Samozřejmě je pravda, že každá pružina je zatěžovaná úplně jinak, záleží na tom, v kolika lidech jezdíš a na stavu vozovky. Proto je třeba pružina u spolujezdce namáhaná mnohem více, protože jezdí blíže ke krajnici, kde jsou často silnice ve špatném stavu. Také se dost často setkáš s auty nahnutými na bok, jen kvůli tomu, že řidič váží dva metráky.
Největší riziko, které může nastat s prasklou pružinou je, když se ti zapíchne do pneu, jinak se nic moc neděje, jen si auto mírně sedne (když praskne dole, jako obvykle).
Takže jediná hrozba, která zde je jsi ty, 23-letý mistr světa co jezdí rychle, ale bezpečně. Uvědom si, že někdo, kdo nerespektuje zákony a žene se jako šílenec prostě dobře jezdit ani nemůže






 Nikdy sem nikoho neohrozil, nikdy sem neboural a velice zridka kdy se dostanu do nebezpecnych situaci - vetsinou kdyz me ohrozi nekdo kdo na dalnici predjizdi auto jedouci 80 rychlosti 85. Jezdim v obci 50 - 60, mimo obec 110 - 150 (kdyz je volna cesta) na dalnici 130 - 180 (vic ne) a ted kdyz je snih tak sem zatim neprekrocil 80km/h... Asi jsem hodne nebezpecny
 Nikdy sem nikoho neohrozil, nikdy sem neboural a velice zridka kdy se dostanu do nebezpecnych situaci - vetsinou kdyz me ohrozi nekdo kdo na dalnici predjizdi auto jedouci 80 rychlosti 85. Jezdim v obci 50 - 60, mimo obec 110 - 150 (kdyz je volna cesta) na dalnici 130 - 180 (vic ne) a ted kdyz je snih tak sem zatim neprekrocil 80km/h... Asi jsem hodne nebezpecny 






 
 