Jinak ano,i jsme s nějakým problémem počítali...Také proto jsme to chtěli mít "za bukem".Holt si dáme druhé kolo.Diagnostiku dělal úpravce...asi.Ovšem otec se na závadu neptal,prý tam něco bylo,ale už je to ok.Prošlo to i diagnostikou ve fordu ten den.Prý se tam nastavují nějaké nulové hodnoty.Úpravce má asi nějakou univerzální.Na papíře co nám dal je napsáno multi diag.Tak podám report po druhém kole...
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Pravidlo ne...jen mě zajímalo jestli třeba nefunkční DPF a jízda s ním nemá přímý vliv a poškození třeba zrovna toho EGR ventilu...
Jinak ano,i jsme s nějakým problémem počítali...Také proto jsme to chtěli mít "za bukem".Holt si dáme druhé kolo.Diagnostiku dělal úpravce...asi.Ovšem otec se na závadu neptal,prý tam něco bylo,ale už je to ok.Prošlo to i diagnostikou ve fordu ten den.Prý se tam nastavují nějaké nulové hodnoty.Úpravce má asi nějakou univerzální.Na papíře co nám dal je napsáno multi diag.Tak podám report po druhém kole...
Jinak ano,i jsme s nějakým problémem počítali...Také proto jsme to chtěli mít "za bukem".Holt si dáme druhé kolo.Diagnostiku dělal úpravce...asi.Ovšem otec se na závadu neptal,prý tam něco bylo,ale už je to ok.Prošlo to i diagnostikou ve fordu ten den.Prý se tam nastavují nějaké nulové hodnoty.Úpravce má asi nějakou univerzální.Na papíře co nám dal je napsáno multi diag.Tak podám report po druhém kole...
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
EGR nemá dôvod sa pokaziť z prvopríčiny "vypitvaný DPF" - teda tudy cesta nevede.
No a ešte čosi - ale asi Vám to povedali - vo Forde si nedajte prepísať nový SW, inak bude motor okamžite v núdzáku...
Tak snáď už budete v poriadku.

No a ešte čosi - ale asi Vám to povedali - vo Forde si nedajte prepísať nový SW, inak bude motor okamžite v núdzáku...
Tak snáď už budete v poriadku.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
malymaros
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 19.07.2010 20:00
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
PRAVE PATRAM AJ JA A ASI TIEZ NEMAM DPF , MAM 1,6 80kw tdci rok 2005
- Wapelinhu
- Pokročilý

- Příspěvky: 968
- Registrován: 10.08.2009 23:52
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Je to tak tyden co sem resil ten samej problem s filtrem. Auto ztratilo vykon a vubec nejelo. Ujel sem s tim asi 400km z dovolene domu. Po navsteve v servisu mi bylo oznameno ze je to prave filtrem. Technik vymenil olej, auto dostalo sok v podobe regenerace,vymena filtru, a filtr pevnych castic se procistil, byla nahrana nova palivova mapa do ridici jednotky a Fofan opet jezdi. Regenerace probihala podle slov technika az moc dobre, oproti jinm autum,takze snad to bude tedkom OK.. co me ale zarazilo, byl pomer oleje a nafty 1 litr oleje a 3 litry nafty
takze to bylo za 5 dvanact 
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza


předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To už je snad poměr 10 minut po dvanáctý,ne?
Kam jsi to měl nad rysku?
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Wapelinhu :
Priprav sa na vymenu turba...
Priprav sa na vymenu turba...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj.jak se obsah nafty v oleji meri? Pomer nafty/oleje se mi zda divny. Kam se ztratil ten olej? O turbo se zatim neboj, V12 nejdriv meni turbo a az pak se pta
. Mas tam garrett nebo mitsubishi? Ja bych sem tam zjistoval obsah oleje v intercooleru. Jestli je tam oleje trocha, tak zadne strachy
Jak to ze v 66kW ma dpf? Myslel jsem ze tam neni.
EDIT: Aha, pardon spatne jsem se dival, jde o 80 kW motor, tj. s DPF
Jak to ze v 66kW ma dpf? Myslel jsem ze tam neni.
EDIT: Aha, pardon spatne jsem se dival, jde o 80 kW motor, tj. s DPF
Naposledy upravil(a) vita_k dne 06.04.2011 18:10, celkem upraveno 2 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
vita_k :
Ak mal v oleji vela nafty a karbonu, loziska turba su vies kde. Je otazka par tisic km, ked to turbo zacne zavijat. Takze odporucam zacat setrit uz teraz, naraz to nebude tolko prachov. Ina moznost, ktora sa mne velmi pozdava je rychlo to predat, kym to ma hodnotu.
Zda sa, ze momentalne predavane 1.6 TDCI 66kW uz DPF maju. Je ale otazka, aky - ci je ten isty ako ma stary 1.6 TDCI 80kW. Ak ano, nie je to velka vyhra.
Ak mal v oleji vela nafty a karbonu, loziska turba su vies kde. Je otazka par tisic km, ked to turbo zacne zavijat. Takze odporucam zacat setrit uz teraz, naraz to nebude tolko prachov. Ina moznost, ktora sa mne velmi pozdava je rychlo to predat, kym to ma hodnotu.
Zda sa, ze momentalne predavane 1.6 TDCI 66kW uz DPF maju. Je ale otazka, aky - ci je ten isty ako ma stary 1.6 TDCI 80kW. Ak ano, nie je to velka vyhra.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- wilder01
- Junior

- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Kolega kupil Citrona C5 s HDi 1,6 80 kW. POzna viacero ludi s tymto motorom a vsetci su spokojni. nik nema problem s pribudanim oleja a turbom... ale je fakt ze si menia olej po max 15 000 km a davaju Total.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
My mame tento motor v sluzobnom P307SW. Pocitovo sa mi s nim jazdi prijemnejsie, nez s 2.0TDCI napriek tomu, ze je slabsi o 20 kW. Co ma ale rozculuje je hlucna spojka a chulostive turbo. To nase zavija, spotreba oleja 1l / 3000 km, takze caka na vymenu turba. Motor dostava olej Castrol Edge Turbodiesel 5W-40 A3/B3.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Wapelinhu
- Pokročilý

- Příspěvky: 968
- Registrován: 10.08.2009 23:52
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jak se to meri to netusim, a kolik to bylo nad rysku taky ne, auto sem nechal v servisu a sel do mesta.. nevim podle technika je vsechno ok, a myslim ze kdyby melo odejit turbo tak by mi o tom rekl.. jinak filtr pevnych castic je jedinna vec co me na tom aute sere... nejradsi bych to nechal vykuchat :-/
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza


předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No sú tam dve sporné veci..písal si vymenili olej a urobili regeneráciu - ak to bolo v tomto poradí -tak je to zle -lebo olej sa mení vždy PO nútenej regenerácii.
Ak ale si mal pomer oleja a nafty 1:3 tak ti nemali robiť regeneráciu ani s týmto zložením...lebo to bolo pre motor pokus o vraždu - doslovne.
Tá nútená regenerácia je sakra záber pre motor...je iná ako bežné - viac nafty vstrekovanej do DPF...
Ak boli normálni tak pred regeneráciou pozreli množstvo oleja v motore - ak bolo OK a to zloženie namerali po regenerácii -tak relatívne dobre/ale ten pomer je i tak brutálny!!!/.
Môj odhad merania nafty v oleji - kvapka oleja na papier(prevdepodobne nejaký "pijavý"- možno špeciálny na tento účel určený - škoda že si sa neopýtal) a podľa toho aká škvrna sa urobí tmavá a aká okolo mastná. Potom sa od pomeru dá určiť približné zloženie.
No ak to má byť exaktné- musí to byť presný test na určenom papieri a olej musí mať nejakú konkrétnu teplotu(buď za studena, alebo naopak zahriaty na prevádzkovú teplotu -ale to je môj názor).
Byť tebou ešte by som sa ich popýtal na detaily čo a ako - len pre pokoj v duši.

Ak ale si mal pomer oleja a nafty 1:3 tak ti nemali robiť regeneráciu ani s týmto zložením...lebo to bolo pre motor pokus o vraždu - doslovne.
Tá nútená regenerácia je sakra záber pre motor...je iná ako bežné - viac nafty vstrekovanej do DPF...
Ak boli normálni tak pred regeneráciou pozreli množstvo oleja v motore - ak bolo OK a to zloženie namerali po regenerácii -tak relatívne dobre/ale ten pomer je i tak brutálny!!!/.
Môj odhad merania nafty v oleji - kvapka oleja na papier(prevdepodobne nejaký "pijavý"- možno špeciálny na tento účel určený - škoda že si sa neopýtal) a podľa toho aká škvrna sa urobí tmavá a aká okolo mastná. Potom sa od pomeru dá určiť približné zloženie.
No ak to má byť exaktné- musí to byť presný test na určenom papieri a olej musí mať nejakú konkrétnu teplotu(buď za studena, alebo naopak zahriaty na prevádzkovú teplotu -ale to je môj názor).
Byť tebou ešte by som sa ich popýtal na detaily čo a ako - len pre pokoj v duši.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Wapelinhu
- Pokročilý

- Příspěvky: 968
- Registrován: 10.08.2009 23:52
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
s tim poradim si ted nejsem vubec jistej co udelali napred..
ale delal to kamarad a jsem si jistej na 100% ze kdyby neco bylo tak by mi to rekl, navic mechanici o to auto vzdycky pecuji ,,vic,, nez o jakekoliv jine.. tak bych se toho az tak moc nebal
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza


předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zistit poradie, ak bola vymena oleja a az potom regeneracia, vymen olej znova. Nepytaj sa preco, ale to urob co najskor. Inak mas zadelano na vymenu turba, pretoze v oleji je fura karbonu a nafty.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tutys
- Nováček

- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V12 píše:Zistit poradie, ak bola vymena oleja a az potom regeneracia, vymen olej znova. Nepytaj sa preco, ale to urob co najskor. Inak mas zadelano na vymenu turba, pretoze v oleji je fura karbonu a nafty.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.
Hezká rada, ale co nový majitel si asi tak počne? Od tebe bych teda auto koupit nechtěl. Sorry, ale toto poctivým jednáním rozhodně nezavání
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


