
Krátkodobé sporadické straty výkonu
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Tak jsem se koukal na ten PCV ventil.Je tam membrána z gumy ,kterou uzavírá podtlak.Takže nefunguje jako přetlakový ventil.Tak když se roztočí turbo ,vznikne v trubce( která jde do PCV) podtlak a membrana uzavře odvětrávání klikovky.Membránu vrací zpět pružinka,při změně tahu turba.Těžko říc jaký poměry tlaků jsou regulovány,ale tady bych asi neviděl příčinu kolísání výkonu.Doporučuji nerozebírat ,jednu packu jsem si nalomil,naštěstí to drzí 

-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho. 

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.11.2010 13:11
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
ahojte Fordaci, vlastnim fofo II 2.0tdci 100kw rv.10mesiac 2007 vo vybyve titanium. Je to krasne vozenie a hlavne co sa tyka podvozku tak niet co vycitat, len to hopsanie pri stabilnej rychlosti hlavne po dialnici. Tankujem kvalitnu naftu a davam aj VIF, nech nezerem, ale to auticko mam este v zaruke ako takej lebo som ho kupoval v 8.mesiac tohto roku.Chcel by som sa spytat ci to mozem brat ako skrytu zavadu a ci nahodou bufer alebo niekto z vas neprisiel na chybu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Diagnostika snad nieco napovie. Neblika za jazdy kontrolka zhavenia ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Kontrolka nebliká na diagnostice je vše OK.



Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.11.2010 13:11
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Dakujem vsetkym za odpovede na rp. Moj nazor sa priklana k tomu ze to bude rozvodami. A peters111 ked si sa o tom bavil s Fokim co na to povedal? Stretol sa uz s niecim podobnym?
- peters111
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.08.2008 08:21
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Říkal že u FFII plynový pedál neodchází.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
bufer píše:Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho.
Ne,ne pochopil jsi to špatně

-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Čau, tomu akosi nerozumiem, že by pretlak v klukovej skrini zavrel odvetrávací ventil, podla mňa to nemá logiku. Funkciou PCV ventilu je obecne zabrániť, abyeda.davids píše:bufer píše:Tú gumovú membránu uzatvára pružina, ktorá je medzi víkom a membránou + tlak v sacom trakte. Oproti pôsobí tlak plynov z kľukovek skrine. Keď je väčší, ventil sa otvorí a dôjde k odvetraniu. Ale súhlasím s tým že diskutovaný problém nie je spôsobený PCV ventilom aj s tým že nerozoberať ho.
Ne,ne pochopil jsi to špatněuž jsem jednou psal ,že to není přetlakáč.Ta pružinka to naopak otvírá.Uzavírá to podtlak z turba+přetlak z klikovky.Když To bude 1:1 tak to bude zavřený.Když tlaky nepřemuzou pružinku tak to bude otevřený.
sa spaliny, ktoré v niektorých situáciách vznikajú v sacom trakte (samozápaly a pod.) dostali naspať do klukovej skrine.

K výpadkom výkonu nemám nič nové, ale som na 70% presvedčený, že je to elektrického pôvodu (asi kontakt v niektorom konektore)
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- rob45
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 29.10.2008 20:15
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
ahoj ja to mel venku protoze mi v zimne namrzli hadice ze vnitr a tlak mi to vyrazil ven normalne to zavira sani tu gumu čím vissi otacky tim vic to prisava to gumove vicko
Focus 2013-, 1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox, Lunar Sky
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Ahoj, vravíš že v kľudovom stave je to otvorené? No, uvidím, keď budem meniť filter skúsim to toho fúknuť... 

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
vyrovnávají se tam tlaky ,které mi amatéři asi nikdy nepochopíme.síla pružinky a tvrdost gumy
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
OK, keď to vravíte dvaja asi máte pravdu. Berem späť svoje vstupy ohľadom PCV... Zase som o niečo múdrejší. 

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.08.2010 13:33
- Bydliště: Vysočina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
A nenapadlo vás nikoho, že původcem může být EGR ventil, který chybně odhadne přepouštění spalin? byla to "vrozena vada" některých naftových motorů KIA a řešilo se to nastavením v ŘJ a projevovalo se to naprosto stejně.
Focus C-max 1,6 TDCI 80 kW bez filtu
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napadlo, ale EGR systém som mal rozobratý, vyčistený a odskušaný - nepomohlo 

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů