čím vissi otacky tim vic to prisava to gumove vicko
Focus 2013-, 1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox, Lunar Sky
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 30.11.2010 17:38

Ahoj, vravíš že v kľudovom stave je to otvorené? No, uvidím, keď budem meniť filter skúsim to toho fúknuť... :P
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od eda.davids » 01.12.2010 00:45

vyrovnávají se tam tlaky ,které mi amatéři asi nikdy nepochopíme.síla pružinky a tvrdost gumy

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 01.12.2010 08:20

OK, keď to vravíte dvaja asi máte pravdu. Berem späť svoje vstupy ohľadom PCV... Zase som o niečo múdrejší. :P
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

motokluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25.08.2010 13:33
Bydliště: Vysočina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od motokluk » 08.12.2010 10:14

A nenapadlo vás nikoho, že původcem může být EGR ventil, který chybně odhadne přepouštění spalin? byla to "vrozena vada" některých naftových motorů KIA a řešilo se to nastavením v ŘJ a projevovalo se to naprosto stejně.
Focus C-max 1,6 TDCI 80 kW bez filtu

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 08.12.2010 13:54

Napadlo, ale EGR systém som mal rozobratý, vyčistený a odskušaný - nepomohlo :(
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů