Startování a výměna baterie

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
kickr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.03.2011 20:28

Startování a výměna baterie

Příspěvek od kickr » 08.03.2011 21:02

Zdravím všechny příznivce Fordu. Omlouvám se za nové téma ale ani po několikahodinovém pročítání a prohledání jsem nenašel řešení mého problému.
Vlastním Ford Cmax 1,5 TDCi
Auto jsem koupil řádově před rokem.Dosavadní provoz naprosto bez problémů bez jediného náznaku jakékoliv poruchy. Dnes ráno ale manželka nenastartovala. Po zapnutí klíčů se fordík choval normálně ale při startu pohasly všechny kontrolky a motor ani neškytnul. Vzal jsem baterku a stavil sem se ke známému do servisu který zjístil že baterka je po pěti letech v háji. Koupil jsem tedy novou ale problém stále přetrvává a dokonce se přidaly i chybové hlášky na elektronické brzdě, ESP a motoru Limited EPB, ESP System fault, Engine system fault. zkoušeny i starty přes kostru motoru kdy byl mínusový pól přiveden přímo na kostru ale bezvýsledku. Po zapnutí klíčků se rožhnou potřebné kontrolky ručky tachometru a otáčkoměru se jakoby mírně zatřepou v nulové poloze a vyskočí výše popsané chybové hlášky. Pří pokusu o start vše zhasne jako by v autě ani nebyla baterka a zase naskočí. Baterie je funkční a byla zkoušena i v jiném autě kde chytala naprosto bez problémů. Bohužel nejsem momentálně ani schopen auto odbrzdit abych ho dodtal někde do servisu a nemám zkušenosti s nouzovým odbržděním a následným opětovným zprovozněním elktronické brzdy.
Děkuji za jakoukoliv odpověď

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od foki » 08.03.2011 23:13

kickr píše:
Vlastním Ford Cmax 1,5 TDCi

to je nejaky hybryd s renaultem ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

kickr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.03.2011 20:28

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od kickr » 09.03.2011 06:11

Omlouvam se špatně jsem to napsal
je to 1,6 TDCI 80kW rok výroby 2005

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od Eidž » 09.03.2011 06:20

Při nízkém napětí se postupně odpojují systémy ABS, atd. tj. problém je v tom, že bez měření Voltmetrem těžko říct. Z nějakého důvodu chybí štáva.
Zkusil jsi startovací kabely?

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


kickr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.03.2011 20:28

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od kickr » 09.03.2011 15:57

Startovací kabely jsem nezkoušel.Bohužel stojím tak blbě že nejsem schopen s žádným autem dojet tak blízko abych to napojil Dal jsem tam dvě baterky které byly odzkoušené na jiných autech bez problémů.

Uživatelský avatar
mirost
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 29.10.2009 08:22
Bydliště: KOSICE SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od mirost » 16.03.2011 07:07

toto je dobra tema. mal by sa zapojit niekto zo servisu. ja mam baterkiu tiez ok a sibne jej tak 2x za mesiac. nahlasi system fault a len preklikava no nestartuje. pouzijem kablke, startne a zase mam dva tzydne pokoj. v servise nic nezistili na citacke, vraj baterka ok, dobijanie a odbery super. a urobi to uplne necakane. vraj tam mam nejaky skrat z vlhkosti a to oni nevedia zistit. sila. uz sa bojim hocikde zastat motorom dnu, aby ma nemohli startnut cez kable. podla mna to je nejaky elektronicky bazmek, co hadze auto do nudze.
FORD MONDEO TITANIUM S redford

kickr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.03.2011 20:28

Re: Startování a výměna baterie

Příspěvek od kickr » 18.03.2011 15:24

Problém vyřešen

V pojistkové skříni u motoru zaoxidované relátko a konektror na odvodním svazku kabelů. Po výměně relátka a důkladném pročistění konektoru Maxík zase jezdí jak má.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti