Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 10.03.2007 17:44

mar_tin píše:tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede... :)
Uz se to tu myslim psalo ze zacatku. Emise by o moc horsi byt nemely. Motor ma i o neco malo lepsi zatah od nizsich otacek. Ten mechanik, co mi to zaslepoval, rikal, ze to dela se vsema EGR, nez jde auto na emise.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 13.03.2007 20:36

cau kluci nezkousel nekdo zaslepit egr ventil u novejsich vozu nez je 1999? Ja mam ff 11\2000 ale myslim si ze kdyz zaslepim ventil tak me muze system hlasit poruchu a ridici jednotka preprogramuje cerpadlo do nahradniho rezimu a to by asi nebylo dobre.FF 1.8 TDDI 66kw stribrna metal.

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 13.03.2007 20:55

Jestli ti to nekouří,tak ho nezaslepuj.
A jestli jo,tak je ucpaný,tuďíž nefunkční a klidně ho zaslep,ale jestli má tddi 2001 jinou ř.j. než 99 a bude něco hlásit,tak to netuším.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 13.03.2007 21:24

me to zase nejak moc nekouri.Jenom pri rozjezdu za studena kdyz na to dupnu tak trochu udymuje.Pak uz nic.Ajestli maji stejne ridici jed. nevim.Nemam s tim zkusenost jenom jsem slysel nazor automech.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 13.03.2007 22:24

carlos1 píše:cau kluci nezkousel nekdo zaslepit egr ventil u novejsich vozu nez je 1999? Ja mam ff 11\2000 ale myslim si ze kdyz zaslepim ventil tak me muze system hlasit poruchu a ridici jednotka preprogramuje cerpadlo do nahradniho rezimu a to by asi nebylo dobre.FF 1.8 TDDI 66kw stribrna metal.
A ja nemam 2000? Ridici jednotka nic nepreprogramuje a chybu nic hlasit nebude. Protoze jedina vec, co udelas je, ze ucpes privod vyfukovych plynu zpatky do motoru a pokud si jednotka mysli, ze otevrela EGR, tak nema jak poznat, ze tam jde jenom cisty vzduch.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to all

Příspěvek od toro » 14.03.2007 12:29

Jj, jak píše Ahmed, řídící jednotka v tej trubce spalin nemá oko, aby to zjistila a žádné z čidel v místech EGRu nejsou.Takže je to takovej milostivej švindl, jak motoru přivést chladnej a čistej vzduch.Až půjdu na emise, tak tady sdělím, jaký bude rozdíl proti starému měření.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 14.03.2007 19:17

cau uz jsem slysel dost nazoru na egr ventil a co nazor to jinaci rada ale ktery je zpravny.I mechosi se v nazorech rozchazeji.Ale kluci co uz to maji zaslepene tak to kazdy chvali.takze to musi byt dobre.

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 14.03.2007 20:59

Já myslím,že rady na zaslepení egru jsou tady na foru vesměs stejné s kladným účinkem.Mechanik co mi dělá auto mi to navrhnul v době,kdy jsem o tomhle foru neměl ani ponětí.Ale jak říkám,pokud ti to extrémě nehulí při prudké akceleraci,tak ho nech tak.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 14.03.2007 21:04

Ono to nejspis bude hlavne kvuli tem prisnym EURO normam, aby v tech vyfukovych plynech nezustavaly skodlive latky, tak se to prozene znova motorem, pokud to neni spravne spalene.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 14.03.2007 21:35

Jj je to pro dodatecne spaleni skodlivin. Muze to mit ale nejake dalsi abrasivni ucinky na motor.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
t_gener
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

EGR Ventil

Příspěvek od t_gener » 23.04.2007 13:03

Musím vám tu všem moc poděkovat, podle návodu jsem zaslepil vstup do EGR ventilu a motor najednou šlapal o 100% líp. Byl jsem ten případ, kdy už ventil nefungoval vúbec a všechno do sání šlo z výfufku. Po vaší pomoci to bylo super. Jenže teď mám problém možná horší. Týden focusek šlapal jak hodinky, ale teď v sobotu jsem ráno nastartoval a byl jsem rád, že jsem se vyškrábal do kopečka na dvojku, motor 2000 otáček a víc ani ťuk a to mám pedál na tvrdo na podlaze. Jenže, v neděli ráno už bylo zase všechno v pohoďě, ale jen do odpoledny, pak už to bylo zase stejné!!!!! Fakt už si nevým rady, kontroloval jsem ucpávku před ventilem a ta je v pořádku ..... ještě jednou m oc prosím o pomoc. předem děkuji

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.04.2007 15:38

Myslim, ze neco podobneho se tady uz resilo, tak zkus pohledat. Napis si do podpisu typ auta a motor...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to t_gener

Příspěvek od toro » 23.04.2007 17:57

Já bych to na EGRu teď nehledal, zkontroluj těsnost hadic od turba, ale daleko před tím vyměň palivový fitr.Tohle. když se ti dá do souběhu a ještě s vodnatou naftou, tak je to na mozek.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to all

Příspěvek od toro » 23.04.2007 18:09

Ještě takový postřeh k EGR ventilu.Peugeoty pro F na starých modelech 309/ r.v. 91-93/ neměly EGR a deklarovaný korig. souč. měly 1,1. Souběžně s tím se vyráběly pro D s EGR ventilem a ty měly korig. souč. 2,3. Po 5 - 6 letech provozu při emisích první dosahovaly 0,8 -0,9 a ty s EGRem, který musel být funkční 1,2-1,3.Když nebyl EGR funkční, tak auto jelo jako, když turbo sepne, kdy si vzpomene a bylo to doprovázené zadýmením.Nepotřeboval jsem u Foca zaslepovat, ale provedl jsem to. Argumentů pro je řada.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Uživatelský avatar
Rudyshock
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: EGR Ventil

Příspěvek od Rudyshock » 23.04.2007 19:59

Měl jsem podobný problém.Auto přestalo táhnout,jako bez turba,horší jak holý diesel.Jednak byl hodně zanesený vzduchový filtr a současně jedna z malých hadiček..v motorovém prostoru..myslím k podtlakové regulaci turba.
Profouknuto,vyměněn filtr a dalších 20tis. km v pohodce.Zkus to prověřit u tvého vozítka...

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti