Uz se to tu myslim psalo ze zacatku. Emise by o moc horsi byt nemely. Motor ma i o neco malo lepsi zatah od nizsich otacek. Ten mechanik, co mi to zaslepoval, rikal, ze to dela se vsema EGR, nez jde auto na emise.mar_tin píše:tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede...
Jak zaslepit EGR ventil Tddi
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- carlos1
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH
- David 1
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Jestli ti to nekouří,tak ho nezaslepuj.
A jestli jo,tak je ucpaný,tuďíž nefunkční a klidně ho zaslep,ale jestli má tddi 2001 jinou ř.j. než 99 a bude něco hlásit,tak to netuším.
A jestli jo,tak je ucpaný,tuďíž nefunkční a klidně ho zaslep,ale jestli má tddi 2001 jinou ř.j. než 99 a bude něco hlásit,tak to netuším.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
- carlos1
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
A ja nemam 2000? Ridici jednotka nic nepreprogramuje a chybu nic hlasit nebude. Protoze jedina vec, co udelas je, ze ucpes privod vyfukovych plynu zpatky do motoru a pokud si jednotka mysli, ze otevrela EGR, tak nema jak poznat, ze tam jde jenom cisty vzduch.carlos1 píše:cau kluci nezkousel nekdo zaslepit egr ventil u novejsich vozu nez je 1999? Ja mam ff 11\2000 ale myslim si ze kdyz zaslepim ventil tak me muze system hlasit poruchu a ridici jednotka preprogramuje cerpadlo do nahradniho rezimu a to by asi nebylo dobre.FF 1.8 TDDI 66kw stribrna metal.
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to all
Jj, jak píše Ahmed, řídící jednotka v tej trubce spalin nemá oko, aby to zjistila a žádné z čidel v místech EGRu nejsou.Takže je to takovej milostivej švindl, jak motoru přivést chladnej a čistej vzduch.Až půjdu na emise, tak tady sdělím, jaký bude rozdíl proti starému měření.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- carlos1
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH
- David 1
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Já myslím,že rady na zaslepení egru jsou tady na foru vesměs stejné s kladným účinkem.Mechanik co mi dělá auto mi to navrhnul v době,kdy jsem o tomhle foru neměl ani ponětí.Ale jak říkám,pokud ti to extrémě nehulí při prudké akceleraci,tak ho nech tak.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- t_gener
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
EGR Ventil
Musím vám tu všem moc poděkovat, podle návodu jsem zaslepil vstup do EGR ventilu a motor najednou šlapal o 100% líp. Byl jsem ten případ, kdy už ventil nefungoval vúbec a všechno do sání šlo z výfufku. Po vaší pomoci to bylo super. Jenže teď mám problém možná horší. Týden focusek šlapal jak hodinky, ale teď v sobotu jsem ráno nastartoval a byl jsem rád, že jsem se vyškrábal do kopečka na dvojku, motor 2000 otáček a víc ani ťuk a to mám pedál na tvrdo na podlaze. Jenže, v neděli ráno už bylo zase všechno v pohoďě, ale jen do odpoledny, pak už to bylo zase stejné!!!!! Fakt už si nevým rady, kontroloval jsem ucpávku před ventilem a ta je v pořádku ..... ještě jednou m oc prosím o pomoc. předem děkuji
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to t_gener
Já bych to na EGRu teď nehledal, zkontroluj těsnost hadic od turba, ale daleko před tím vyměň palivový fitr.Tohle. když se ti dá do souběhu a ještě s vodnatou naftou, tak je to na mozek.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- toro
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
to all
Ještě takový postřeh k EGR ventilu.Peugeoty pro F na starých modelech 309/ r.v. 91-93/ neměly EGR a deklarovaný korig. souč. měly 1,1. Souběžně s tím se vyráběly pro D s EGR ventilem a ty měly korig. souč. 2,3. Po 5 - 6 letech provozu při emisích první dosahovaly 0,8 -0,9 a ty s EGRem, který musel být funkční 1,2-1,3.Když nebyl EGR funkční, tak auto jelo jako, když turbo sepne, kdy si vzpomene a bylo to doprovázené zadýmením.Nepotřeboval jsem u Foca zaslepovat, ale provedl jsem to. Argumentů pro je řada.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
- Rudyshock
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: EGR Ventil
Měl jsem podobný problém.Auto přestalo táhnout,jako bez turba,horší jak holý diesel.Jednak byl hodně zanesený vzduchový filtr a současně jedna z malých hadiček..v motorovém prostoru..myslím k podtlakové regulaci turba.
Profouknuto,vyměněn filtr a dalších 20tis. km v pohodce.Zkus to prověřit u tvého vozítka...
Profouknuto,vyměněn filtr a dalších 20tis. km v pohodce.Zkus to prověřit u tvého vozítka...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti